• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Lisanne, ga nou door. _O_

    Jayson

    Amelia duwt mij naar achter terwijl ze te keer gaat tegen de jongen, ik grijns even waarna ik haar aan de kant trap.
    Ik kijk hem weer aan en houd mijn double edged scythe goed vast 'Zelfs 3 heeft zo zijn tieners er tussen lopen die sterker zijn dan dat ze eruit zien' zeg ik tegen hem waarna ik mijn scythe rong mijn lichaam draai.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk hem aan en voel een paar tranen lopen. 'Laat je niet zo beïnvloeden Jayson' roep ik naar hem. Ik sta trillend weer op en laat me weer tegen de boom zakken. Iedereen verknalt het weer. Jayson werd net iets beter en uitgerekend dit moet het weer verpesten.


    ~

    Jerro

    "Je hebt wel een heftig meisje" grijns ik als ik kijk naar haar rode hoofd. "En ja er lopen ook beroeps rond die andere beroeps vermoorden" lach ik. Ik strijk over het lemet van mijn zwaard waar al bloed op zit. Ik veeg mijn hand af aan mijn cape. "Ik heb wel zin om die andere ik van je te zien" lach ik terwijl ik overal op allert ben


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik grijns even 'Misschien dat je die snel genoeg tegen komt' zeg ik met een duivels lachje erachter aan. De scythe zal zijn bloed proeven, het metaal zal vloeien met zijn bloed, alleen voor de fun. Ik bleef op hem gefocussed terwijl ik alert blijf, elke beweging die hij zou doen zou ik tegen gaan.

    Jerro

    Ik doe mijn capichon weer op en verschijn achter hem met mijn zwaard in de aanslag. Er moest meer bloed op het zwaard het is bog lang niet genoeg.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Wat ik ook deed of zei het gaf me helemaal niks. Hij luisterde niet omdat hij totaal weer de verkeerde kant is opgeslagen. Ik ben kwaad maar heb geen krachten meer om iets te doen. Jerro had me geraakt met zijn mes en de oude wonden zijn nog niet geheeld en die op mijn buik zelf weer open geknapt.


    ~

    Jayson

    Ik merkte dat hij verdween en begon te grijnzen, dus hij wilt via de schaduw aanvallen als een zwak persoon he... Dan gaan we het ook zo spelen ook, ik sluit mijn ogen waarna mijn gehoord iets beter word, heel stilletjes en dan ook echt stilletjes hoor ik hier en daar een voetstap, soms niet en soms wel. Waarna ik een voetstap net achter mij hoor grijns ik nog erger, ik draai mij om en in de zelfde beweging gooi ik de double edged scythe mee om toe te slaan.

    Jerro

    "Te laat" grijns ik als ik buk voor de scythe. "Volgens mij leer je het noet he" grijns kk. Zijn wapen ligt er nu weer achter.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Harvey - 9

    'Hoe moet ik je dan helpen?' vraag ik gefrustreerd, me bedenkend dat ik geen verbandspullen bij me heb. 'Als ik één of andere vage EHBO-kist zou hebben, zou het lukken, maar ik ben niet zo goed met primitieve geneesmiddelen...'
    Ik kniel voorzichtig neer en snij met mijn mes het stuk van haar shirt op de plaats van haar bebloede schouder af.
    'Dat ziet er niet best uit, zeker niet,' mompel ik. 'Wie heeft het gedaan?'

    [Kan Harvey een parachute krijgen met verbandspullen of zo? ^^ -wow, ik heb nog nooit een parachute aangevraagd, cuwl-
    En Revenna vermoordt hij dan in de volgende post wel^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik ben terug. Leeft Revenna nog steeds? Kan iemand een korte samenvatting maken, misschien? ^^]


    help

    Jarvis schreef:
    [Ik ben terug. Leeft Revenna nog steeds? Kan iemand een korte samenvatting maken, misschien? ^^]


    [Heee meid:) Ja ze leeft nog steeds. Er is niet heel veel gebeurd. April is gewond en Jayson en Jerro vechten met elkaar en Elena zit nog in het bos die gaat wrs Jerro helpen en ik zit zelf bij de jongens:) Ailith zou ook vermoord worden maar is nog niet gebeurd. En harvey zit bij April]


    ~

    Mannschaft schreef:
    Harvey - 9

    'Hoe moet ik je dan helpen?' vraag ik gefrustreerd, me bedenkend dat ik geen verbandspullen bij me heb. 'Als ik één of andere vage EHBO-kist zou hebben, zou het lukken, maar ik ben niet zo goed met primitieve geneesmiddelen...'
    Ik kniel voorzichtig neer en snij met mijn mes het stuk van haar shirt op de plaats van haar bebloede schouder af.
    'Dat ziet er niet best uit, zeker niet,' mompel ik. 'Wie heeft het gedaan?'

    [Kan Harvey een parachute krijgen met verbandspullen of zo? ^^ -wow, ik heb nog nooit een parachute aangevraagd, cuwl-
    En Revenna vermoordt hij dan in de volgende post wel^^]


    [Komt goed]


    ~

    PARACHUTE VOOR HARVEY

    Bevat een kleine EHBO kist met wat verband.

    Met vriendelijke groet,

    De Spelmaker


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Heee meid:) Ja ze leeft nog steeds. Er is niet heel veel gebeurd. April is gewond en Jayson en Jerro vechten met elkaar en Elena zit nog in het bos die gaat wrs Jerro helpen en ik zit zelf bij de jongens:) Ailith zou ook vermoord worden maar is nog niet gebeurd. En harvey zit bij April]


    [Kunnen ze zo langzaamaan niet door de Spelmakers naar elkaar toe gelokt worden? Ik kan nu even echt niets posten omdat Ailith nog niet dood is en nu ook niet meer reageert]


    help