• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    [Liesje, Liesje, kom online, Liesje, Liesje, kom online]


    help

    Jarvis schreef:
    [Liesje, Liesje, kom online, Liesje, Liesje, kom online]


    [Ja ik wacht op Patrick die wel online is. Aangezien Anne nu ook niet verder kan:(]


    ~

    Jayson

    Ik grijns even als mijn Scythe de jongen passert, snel trek ik met mijn andere hand de laatste kunai die ik in de riem heb eruit en duw die in zijn arm waar die zijn zwaard mee vast houdt. Ik spring iets naar achter waarna ik een duivelse grijns op mijn gezicht krijg 'Verwacht nooit dat iemand langzamer is dan jij denkt' zeg ik met een grijns, hoewel mijn kunai's nu op zijn.

    Jerro

    Ik ruk hard de kunai uit mijn arm en steek hem in zijn zij. "Zo heb je je speeltje weer terug" lach ik. Ik houd mijn zwaard weer stevig vast klaar om aante vallen en overal op allert.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik ruk de kunai met een grijns uit mijn zij waarna ik hem terug in de riem doe, daarna maak ik een beweging met mijn scythe die ik in de beweging losklik en snel de los gemaakte scythe vast pak en in de jongen zijn zij duw. Ik ruk de scythe er snel weer uit waarna ik grijzend naar hem lach 'Blijkbaar is de schaduw je enige troef' zeg ik met een grijns.

    Jerro

    "Dat dacht je" grijns ik en ik duik in een soepele beweging zo onder de scythe vandaag waarna ik hard met mijn flail tegen zijn been sla. Ik stop hem weer terug om alle aanvallen te ontwijken met mijn zwaard.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jarvis schreef:
    [Liesje, Liesje, kom online, Liesje, Liesje, kom online]

    [*zwaait*
    Ello^^
    Alleen zit ik er maar telkens twee seconden achter. -long story, bezorgde ouders die druk bezig zijn met reis voor te bereiden etc.-
    Ik zal kijken of ik wat kan posten vanavond, maar verwacht geen lange posts D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    [*zwaait*
    Ello^^
    Alleen zit ik er maar telkens twee seconden achter. -long story, bezorgde ouders die druk bezig zijn met reis voor te bereiden etc.-
    Ik zal kijken of ik wat kan posten vanavond, maar verwacht geen lange posts D:]


    [Eukee, kom in ieder geval Revenna's kop inslaan ofzo. Ik wil iets doen.]


    help

    Jayson

    Als ik merk dat ik miste en de flail zie aankomen grijns ik even, net voordat die de flail terug kan treken pak ik het ijzeren stuk vast waar de flail aanvast zit. Hoewel ik de flail in mijn arm voel gaan grijns ik waarna ik er een ruk aan geef zodat die naar voren moet komen, daarna haal ik weer uit met mijn scythe richting zijn borst.

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Eukee, kom in ieder geval Revenna's kop inslaan ofzo. Ik wil iets doen.]


    [hahahaha xD Ik moet wachten tot Jayson en Jerro klaar zijn met vechten. Ik zit nog steeds tegen de boom, half toegetakeld te kijken:$]


    ~

    Jerro

    Ik sla met mijn zwaard in zijn arm waar hij de flail vast heb en voel de scythe in mijn buik snijden. Ik doe weer een stap achter uit met mijn flail vast in mijn hand. Ik haal nog een keer uit en deze keer raak ik wel. Ik ben gelukkig zo behendig als wat en niet een brede krachtpatser dus op dit gebied kan ik er wel wat van.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik voel hoe de flail uit mijn hand getrokken word en schrammen achterlaat, het zwaard wat in mijn arm ging was gelukkig maar een simpele snee. Ik begon te voelen langzaam maar zekker dat het bloed verlies wat ik heb erger word met de seconden, maar ik wilde meer van zijn bloed zien. De scythe die in zijn buik snee haal ik omhoog waarna ik het bloed ervan af lik 'Sweet... Sweet blood' is het enige wat mijn lippen verlaat, mijn blik verrandert, het wilde meer, meer bloed. Ik keek naar de jongen en grijnsde, duivels en gemeen was de grijns. Ik wilde zijn bloed zien vloeien.
    Ik maakte mij gereed om nog een keer aan te vallen, klaar om de laatste slag te slaan.

    Amelia Rivers - District 3

    Jayson had inmiddels veel schrammen en wonden opgelopen en overal zat bloed. Ik hijs mezelf omhoog en hou mijn messen gereed. Ik wilde hem helpen maar vertrouwde het niet. Hij had een ijzige blik en niet die lieve blik van een paar uren geleden. Ik slik moeilijk. 'Jayson stop alsjeblieft' zeg ik zacht en doe een paar stappen in zijn richting.


    ~

    Jerro

    "Whaha ik was deze kleren nooit meer" lach ik en ik smeer het bloed van mijn zwaard af op mijn gezicht.
    Ik verlies veel bloed maar hij ook hij is er minstens zo erg aan toe als ik. Ik wil meer van zijn bloed hem niet meer herkennne dood, zijn vriendinnetje dood. Dan komt zijn vriendinnetje aan lopen. "Stop alsjeblieft" jammert ze.
    "Ach wijf houd je bek dicht! We zijn druk bezig" sis ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jayson

    Ik kijk Amelia even aan en gooi dan de laatste kunai in dr knie 'Ga jezelf verzorgen ofzo' zeg ik met een duivels lachje erachter aan. Mijn ogen schieten weer op de jongen voor mij. Hij had gelijk, wij waren inderdaad bezig, ik grijns waarna ik de scythe stevig vast pak. Hij had de flail onder zijn cape zitten, dat was geheid zo, het zwaard had die vast. Ik sprint op hem af waarna ik te dichtbij kom voor zijn zwaard om gebruik te worden, ik gooi een van de scythes achter zijn nek waarna ik de ander tegen zijn borst duw 'Wij kunnen dit ook samen winnen, niemand is sterker dan ons' zeg ik met een grijns, de scythes had ik niet in zijn huid geduwd, alleen zo dat die zou moeten luisteren naar wat ik zei.