• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jayson

    Ik draai mijn hoofd iets weg 'Er is geen samen terug, dat weet jezelf ook. De spelmakers willen dood en verderf in de arena en maar een winnaar' zeg ik waarna ik mijn hoofd terug draai. Ik pak dr gezicht even vast 'De enigste die wint is de gene die het meeste pijn kan verdragen, hoewel fysiek als mentaal' en ik trek mijn hand weer terug.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik weet dat hij gelijk heeft maar wil het niet toe geven. 'Mag ik tegen je aanlggen?' vraag ik en kijk hem aan. 'Als ik het toch niet red wil ik tenminste een jongen in mijn leven hebben gehad waar ik een klein beetje mee heb beleeft.' Mijn wangen kleuren een beetje rood en ik denk weer aan het moment van net. Samen naakt zwemmen, zoenen en misschien was er wel meer gebeurd als we niet waren gestoort.


    ~

    Jayson

    Ik knik even, hoewel ik er toch niks bij zou voelen meer. Het bloedverlies heeft te veel verrandert aan mijn lichaam en aan mijn ziel, alles was anders, mijn zicht was ik kwijt en mijn gehoor was stukken beter geworden, de snelheid die ik eerst niet had was er bij gekomen en de littekens waren een mooi aandenken aan dit alles.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik glimlacht even en ga met mijn hoofd tegen zijn borst liggen. 'Alles is veranderd Jayson' zeg ik en leg mijn hand op zijn borst. 'Jij en dit hebben mijn leven veranderd en dat zal ik nooit meer vergeten. En je wilt het het misschien niet horen, maar ik zeg het toch.' 'Ik hou van je Jayson, heel veel.' Ik druk een kus op zijn lippen en leg dan mijn hoofd weer terug.


    ~

    Jayson

    Ik knik alleen even 'Dat zou best kunnen' waarna ik mijn gehoor weer zijn gang laat gaan, ik hoorde de vogels fluiten en de lava spetteren. Het water in de grot hoorde ik kletteren op elkaar en de ademhaling van Amelia was rustig.
    'Ik ben alleen niet de lover meer die je eerst had' zeg ik na een tijdje 'Ik ben verrandert, een killer, een persoon wat geniet van het bloed' en leg mijn hoofd tegen de muur achter mij.

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik weet het Jayson' zeg ik rustig en steken rondjes op zijn borst. Ik genoot van de stilte en van tegen hem aanliggen. Het was tenminste iets. Hijwas nog steeds naakt en schaamde zich er blijbaak ook niet voor. Ik grijns even. Het maakte toch niks meer uit. We hadden waarschijnlijk al meer van elkaar gezien dan iemand anders dat van ons had gezien. 'Kom we gaan het water even in, dan kan je lichaam een beetje opknappen en schoon worden' zeg ik en sta rustig op. Ik kleed me uit en verstop onze spullen in een inham. Ik kijk even naar Jayson en trek hem voorzichtig omhoog uit de slaapzak. Mijn armen sla ik rond zijn lichaam en loop rustig naar het meertje. 'Hou je maar aan mij vast.' Voorzichtig stap ik in het ondiepe stukje en verlies Jayson geen moment uit het oog.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:47 ]


    ~

    [Je hoeft me niet te negeren & ik moet het toch weten.]

    NORATORRES schreef:
    [Je hoeft me niet te negeren & ik moet het toch weten.]


    (Als ik van niks weet hoef ik ook niks te zeggen lijkt me. En bovendien kun je der zelf ook een bericht sturen right?)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    (Als ik van niks weet hoef ik ook niks te zeggen lijkt me. En bovendien kun je der zelf ook een bericht sturen right?)


    Volgens mij ben jij de beheerder van dit topic.

    NORATORRES schreef:
    (...)

    Volgens mij ben jij de beheerder van dit topic.


    (Ja so? Er mankeert jou ook niks om het zelf te vragen?)


    ~

    Jayson

    Ik ga rustig zitten bij een stuk waar ik genoeg grip heb om relaxed te zitten, ik laat mij lichaam meer en deels in het water zakken waarna ik geniet van het water.
    Hoewel het brande op de plekken waar mijn littekens zitten maakte het niet zoveel uit, het meeste gevoel in mijn lichaam was al weg.
    Ik ging hier en daar met mijn hand over het water, ik deed mijn ogen open maar zag nog steeds niks dus bleef het bij de hand die mij liet voelen en deels zien hoe het water was.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar hem en glimlach. Met mijn hand maak ik zijn gezicht wat beter schoon met water. 'Misschien zie je zo wel weer wat meer.' Ik ga naast hem zitten en maak de rest van zijn lichaam een voorzichtig schoon met mijn handen. 'Dat is beter' zeg ik zacht en bekijk zijn lichaam. Nu pas vielen zijn spieren me op. Ik bloos even en kijk weg.


    ~

    Harvey moet dood. *Wi-Fi*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jayson

    Ik glimlach even maar wist dat ik mijn zicht al kwijt was geraakt toen ik de wonden dicht had gemaakt.
    Ik laat mijzelf wat dieper in het water zakken waardoor mijn hoofd nog net boven het water blijft en sluit mijn ogen weer even, hoewel ik niks zag kon ik alles stukken beter horen.
    De laatste wapens die ik nog had was mijn double edged scythe en een kunai, ik moest snel nieuwe wapens zoeken.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik laat me naast hem zakken en hou hem vast bij zijn middel. 'Voel je je al wat beter?' Mijn handen glijden zacht over zijn lichaam en voelen overal de littekens. 'Zelf met al die wonden en schrammen is je lichaam nog sexy.' Ik bloos even en leg mijn armen weer rond zijn middel.


    ~