• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Jerro

    "He Elena, jij gaat hier net meer weg. Als ik naar buiten ga doe je het vuur uit en kook je geen eten, ook ga je niet zwemmen. Ik wil niet dat Jayson je opmerkt en neerslaat okeej" zeg ik bezorgd en ik haal een hand door haar haren.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Elena

    Ik kijk Jerro bezorgt aan maar ik kan mee vechten als we samen zijn kan hij ons niks maken. Ik ben niet zo als veel meiden hier die slap zijn en niet kunnen vechten ik ben sterker dan de meeste hier en ik wil niet dat jou wat gebeurt. wat moet ik al die tijd doen als je weg bent. maar als je het niet wild dat ik mee ga blijf ik hier. Ik pak zijn hand vast en geef er een kus op.


    I Love The Vampire Diaries

    Jerro

    "Hmm.. je hebt gelijk samen kunnen we iedereen wel aan" grijns ik terwijl ik denk aan de gedachte dat we Drie neerslaan.
    "En ja ik denk dat ik mijn nieuwe prooi al gevonden heb" grijns ik weer waarna ik haar lippen kus. Ik strijk weer door haar haar en kijk haar weer aan. "Je gaat niets doen he?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [MIJN NEUS IS VERBRAND EN HET DOET PIJN. :/]


    help

    Jayson

    Hoewel ik bezig was met Amelia had ik mijn ogen soort van op de jongen, als ik iets zie bewegen buk ik meteen waardoor de flail langs mijn hoofd schiet.
    Ik doe net alsof ik geraakt ben en val naar de grond, als ik voetstappen hoor wegrennen grijns ik even en sta weer op waarna ik naar Amelia kijk, de scythe die ik nog steeds vast hou zet ik tegen dr keel aan.

    Elena

    Ik geniet van zijn kus zo lang het duurt en kijk hem lachend aan. Dus jongen Drie is je prooi geworden maar die is toch samen met een meisje en kijk hem vragend aan. En jou iets aan doen nee zou niet durven zeg ik plagend. IK doe mijn handen om hem heen en geef hem een teder kusje op zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 0:09 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Laaaaaatste post D:]
    Harvey - 9

    Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam als ze haar hoofd op mijn schouder legt en ik glimlach even.
    'Jij bent ook lief. Volgens mij heb ik nog wat, aan het begin heb ik een veld vol granen gevonden, het stond er helemaal vol mee. Ik zal eens kijken.'
    Ik loop naar de rugzak, kniel neer en maak hem open. Oh ja, die runderreepjes had ik ook nog. Da's helemaal makkelijk dan.
    'Kijk eens aan, die had ik van die meisjestribuut die ik heb vermoord meegenomen.' Ik spreek er zo achteloos over dat het mezelf verbaast. 'Ik heb geen honger, genoeg vruchten en granen gegeten. Eet jij maar.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik Jayson aan. Zijn ogen staan kil en zijn lichaam beeft. Waarschijnlijk door het bloedverlies tijdens zijn gevecht van net. Ik slik even maar blijf hem aan kijken terwijl de scythe tegen mijn drukt. 'Doe het niet Jayson' zeg ik rustig en duw zacht zijn weg. Ik pak zijn scythe af en hang die aan zijn riem. 'Neem een duik in het water en laat me dan je wonden verzorgen, anders haal je het niet.' Ik blijf rustig en kijk hem rustig aan.


    ~

    Mannschaft schreef:
    [Laaaaaatste post D:]
    Harvey - 9

    Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam als ze haar hoofd op mijn schouder legt en ik glimlach even.
    'Jij bent ook lief. Volgens mij heb ik nog wat, aan het begin heb ik een veld vol granen gevonden, het stond er helemaal vol mee. Ik zal eens kijken.'
    Ik loop naar de rugzak, kniel neer en maak hem open. Oh ja, die runderreepjes had ik ook nog. Da's helemaal makkelijk dan.
    'Kijk eens aan, die had ik van die meisjestribuut die ik heb vermoord meegenomen.' Ik spreek er zo achteloos over dat het mezelf verbaast. 'Ik heb geen honger, genoeg vruchten en granen gegeten. Eet jij maar.'


    (Moet harvey nou wel of niet blijven leven?)


    ~

    Jayson

    Wanneer de Scythe weg geduwd word en afgepakt val ik op de grond, mijn lichaam kon niet veel meer hebben, meer en deels dankzij het bloed verlies wat het heeft.
    Ik probeer mijn ogen open te houden maar die vallen al snel dicht waarna mijn adem zo rustig word dat het net lijkt of ik dood ben.
    Mijn hart slag mindert ook langzaam, waardoor het ook lijkt alsof ik geen hartslag meer heb.

    Revenna Asia Ephemeral - District 5
    Als ze alles weer normaal ziet, wordt Revenna overmand door vermoeidheid en pijn, maar ook door woede. Ze loopt verder en gaat op zoek naar de jongen die haar in haar maag trapte. Zoiets pikt ze niet! Daar zitten ze dan, samen in een boom. Revenna gaat tegen de overstaande boom leunen en grijnst even triest. In haar District heeft ze een vriendje, maar ze zal hem nooit meer terug kunnen zien, dat is ze wel zeker.
    "Zo, zitten jullie daar goed?", vraagt ze niet al te luid aan de twee.


    help

    Amelia Rivers - District 3

    Geschrokken kniel ik bij Jayson en trek hem omhoog tegen me aan. 'Geef niet op alsjeblieft' fluister ik bang. Ik trek mijn spullen naar ons toe en heis hem omhoog. Met mijn armen stevig rond zijn lichaam geklemd probeer ik het meertje terug te vinden of tenminste ergens waar water was. 'Je bent sterk, je overleeft het' zeg ik en voel tranen lopen. Ondanks alles wat er net was gebeurd gaf ik nog steeds heel veel om hem. Ik wilde hem niet kwijt.


    ~

    (Naomi, ff om te zeggen dat we zo gaan beginnen met CHB xd)


    help

    { 13Oclock hoor jij ook eigenlijk niet half dood te zijn met Jerro? xD hahahaha :P Want met zoveel wonden (die wij even veel hebben) hoor je net zoals mij half dood op de grond te liggen xD }

    (Jaaw ik weet het :D)

    Jerro

    Ik word opeens heel duizelig en stap weet uit het water. Ik zie dat alles onder het bloed zit. Normaal maakt het me niet uit maar dit is mijn bloed. Ik bekijk mijn wonden nog eens en zie dat ze wel wat dieper zijn dan ik dacht. Ik begin als een gek te grijpen naar mijn cape of wat dan ook. Ik vind mijn shirt en scheur hem aan flarden waarna ik die tegen mijn wonden aan druk. Binnen paar minuten zijn ze helemaal doorweekt.
    "Shit, shit, shit" vloek ik en ik sta op. Meteen zak ik weer in elkaar. Ik probeer weer op te staan en wakker te blijven maar de hoofdpijn is te erg. Ik voel mijn lichaam niet eens meer. Doorweekt van het bloed en water ga ik weer aan de water kant zitten en stop mijn hoofd tussen mijn knieen als poging om bij te blijven wat mislukt. Mijn ogen vallen dicht en paar seconde later word alles zwart.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.