• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Paddo schreef:
    (...)

    { hahaha, het meer bij het vulkaan gebied :P daar zitten Jasyon en Amelia xD Dus eigenlijk had je die broek niet echt kunnen stelen als je in het oerwoud zat :P }


    haha maar dan had jij mij ook nooit kunnen zien als ik bij de oerwoud ben lol want waar jullie nu zitten daar was ik al lang weg

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:29 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik ga rustig naast hem zitten en glimlach even. 'Of we moeten fun hebben met onze spullen bij ons en een wapen in de aanslag.' Ik druk een kus op zijn lippen en kruip de grot weer in voor mijn fles water waar ik een paar slokken uit neem. Ik hoopte echt dat iemand me een nieuwe broek zou sturen want serieus anders kon ik echt niet verder.


    ~

    (okeej, ik snap het niet meer. Miss kunnen we het hebben over het meer bij.... want ik snap het echt noet meer zo -.-")


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    haha maar dan had jij mij ook nooit kunnen zien als ik bij de oerwoud ben lol want waar jullie nu zitten daar waren we al lang weg


    { ik zag jouw niet xD ik zag Elina/Eline/ w/e xD Die was aan het vissen in het meer en waar jullie vandaag kwamen was het vulkaan gebied :P Dus daar moest ze dan wel staan als jullie bij het vulkaan gebied vissen P: Jouw heb ik ook niet gezien, alleen toen je Amelia dr broek had genakt xD }

    13Oclock schreef:
    (okeej, ik snap het niet meer. Miss kunnen we het hebben over het meer bij.... want ik snap het echt noet meer zo -.-")


    dat vind ik een goed iedee


    I Love The Vampire Diaries

    Jayson

    Ik open heel kort mijn ogen even 'We kunnen altijd fun hebben, maar op het moment is mijn lichaam gesloopt. Ik heb teveel dingen gedaan in een te korte tijd en mijn lichaam nogal verwaarloosd' zeg ik met een zwak glimlachje waarna mijn ogen weer dichtvallen. Al snel val ik in slaap in de grot waardoor mijn hoofd op Amelia dr schouder valt.

    (wat voor vallen zijn het??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach en sla mijn armen om hem heen. 'Slaaplekker' zeg ik zacht en streel rustig met mijn hand door zijn natte haren. Ik wilde graag weten wie ons net had gestoord. Ik zucht en sluit mijn ogen voor een paar tellen. Ik kan op dit moment niet slapen. Jayson sliep en ik hou de wacht.


    ~

    13Oclock schreef:
    (wat voor vallen zijn het??)


    { Gewoon oordinaire vallen maar wel goed weggestopt en met gif beklad, dus al krijg je er een sgram van ben je vergiftigd }

    Jayson

    Ik draai mijzelf iets om waardoor ik op Amelia dr schoot val, ik droomde deze keer niet. Iets wat nieuw is, het was alleen maar zwart, een opluchting, het was rustig. Mijn gedachtes liet alleen maar beelden van Amelia soms langs komen in het pik zwarte waardoor ik rustig doorsliep.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:39 ]

    13Oclock schreef:
    (wat voor vallen zijn het??)


    vornamelijk dodelijke vallen op de grond en zo weet er niet veel van


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    Ik blijf rustig door zijn haren strelen. Zelf als hij zich iets draait en zijn hoofd op mijn schoot terecht komt. Ik glimlach even. Het was echt een lieve jongen. Ik bestudeer zijn gezicht in het kleine beetje licht dat er binnen komt in de grot. Zijn lippen vormen een kleine glimlach.


    ~

    HET IS NU NACHT


    ~

    PARACHUTE VOOR AMELIA

    Bevat nieuwe kleding.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Ik zie een klein dingetje schitteren buiten onze grot. Ik gris mijn slaapzak uit de tas en leg die voorzichtig onder Jayson zijn hoofd. Ik druk even een kus op zijn voorhoofd en kruip de grot uit. Ik pak het dingetje en trek alles eruit. 'Yes, nieuwe kleren' zeg ik grijnzend. Ik trek ze meteen aan en stop het oude terug in mijn rugzak. Een mooie strakke broek met een shirt wat mijn vrouwelijke vormen goed liet uitkomen. Trots grijns ik. 'Stik nu maar lekker in die broek' sis ik.


    ~

    Jayson

    Ik schrik wakker als mijn hoofd op iets zachts ligt en zie Amelia naar buiten lopen, ik grinnik even als ik merk dat het nieuwe kleren zijn en kijk uitbundig hoe ze zich omkleed. Ik sluit daarna mijn ogen nog even om tot rust te komen voordat we weer verder gaan.