• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    April Eleanor Diver

    Ik kijk hem pijnlijk en smekend aan. 'Het doet zo'n pijn', fluister ik en probeer de pijn te verbijten. 'Wil je me alsjeblieft helpen?' Ik kijk hem aan en voel pijnscheuten door mijn schouder gaan. Ik zak op mijn rug en knijp mijn ogen dicht. Maar god zij dank leef ik nog.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 0:42 ]

    Jerro

    Ik stop mijn flail weer weg. ij is eerder om mensen bang te maken en om mensen aan het einde te slaan. Ik grijns en pak mijn zwaard goed vast en sla het meisje er hard mee. Die kreeg ze nog terug!

    (srry voor zo weinig maar ik moet gaan.Ben aan het internetten met mijn vaders abbo want ons internet ligt er uit :|
    Tot morgen en miss van aaf x.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik gil en voel meteen bloed lopen. Ik grijp me vast aan de boom en beef als een blad aan een boom. Ik kon niet goed tegen bloed. Ik vond het vies. Ik kijk Jayson aan en slik moeilijk.


    ~

    Jayson

    Nu die afgeleid is pak ik mijn kans, ik sprint op hem af waarna ik uithaal met de scythes. De flail was misschien zijn goeie kans geweest om mij op afstand te houden, het zwaard word iets moeilijker blocken maar kan ik ook wel ontwijken. Ik spring weer een stukje naar achter om net uit zijn zwaai te zijn en lach even duivels.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk zwak naar de jongens. Ik pak mijn speer en help Jayson mee. Ik wilde er alles aan doen om samen te winnen. Ik voel de wond op mijn buik open knappen als ik iets ontwijk. Ik bijt hard op mijn lippen en sla om me heen. Niemand pakt Jayson van me af en al helemaal deze gast niet.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:10 ]


    ~

    13Oclock schreef:
    Jerro

    Ik stop mijn flail weer weg. ij is eerder om mensen bang te maken en om mensen aan het einde te slaan. Ik grijns en pak mijn zwaard goed vast en sla het meisje er hard mee. Die kreeg ze nog terug!

    (srry voor zo weinig maar ik moet gaan.Ben aan het internetten met mijn vaders abbo want ons internet ligt er uit :|
    Tot morgen en miss van aaf x.)


    [Aaawh ik lees je berichtje pas net van je internet:$ Maar kijk maar even hoor:)Patrick & ik zijn savonds eigenlijk altijd wel onlinexD]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:12 ]


    ~

    Jerro

    Hij is wat aan het prutsen en loopt wat te lachen. Blijkbaar zien we dit allebei als een spelletje en hebben we wat gemeen. Ik pak mijn zwaard stevig vast en sla hem er mee in zijn been. Hij ontwijkt hem maar net en niet helemaal. Er onststaat een snee in zijn been. Hij is niet diep maar ik heb hem geraakt.
    (zullen we alleen met lichte verwondingen doen. Dat ze even goed zijn of zo??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik lach even wanneer het zwaard mijn been lichtelijk raakt, het mag dan wel een snee zijn maar het is toch niet te diep.
    Ik pak een van mijn scythes goed vast waarna ik de andere richting Jerro gooi, ik sprint er daarna achteraan om uit te halen naar Jerro.

    { Haha ja is goed ;) }

    Amelia Rivers - District 3

    Ik ga trek me terug en kijk bang naar de jongens. Waarom moest Jerro zich nou weer overal mee bemoeien en mijn broek stelen. Ik zak trillend tegen een boom en voel me machteloos. Ik wilde Jayson niet in gevaar brengen. Hij was te belangrijk voor me geworden.


    ~

    Jerro

    Als de scythe op me af wordt gegooid ontwijk ik hem met gemak. Hij had hem te hard gegooid en komt een stuk verder neer.Ik moet lachen. Daarna komt hij op me af rennen. Weer ontwijk ik hem maar deze keer ontstaat er een snee in minn arm. Niet diep of zo maar ongeveer net zo als bij hem zelf. Ik pak mijn zwaard weer vast en steek hem in zijn arm.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik grijns even en voel het zwaard in mijn arm gaan, ik pak het zwaard vast en krijg een duivelse lach waarne ik weer uithaal naar hem. Nu dat zijn zwaard vastgehouden word kan die hem moeilijk ontwijken waardoor ik makkelijk zijn borst kan raken.

    Jerro

    Als beroeps ben je overal op voorbereid en met een behendige beweging pak ik mijn flail en sla hem hard op de scythe die op me af komt. Hij maakt een snee in mijn borst naar mijn zwaard is weer losgelaten. Ik lach hard en grijns. Dit is pas een leuk gevecht. Als hij even niet oplet stop ik mijn flail weer terug.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik grijns even als de flail langs mijn hand scheurt, hoewel het bloed van mijn hand druipte was dit de eerste die eindelijk een goed gevecht gaf.
    Ik merk dat mijn andere scythe in de boom achter hem zit, ik grijns waarna ik onder hem door glij en mijn andere scythe uit de boom trek, ik draai mijzelf om en klik ze weer aan elkaar waarna ze weer een worden, een double edged scythe. Waardoor het schild wat ik eerst had van alleen de scythes nu grooter is.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:36 ]

    Jerro

    "Ik geloof trouwens niet in 1,2 en 4 meestal hoort 7 er ook wel bij, maar 3 is wel heel orgineel" lachte ik. "tenzij het elektriciteit is of zo" zei ik weer maar ik bleef er bij. Ik miste geen enkele beweging van hem en ik hield het meisje ook in de gaten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik raap al mijn moed bij elkaar en sta op ondanks dat mijn lichaam overal pijn doet. 'KUN JE NIET GEWOON NORMAAL DOEN EN DIE ANDERE TWEE VERMOORDEN'schreeuw ik. Ik loop naar hun toe en duw Jayson een stukje achteruit en ga voor hem staan. Ik kijk Jerro aan met kwaade ogen. 'Je weet wel die nietsnutten die bij je waren in jullie bondgenootschap.' Ik adem zwaar en blijf dicht bij Jayson staan die weer helemaal was veranderd. Het kwam door dit, door Jerro die hem weer helemaal terug liet vallen in zijn oude ik terwijl ik hem al zover had dat het beter ging en hij weer vooruit ging denken.


    ~