• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jerro

    "He gast dit werkt zo niet he" grijns ik en ik glijd weer door de schthes door.
    Ik druk met het puntje van mijn zwaard tegen zijn kin. "En vertel" grijns ik. We kunnen ze uren door blijven vechten tot we allebei dood zijn, we zijn even goed en allebei even gewond. Ook kunne we even tegen de pijn, maar be ik behendkger en sneller en kan hij iets beter met zijn wapens om gaan.
    "Nou vertel" zeg ik nog een keer maar krachtiger.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik grijns even en duw het zwaard van mijn keel af met een scythe 'De gene die nog over zijn, zijn een voor een waardeloos. Ze zijn niet zo gedreven in het bloed zien als wij' zeg ik met een duivelse glimlach 'Dus waarom moorden we niet eerst de andere allemaal uit voordat wij ons beslissend gevecht hebben, dan zien we eerst genoeg ander bloed en bewaren we beide het beste voor het laatste' zeg ik met een grijns 'We kunnen zelfs nu al beginnen met haar' en ik wijs naar Amelia.

    Jerro

    "Jouw plan bevalt me wel" sis ik en ik loop op het meisje af terwijl ik de jongen ook in de gaten houd. Ik weet niet wat hijvan plan is dus ik ben voor bereidt op een list. Ik kan hem zo weer aanvalle en ontwijken.
    "Jij mag eerst" grijns ik om te zien of hij zijn vriendinnetje echt af wilt maken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik haal het ding uit mijn knie en druk het in zijn hand. 'Laat je niet zo opjutten Jayson' zeg ik en kijk diep in zijn ogen. 'Denk aan wat we een paar uren geleden nog deden, waar we het toen over hebben gehad.' Ik leg mijn handen op zijn borst en blijf hem aan kijken zonder ons oogcontact te verbreken. 'Iedereen hate je toch zei je, en ik niet want ik geef om je.' Ik blijf hem aan kijken en zie hem gedeeltelijk weer terug komen. Ik druk een kus op zijn lippen en proef het bloed in mijn mond. 'Wees sterk Jayson.' Met dezelfde blik als een paar uren geleden kijkt hij me aan.


    ~

    Jayson

    Ik grijns even en duw Amelia terug naar de boom 'Je denkt werkelijk dat jij wat betekende zekker?' zeg ik met een grijns waarna ik de kunai terug in de riem doe. 'Je betekende niks voor mij' gijns ik weer waarna ik de scythes terug in elkaar klik en mijzelf klaar maak om de double edged scythe in dr been te steken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:03 ]

    [LIES. Y U NO POST? NO LIGHT NO LIGHT IN YOUR BRIGHT BLUE EYES]


    help

    Jarvis schreef:
    [LIES. Y U NO POST? NO LIGHT NO LIGHT IN YOUR BRIGHT BLUE EYES]


    [): But we'll wait til tomorrow!
    Of is ze dan al weg? ;$]

    NORATORRES schreef:
    (...)

    [): But we'll wait til tomorrow!
    Of is ze dan al weg? ;$]


    [Nee, ze is morgen pas weg]


    help

    [*zucht*
    Okai, omdat je zo aandringt, Marthe^^
    Ik zal een lange, laatste post schrijven, want wat mij betreft kan Harvey vermoord worden, aangezien ik tot 26 juli op vakantie ben. I'm sorry D: Zijn spullen laat hij achter bij April^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    [*zucht*
    Okai, omdat je zo aandringt, Marthe^^
    Ik zal een lange, laatste post schrijven, want wat mij betreft kan Harvey vermoord worden, aangezien ik tot 26 juli op vakantie ben. I'm sorry D: Zijn spullen laat hij achter bij April^^]


    [NEEEEEEEEE! DAN BEN IK VOOR NIETS NAAR JULLIE GEJAAGD! ):]


    help

    Harvey - 9

    Een verbandkist daalt langzaam neer aan een zilverkleurige parachute. 'Godzijdank,' mompel ik, terwijl ik met glinsterende ogen voorzichtig de touwen rond de kist losknoop. Ik open voorzichtig de kist, en bestudeer de spullen. 'Hier kan ik wel wat mee, alleen moet je weten dat ik hier geen held in ben,' zeg ik.
    Zo voorzichtig mogelijk ontsmet ik de wond, leg er een gaasje en watten op, en verbind het dan, precies zoals ik heb geleerd bij de verplichte EHBO-cursus van 9.
    Ik ben net klaar met het verband aanleggen als ik plotseling een doffe klap iets verderop hoor.
    'Ik ga kijken, blijf hier en doe zo stil mogelijk, oké?' sis ik, terwijl ik opspring en mijn wapens bijeen grijp.
    Langzaam sluip ik naar de plek toe en zie een meisje op de grond liggen. Ze zit onder de wonden en het bloed en is bewusteloos. Of zou ze dood zijn? Ik sta op het punt verder te lopen, als ik me ineens bedenk dat dit een list zou kunnen zijn. Er is maar één manier om daarachter te komen.
    Ik trap haar keihard op de plaats waar haar maag zou moeten zitten. Haar ogen schieten open en ze klapt dubbel. Ze leeft dus nog, maar zou geen gevaar moeten vormen, aangezien ze zo ernstig verzwakt is.
    Ik loop terug naar April.
    'Een halfdode tribuut, niets bijzonders. Zal geen schade aanrichten. En anders... bescherm ik je wel.'
    Ik kom wat dichter tegen haar aanzitten en leg mijn arm op haar goede schouder.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:30 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Iek ga eeteun, sie joe laitor, alliegaitor!]


    help

    Jerro

    Ik zie dat de jongen even niet oplet en sla mijn slag. Terwijl hij met het meisje bezig is sla ik met mijn flail tegen zijn hoofd aan. Hij valt neer op de grond en ik ren weg. Ik zoek naar Elena maar kan haar nergens vinden. Ik ren terug naar onze grot en spring er weer in. Eenmaal binnen bedek ik alles zo dat de ondergrondse grot niet opvalt. Het water kletterd tegen de rotsen aan en het voelt vertrouwd aan. Ik wacht tot Elena terug komt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Als pijnlijk uit de boom klim kijk ik goed om me heen maar ik zie gelukig niemand en loop richting onze grot " ik hoop dat jerro daar is wat heb de kracht niet voor om hem te zoeken." Als ik eindelijk aan kom loop ik in het water en neem een duik en kom uit in onze grot waar het veilig is als ik boven kom hang ik vermoeit aan de rand.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Heey! Daar ben je had op je gewacht " zeg ik vrolijk terwijl ik mijn kleren weer af was. Ik zit onder het bloed overal en mijn wapens ook, maar op mijn wapens laat ik het zitten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.