• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jayson

    Ik lach even 'Het verleden teistert mij alleen in mijn dromen, meer niet. Ik heb het al los gelaten sinds de eerste dag dat ik in de arena een voet gezet had' zeg ik met een glimlach waarna ik begin te lopen richting het vulkaan gebied, ik merk meteen hoe de lucht benauwder word en de hitte op mijn lichaam slaat.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik loop met een glimlach achter Jayson aan het vulkaan gebied in. 'Phoe' zeg ik. Het voelt net alsof ik tegen een muur van hitte aanloop. 'Weet je zeker dat ze hier zullen zijn?' vraag ik en kijk benauwd rond.


    ~

    Jayson

    Ik lach even en stop met lopen 'Ja ik weet het wel zekker, de beroeps weet dat hier mensen snel uitdrogen, hoewel als hij hier zelf ook te lang zit zal die wel dorst hebben gekregen' zeg ik met een glimlach 'Wat we eerst gaan doen is een grot zoeken waar de hitte minder is, vanuit daar bedenken we een plan' zeg ik dan terwijl ik zoekend het gebied over ga.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk met hem mee en zie verder op bij een meertje iets wat op een grot lijkt. 'Daar' wijs ik. 'Er is een meertje bij, dus we kunnen ons wassen en hebben water bij de hand voor verkoeling.' Ik trek hem mee om alles beter te kunnen bekijken.


    ~

    Jayson

    Ik merk meteen dat het meer aan de onderkant van de lava vlakte zit, we kunnen alles goed zien vanaf hier en als het nodig is zelfs vluchten via het water. Ik knik even waarna ik merk dat de grot middelmatig diep is, we kunnen ons er deels goed in verstoppen, vooral ik vanwege de pik zwarte kleding die ik heb gekregen.
    Ik lach even naar Amelia en loop dan de grot in, de hitte hangt er wel maar minder erg dan op de vlakte. Ik laat mijzelf via de muur naar beneden zakken terwijl ik nadenk over de volgende stap.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik plof naast Jayson en begin in mijn hoofd te rekenen hoeveel er nog over waren. Mijn gedachten dwalen af naar Jayson. Wat als wij samen als laatste over bleven? Ik kon hem echt niet vermoorden. Ik slik en sluit mijn ogen even zodat hij niet kan zien dat er iets is. 'Ik ga even mijn gezicht schoonmaken' zeg ik en sta op. Ik ga op mijn knieën bij de rand van het meertje zitten en maak mijn gezicht nat. Ik zucht even en haal diep adem...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 13:27 ]


    ~

    Jayson

    Ik knik alleen even en kijk dr dan na, ze zal waarschijnlijk aan iets gedacht hebben wat ze niet leuk vond.
    Ik zucht even en bedenk me dan dat als de rest dood is wij met ze tweeën overblijven, de hele tijd zat ik met de gedachte dat ik dr dan zou vermoorden maar nu... Nu kan ik het niet meer...

    Amelia Rivers - District 3

    Ik staar naar het water en weet niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Hij wist dat ik hem niet kwijt wilde. We zouden hier gewoon in de Arena kunnen blijven. Net zo lang tot iedereen zich irriteerd en dan halen ze ons eruit en zijn we samen en niet iemand van ons alleen. Ik voel een paar zoute tranen over mijn wangen lopen die in het water vallen.


    ~

    Jayson

    Ik sta op en zucht even, alles om me heen is anders geworden sinds ik hier ben. Ik loop de grot uit waarna ik Amelia bij het meer zie zitten, ik hoor hoe druppels in het water vallen en loop naar dr toe 'We komen er wel uit' zeg ik alleen en veeg dr tranen weg 'We komen er wel uit...' zeg ik weer wanneer ik dr omhels.

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik ga je echt niet vermoorden hoor' zeg ik schor en hou hem vast. Mijn lichaam doet pijn en ik voel me alles behalve fit op het moment. 'Sorry voor het huilen, maar ik kan er gewoon niks aan doen.' 'Het is allemaal zo on eerlijk dit kut spel in deze kut arena.' Ik veeg mijn tranen weg en kijk naar de grond.


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even 'Misschien is er nog een andere uitweg, zolang we leven is alles mogelijk' zeg ik met een stem die wel hoop in dr hart moet brengen, ik geef dr een zoen op dr voorhoofd 'Het komt allemaal vanzelf wel goed' zeg ik dan waarna ik weer opsta 'Voor nu moeten we overleven, dat is het belangrijkste' zeg ik en kijk dr even aan 'De grot is veiliger dan hier' ik glimlach nog even en loop dan terug naar de grot.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlach even en loop achter hem aan onze grot in. 'Het konijn is op en onze vissen liggen nog in het oerwoud' zeg ik en ga zitten. Ik neem een paar slokken water en vind nog wat rundvlees repen. 'Kijk' zeg ik en geef Jayson een hele reep. Ik voel me al iets beter door zijn woorden.


    ~

    [Ik wacht even tot Lisanne gereageerd heeft, want ik kan anders niet echt verder ;p]

    Elena

    hey Jerro ik heb mijn net gekregen dus we kunnen vis vangen maar we kunnen ook op wild jagen als je dat liever heb. want dan kan ik vallen zetten heb ze in mijn tas zitten. En kijk Jerro vragend aan.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Goed idee" sis ik en ik loop verder met mijn flail in mijn hand. Ik kon eventueel ook mijn zwaard er bij pakken. Onderweg stook ik paar zielige dieren neer en stopte ze in mijn tas.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.