• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jayson

    Ik knik even waarna ik dr hand wegleg 'Amelia, ik heb al gezegt dat het er niet meer is' zeg ik tegen dr waarneer ik dr hand op dr eigen borst leg 'Ik ben niet meer de Jayson die je teder zoende' ik kijk dr aan wannaar ik het water in duik, hoewel ik blind was nu kon ik mij perfect door het water loosen door alles rond om mij aan te raken zodat ik mijn weg weet.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar mijn hand die hij op mijn borst heeft gelegd en zucht. Ik wilde hem helpen omdat hij nog niet sterk is. Ik leun tegen de kant en leg mijn hoofd tegen de rand. Hij kon wel weer normaal worden. Door heel veel liefde ik wist het zeker. Hij had ooit iemand gehad die om hem gaf en ik geef nog meer om hem. Ik sluit mijn ogen even.


    ~

    Jayson

    Ik laat mijzelf naar de bodem zakken van het meer waarna ik eventjes blijf zitten, ik wist dat Amelia mij nog leuk vond maar ik kon het niet. In het District wacht al iemand op mij die ik had beloofd voor haar terug te komen, Amelia wist dit maar waarom kan ze het niet begrijpen. Ik draai nog even met de ring die om mijn vinger zit waarna ik weer omhoog ga op adem binnen te krijgen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik merk dat Jayson weer boven en kijk naar hem. 'Doe nou voorzichtig oke.' 'Je wil nietdat ik aan je zit dus kan ik je dan ook niet helpen.' Een paar tranen lopen over mijn wangen. Ik hijs mezelf op de rand en kijk in zijn helder blauwe ogen. 'Heb je wel genoten van ons gekus toen
    je nog wel deels van me hield en om me gaf?'


    ~

    Jayson

    Ik zwem op dr stem af en glimlach even 'Ik genoot van het moment, maar mijn hart ligt ergens anders' zeg ik waarna ik een kus op dr voorhoofd druk 'Mijn laatste kus voor jouw' ik glimlach even waarna ik weer naast dr ga zitten.
    'Ik kan haar niet zomaar aan dr lot over laten, begrijp dat Amelia. Zij had mijn hart veroverd ver voordat wij hier kwamen' ik richt mijn hoofd naar boven. 'Zij is de enige waar mijn hart om schreeuwt...'

    Amelia Rivers - District 3

    Ik voel meer tranen lopen en snik zacht. 'Zij liet je in de steek door naar anderen te luisteren terwijl ik er steeds voor je was. 'Ik heb gehuild toen je me twee keer hebt gered want ik dacht dat je dood ging en ik niet zonder je kon.' 'Zelf thuis was ik altijd bij je zonder dat je wist Jayson, ik durfde niet naar je toe te stappen omdat ik dacht dat je me niet mocht.' 'Je wilt haar hart niet breken maar je breekt die van mij wel terwijl ik nog nooit van mijn
    leven een moment heb getwijfeld over jou.' Ik kijk verdrietig in zijn ogen. 'Ik hou al vanaf het moment dat ik je voor het eerst zag van je.' 'En die ring Jayson.. ik heb aan haar gevraagd of ze de ring aan je wilde geven.' 'Hij komt van mij en niet van haar.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:27 ]


    ~

    Jayson

    Ik grijns even 'Ik wist al dat zij een ring van jouw moest geven, maar de ring die jij aan haar had gegeven is iets anders dan deze' zeg ik en kijk dr even aan. Hoewel ik dr niet kon zien wist ik dat ze er zat dankzij dr ademhaling 'Deze ring kwam ze mee toen ik weg gestuurd werd hierheen, ze was stiekem langs dr ouders gekropen en naar de kamer gegaan waar ik zat om bezoek te krijgen. Toen had ze hem gegeven als aandenken aan haar' zeg ik en kijk weer de lucht in.
    Hoewel ik wist dat Amelia dr hart zou breken was het misschien beter, dan als ik dood zou gaan zou de klap niet zo hard zijn voor dr.

    Amelia Rivers - District 3

    'En wat heb je met mijne gedaan? Vraag ik en kijk hem aan. Ik ga niet eens in op dat andere meisje. Ik wilde het allemaal niet horen. Ik hoefde niet te weten hoe geweldig ze was. Wat ik voor hem voelde stelde niet genoeg voor denk ik. 'Je weet nu alles van hoe ik over je denk en wat ik van je vind Jayson, en zelf nu wil je niet alleen laten.' 'Je hebt haar al zoveel gegeven, geef mij dan ook wat... zij en ik geven om je en verder niemand zei je toch?'


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even 'Jouw ring ligt op het tafeltje in mijn huis in District 3' zeg ik en kijk dr even aan, ze was boos dat was te horen in dr stem, maar onder tussen ook verdrietig. Ik pak dr gezicht even vast 'Amelia, wat we in het begin hadden dat blijft in mijn gedachte en op mijn ziel. Maar ik weet niet of ik ooit nog werkelijk van je kan houden'

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg mijn handen op die van hem en kijk hemaan. 'Je kunt van me houden als je het probeert Jayson.' 'Je bent sterk en je bent perfect, jij kunt alles wat je maar wilt.' Ik schuifeen beetje dichter naar hem
    toe en voel nog een paar tranen lopen. 'We kunnen samen terug keren Jayson als we samen overblijven en weigeren elkaar te vermoorden omdat we van elkaar houden.' Ik kijk hem wazig aan door de tranen.


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even 'Proberen kan altijd, hoewel het nooit voor eeuwig zal zijn. De spelmakers zijn nooit zachzinnig geweest als het om de spelen gaat, een van ons zal dood gaan aan het einde' zeg ik en draai mijn hoofd richting haar. Hoewel ik dr niet meer kon zien wist ik hoe ze er uit zag, misschien was het beter dat mijn zicht weg was want anders zou ik dr tranen zien.

    Amelia Rivers - District 3

    'We proberen het Jayson' zeg ik en streel even mijn vingers over zijn wang. Ik maak mijn ogen en gezicht droog en laat me in het water zakken. 'Kom je nog even zwemmen, anders ga ik er ook uit.' Ik drijf voor hem
    in het water en kijk hem aan. 'Weet je wat ik me net bedenk, iedereen kan ons naakt zien.. alweer.' Ik grijns maar bloos tegelijk. Ik schaamde me niet voor Jayson of mijn wonden.


    ~

    [C'est mort ici..]


    help

    Jarvis schreef:
    [C'est mort ici..]


    (Wattie? xD:$


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan en glimlach 'Ik ga zelf uit het water, dan hoor ik mijn vijanden wat beter aankomen' zeg ik waarna ik mijzelf uit het water hijs en rustig naar de grot terug loop.
    Ik pak de kleding van de grond waarna ik die aantrek en mijn wapen op mijn rug doe, ik moest nieuwe wapens zien te vinden, als ik van die gast wil winnen moet ik andere wapens zien te vinden, dan word het maar tributen vermoorden die er nu nog zijn.
    Hoewel... De hoorn staat er ook nog, daar moest ik nog wapens kunnen vinden. Ik grijns even bij de gedachten waarna ik weer uit de grot loop.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt