• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3
    Ik zie dat het buiten langzaam steeds donkerder word. Jayson slaapt eindelijk. Hij heeft zijn rust hard nodig. Ik leg mijn slaapzak over hem heen en trek zelf mijn benen op tegen de kou.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:53 ]


    ~

    Jayson

    Na een tijdje beging ik hevig te draaien en gooi zelfs de slaapzak van mij af, de droom die ik had, het was een nachtmerie, ik zag hoe ik telkens werd afgewezen om vrienden met iemand te zijn en hoe ik een freack werd genoemd, het was geen droom, het waren de herrineringen waar ik zo'n haat aan had.
    Mijn hand schiet naar een van de kunais die ik daarna vol naast mij in de grond duw, net een paar centimeter van Amelia vandaan. Dan word ik plots rustig.
    De herrinering die ik zag, het was er eentje uit die ik nooit zou vergeten, de dag van de hunger games, de enigste die toen naar me toe kwam was Kyra, ze vertelde zelfs dat ze hoopt dat ik iedereen zou uitmoorden en terug kwam om mijn prijs te claimen. Ik moest er van lachen, Kyra vond mij leuk... Tot dat...
    Ik schrik wakker en het zweet druipt van mijn lichaam af, ik kijk om mij heen waarna ik de kunai naast Amelia zie en haar geschrokken gezicht zie.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Jayson die begint te draaien en te mompelen in zijn slaap. Ik slaak een gil als een van zijn kunais op een paar milimeter naast mijn hand in de grond steek. Een rilling trekt over mijn hele lichaam en geschrokken kijk ik in zijn ogen. 'J..jayson' weet ik alleen maar uit te brengen.


    ~

    Jayson

    Ik trek de kunai uit de grond waarna ik opsta 'Onze bondschap is voorbij' zeg ik alleen maar waarna ik de grot uit loop. Ik kijk rond terwijl mijn gedachtes volop met mij aan het spelen zijn, ik heb dr in gevaar gebracht, dankzij mijn herrineringen heb ik dr gewoon in gevaar gebracht...
    Ik begin te lopen richting het vulkaan gebied, ik moest er een kijkje nemen omdat er voorderest nergens een tribuut rondloopt.

    Amelia Rivers - District 3

    Zijn woorden dringen na een paar minuten tot me door. Zo snel ik kan prop ik mijn spullen in de rugzak en ren achter hem aan. 'JAYSON WACHT' roep ik hard. Buiten adem kom ik eindelijk bij hem in de buurt. 'Ga niet weg, alsjeblieft'


    ~

    Jayson

    Ik hoor Amelia achter mij roepen, ik stop met lopen als ze dichterbij komt. Ik draai mijzelf om en mijn gezicht is helemaal verrandert, ik kijk dr even aan en lach alleen maar even 'Je hebt gehoord wat ik zei' zeg ik waarna ik de double edged scythe van achter mijn rug trek 'De bondschap is over' en een duivels lachje komt op mijn gezicht. Ik draai de scythe even een paar keer rond in mijn hand waarna ik een paar stappen dichter naar Amelia stap.

    Amelia Rivers - District 3

    Zijn gezicht is compleet veranderd. De afgelopen dagen stond het vriendelijk en lief en nu zo anders. Ik kan het niet eens beschrijven. 'Doe dit nou niet Jayson' zeg ik zacht en kijk hem aan. Hij komt dichterbij en dreigt me iets aan de te doen. 'Ik geef om je Jayson, wat ik al doe vanaf dat ik je ken.' 'Je bent niet raar of een freak.'


    ~

    Jayson

    Als ik voor dr sta kijk ik dr even aan, de duivelse lach op mijn gezicht word ook grooter 'Jij bent altijd al te makkelijk geweest' zeg ik waarna ik de scythe tegen dr nek zet 'Ik had je een kans gegeven om weg te gaan in die grot, maar jij kiest liever de dood blijkbaar' zeg ik dan met een lach erachter aan.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik slik en duw zijn hand weg. Zijn ogen staan weer kil. 'Je moet leren jezelf onder controle te houden Jayson' zeg ik kalm. 'Ik doe je niks, ik praat niet stom over je, helemaal niks van dat.' Ik kijk hem aan en slik een brok in mijn keel weg. 'Je hebt me al meerdere keren gered in de arena, weet je dat nog?' 'Je hebt me gekust in de boom, je hebt mijn wonden verzorgt.' 'Laat dit je alsjeblieft niet veranderen' zeg ik zacht. Ik druk een kleine kus op zijn lippen en begin rustig van hem weg te lopen.


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr aan als ze wegloopt, iets in mij zegt dat ik niet werkelijk zo ben... Iets in mij schreeuwt om vrij te komen... Waarom zit ik zo gevangen... Waarom kan ik niet mijzelf zijn...
    Ik val op mijn knieën waarna ik een kunai uit de riem haal, gevangen... Dat is iets wat ik niet meer wil... Ik wil mijzelf weer zijn... Niet de bloedlustige persoon dat ik nu ben... Ik zet de kunai op mijn borst en glimlach alleen nog maar.

    Amelia Rivers - District 3
    Ik kan het niet laten om nog een keer achterom te kijken. Ik schrik als ik zie wat Jayson van plan is. Zonder na te denken smijt ik mijn rugzak neer en begin naar hem toe te rennen. 'JAAAYSON NEEEEEE' schreeuw ik. Ik slik een grote brok weg en knipper de tranen uit mijn ogen. 'Niet doen' zeg ik en pak trillend zijn hand vast. Rustig haal ik de kunai uit zijn hand en blijf hem aan kijken. 'Ga niet weg.'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:53 ]


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr aan als ze de kunai met trillende handen wegtrekt, ik laat mijzelf voorover vallen en lach even 'Wat moet ik anders... Ik ben een bloedlustig persoon...' zeg ik alleen maar, mijn hoofd ligt op dr schouder wanneer er tranen uit mijn ogen beginnen te komen.
    Ik weet niet meer wat ik moet doen, waarom ik hier ubberhoudt nog ben, het enigste waar ik goed in ben is mensen uit de weg ruimen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik sla mijn armen stevig om hem heen en laat ook de tranen lopen. 'Je bent geen bloedlustig persoon' zeg ik zacht. 'Je kunt je er tegen verzetten Jayson.' 'Vergeet wat andere mensen over je zeiden en luister naar de personen die wel om je geven oke?' 'Ik geef echt om je, zo lang ik je al ken.' 'En dat is geen grap.'


    ~

    Jayson

    Ik doe mijn hoofd omhoog waarna ik de tranen wegveeg, ze heeft gelijk, waarom nog aan het verleden denken. Ik duw dr hoofd omhoog waarna ik dr zoen, als we uitgezoend zijn omhels ik dr, ze heeft gelijk het is nu alleen nog wij twee tegen de rest van de arena.
    Ik sta op waarna ik richting het vulkaan gebied wijs 'Daar zullen de rest van de tributen zijn waarschijnlijk' zeg ik met een glimlach tegen Amelia.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik hou hem even stevig vast en glimlach terug. 'We gaan dit winnen Jayson.' Ik laat hem vlug even los om mijn rugzak te pakken en hang de afgepakte kunai terug aan zijn riem. 'We zullen ze wel vinden' grijns ik breed en pak zijn hand. 'En ik beloof het dat ik je echt zal helpen om het verleden los te laten.'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:22 ]


    ~