• Ik weet niet of ik de enige ben, maar als ik naar het forum wil gaan (via die blauwe balk daarboven) en mijn muis op het woord forum hou, gebeurt er 50% van de keren helemaal niks.
    En dan moet ik ofwel mijn pagina herladen ofwel tig keer van de knop weggaan en terugkeren.
    Persoonlijk vind ik dit nogal vervelend.
    Is dit een foutje of ... ? :c

    Het ligt aan jou mac (cat) Ik heb het niet, ik zal Rutger er anders even inlichten voor je (:


    Olive

    Ik heb het soms.. misschien is je computer ondertussen bezig met iets te laden? Dat is bij mij meestal het geval.


    It's time to be happy again.

    Jacker schreef:
    Het ligt aan jou mac (cat) Ik heb het niet, ik zal Rutger er anders even inlichten voor je (:


    Het ligt niet aan haar (cat)
    Ik heb het ook best vaak...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jacker schreef:
    Het ligt aan jou mac (cat) Ik heb het niet, ik zal Rutger er anders even inlichten voor je (:

    Het ligt altijd aan de mac hé. :') Rutger heeft een afkeer voor Macs :'(
    - grapje.
    Maar dat is vriendelijk van je, ja.

    Junns schreef:
    (...)

    Het ligt niet aan haar (cat)
    Ik heb het ook best vaak...


    Ik zei het ook maar als grapje tegen haar hoor ;D Maar ik heb Rutger dit topic gestuurd, als meer mensen er problemen mee hebben.. Welke browsers gebruiken jullie?


    Olive

    Dat betekent, dat de pagina niet helemaal geladen is. Dan klapt hij niet uit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb safari en ik moet ook zeggen, dat als ik klik op actieve topics daar, er ook niks gebeurt. Maar dat zou ook wel eens aan mijn schele kop kunnen liggen :')

    Jacker schreef:
    (...)

    Ik zei het ook maar als grapje tegen haar hoor ;D Maar ik heb Rutger dit topic gestuurd, als meer mensen er problemen mee hebben.. Welke browsers gebruiken jullie?


    Ik weet wel dat het een grapje was x)

    Ik gebuik meestal IE.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Courtesan schreef:
    Dat betekent, dat de pagina niet helemaal geladen is. Dan klapt hij niet uit.

    Hij was daarnet helemaal geladen hoor, want ik had er speciaal op gelet omdat ik dacht dat het wel eens door dat zou kunnen zijn. :')

    ik heb het niet :$


    Don't serch to love, love will find you.

    Fornicate schreef:
    Ik heb safari en ik moet ook zeggen, dat als ik klik op actieve topics daar, er ook niks gebeurt. Maar dat zou ook wel eens aan mijn schele kop kunnen liggen :')


    Het is altijd je schele kop ;D
    Oke, het ligt dus niet aan het browser.. Hmmmm


    Olive

    FairyKiss schreef:
    ik heb het niet :$


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb het zelden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Fornicate schreef:
    (...)
    Hij was daarnet helemaal geladen hoor, want ik had er speciaal op gelet omdat ik dacht dat het wel eens door dat zou kunnen zijn. :')


    Dat is wel heel apart.. Ik dacht altijd dat als dat ding het bij mij niet deed, hij gewoon niet goed geladen was x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat heb ik af en toe ook wel eens, als ik je tenminste goed begrijp. Maar ik stoor me er niet echt aan, het gebeurt maar heel soms.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan