• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Elena

    dat is grappig ik heb je gezocht en een geweldig gevecht gehad met een meisje. als ik omhoog klim kijk ik even naar me wonden maar ze bloeden weer. ´Jerro zou je mij een plezier willen doen en de pijl uit me rug hallen want die zit er nog van ons gevecht.´ ik leg me zwaard aan de kant. ´ kijk dit heb ik van haar mee genomen´ en leg de pijl en boog op de grond.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Kijk ik heb nou ook ene geweldig gevecht gehad" grijns ik.
    "Jerro zou je mij een plezier willen doen en de pijl uit mijn rug halen want die zit er nog van ons gevecht" zegt ze en ik trek de pijl er uit.
    "Sorry." zeg ik en ik grijns van oor tot oor als ik de pijl en boog zie.
    "Geweldig, een boog van mijn prooi" grijns ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kreun van de pijn als hij de pijl er uit trekt. Oja het was van dat meisje die je niet mocht sorry ik weet hoe graag je haar zelf wilde vermoorden. Maar ik kon niet anders maar met wie heb jij gevochten dan en was het leuk om te doen. Want zie aan je gezicht dat het geweldig was. En lag lief naar jerro


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ik had een gevecht met dat joch van drie" zeg ik.
    Ik trek mijn cape weer aan die inmiddels al weer droog is en maak weer een vuurtje.
    "Weet je zeker dat alles goed is afgedekt?" vroeg ik. Ik wilde niet dat de rook door de stenen heen naar boven trok.
    "Wacht je kunt dat net er voor hangen" grijns ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    IK kijk jerro lachend aan die net helpt niet maar hier heb je een parachute die helpt beter. en geef hem aan Jerro. Ik pak mijn rugzak op en haal mijn slaapzak er uit en leg hem op de grond Ik doe me kleren uit en was ze even als ze weer schoon zijn leg ik ze bij het vuur om te drogen en ga op de slaapzak zitten. ' Jerro heb je trouwens wel wat eten gevangen ik namelijk wel er zit vis in de rugzak van jou.'


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ja en nu ruikt mijn rugzak heel lekker" lach ik. Ik haal de vis uit mijn tas en hang ze boven het vuur. "En nu wachten" zeg ik en ik blijf kijken naar de vis. Hij ruikt lekker maar de geuren verspreiden zich niet naar bovne door de parachute die er nu voor hangt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mannschaft schreef:
    Harvey - 9

    Een verbandkist daalt langzaam neer aan een zilverkleurige parachute. 'Godzijdank,' mompel ik, terwijl ik met glinsterende ogen voorzichtig de touwen rond de kist losknoop. Ik open voorzichtig de kist, en bestudeer de spullen. 'Hier kan ik wel wat mee, alleen moet je weten dat ik hier geen held in ben,' zeg ik.
    Zo voorzichtig mogelijk ontsmet ik de wond, leg er een gaasje en watten op, en verbind het dan, precies zoals ik heb geleerd bij de verplichte EHBO-cursus van 9.
    Ik ben net klaar met het verband aanleggen als ik plotseling een doffe klap iets verderop hoor.
    'Ik ga kijken, blijf hier en doe zo stil mogelijk, oké?' sis ik, terwijl ik opspring en mijn wapens bijeen grijp.
    Langzaam sluip ik naar de plek toe en zie een meisje op de grond liggen. Ze zit onder de wonden en het bloed en is bewusteloos. Of zou ze dood zijn? Ik sta op het punt verder te lopen, als ik me ineens bedenk dat dit een list zou kunnen zijn. Er is maar één manier om daarachter te komen.
    Ik trap haar keihard op de plaats waar haar maag zou moeten zitten. Haar ogen schieten open en ze klapt dubbel. Ze leeft dus nog, maar zou geen gevaar moeten vormen, aangezien ze zo ernstig verzwakt is.
    Ik loop terug naar April.
    'Een halfdode tribuut, niets bijzonders. Zal geen schade aanrichten. En anders... bescherm ik je wel.'
    Ik kom wat dichter tegen haar aanzitten en leg mijn arm op haar goede schouder.


    Revenna Asia Ephemeral||District 5
    Revenna klapt dubbel en schiet wakker wanneer iemand haar in haar maag schopt. Een vreemd, naar adem happend geluid komt uit haar mond, gevolgd door een kwade grom wanneer de jongen weer weg loopt. Ze komt overeind en kijkt naar de wereld om zich heen. Hij draait en haar ogen voelen loom en zwaar aan. Ze knippert even en probeert de wazige wereld om zich heen weer scherp te stellen.


    help

    Elena

    Ik kijk Jerro lachend aan dat valt ook wel mee dat je tas vies ruikt er zit water in om ze wat in leven te houden. Maar wat zijn de plannen of blijfen we hier nog een tijdje. want ik kan niet veel moet eerst aansterken en me wonden moeten wat helen.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Ja zullen we gewoon hier blijven" zeg ik.
    "Wnat ik kan niet veel moet eerst aansterken en mijn wonden moeten wat helen" zegt ze.
    "Shit ik moet al mijn wonden nog wassen. Anders gaan we zo even zwemmen hier bij de grot, niet naar boven"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    dat is een goed idee en loop naar het water en spring er in. IK zwem even naar de kand toe. 'nou jerro kom er in of ben je bang en begin lief te lachen.' Nu worden me wonden ook lekker schoon.


    I Love The Vampire Diaries

    April Eleanor Diver

    Ik kijk hem blozend aan. 'Dankje Harvey, je bent lief', zei ik toen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. De pijn in mijn schouder was verminderd en ik voelde me een stuk fijner met Harvey bij me. 'Ik heb best wel honger, heb je nog iets?' Ik keek hem aan en hoorde mijn maag rammelen. Ik bleef tegen hem aanzitten en keek naar onze voeten.

    Jerro

    Ik grijns even en spring daarna ook in het water. Het voelt verkoelend aan de schrammen en wonden.
    "Zo ik ga niet uit de grot hoor want dan moet ik me adem inhouden en dat kan ik niet" lach ik.
    Ikga weer aan de kant zitten en leg mijn kleren neer op de kant zodat ze kunnen drogen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kijk Jerro lachend aan dan red ik je wel. dat heb ik wel over voor je en je lippen weer te voelen ik kijk hem aan en lach gemeen. Ik duik even onder om me haar nat te maken en zwem onder water naar jerro toe en pak zijn benen beet om hem te laten schrikken.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro
    "Jezus, doe dat nooit meer" zeg ik als ik was geschrokken van Elena.
    "En waarom zou je mijn lippen onder water moeten voelen?" grijns ik plagend en ik spring weer in het water.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kijk Jerro verlegen aan ik vond het wel leuk om je te redden onderwater en kijk even weg. Maar dat zal vast niet vaak voor komen zeg ik plagend. EN zwem weer even naar jerro toe en raak hem met mijn hand lichtjes over zijn wang.


    I Love The Vampire Diaries