• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:02 ]


    ~

    Elena

    IK kijk bezorgt hoe jerro aan de waterkant zit. Ik zwem zo gouw mogelijk naar het toe en kijk hem van top tot teen aan en zie dat zijn wonden erg bloeden. IK spring zo gouw mogelijk uit het water en til Jerro heel voorzichtig op. ´ik heb je Jerro het komt goed we gaan lanzaam naar de slaapzak oke´ Ik leg hem heel voorzichtig op de slaapzak. en kan nu alles goed zien ze wonden bloeden als een gek. ´Blijf bij me Jerro ik zal je verzorgen het komt goed.´ En er vloeide tranen over me wangen maar veegde ze snel weer weg ik moet sterk zijn en er voor hem zijn.


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3fd

    Eindelijk vond ik het meertje terug waar we eerder hadden gezeten. Ik hijs Jayson nog wat omhoog en slenter verder. Uitgeput zak ik later neer bij de grot. 'Jayson je moet even in dat water'zeg ik en gooi mijnspullen in de grot. Ik trek al zijn kleren uit en laat hem voorzichtig langs de rand in het water zakken. Onhandig zit ik op knieen bij hem en hou hem goed vast. 'Het komt goed' zeg ik. 'Hier knap je van op.' Ik wrijf met een hand over zijn lichaam en met de andere hou ik hem goed vast.


    ~

    Jayson

    Ik voelde hoe ik werd mee getrokken over de grond en waarna ik even later in het water werd gelegt.
    Het water ging over de wonden heen maar stopte niet het bloeden, hoewel het mij deels bij bewust zijn bracht 'V.. Vuur...' is het enige wat ik zeg waarna ik weer een soort van bewusteloos raak.

    Amelia Rivers

    Vragend kijk ik hem aan. 'Jayson' roep ik en schud hem
    door elkaar. Ik vloek als niks helpt en trek hem
    voorzichtig weer uit het water. 'Kom op, blijf nou bij me' zeg ik en
    vol weer tranen lopen. Ik help hem de grot in en
    leg hem op mijn slaapzak. Daarna trek ik mijn oude shirt en broek in stukken en verbind zijn wonden strak zodat het bloeden stopt. Ik leg zijn hoofd omhoog tegen mijn borst en giet kleine beetjes water in zijn mond. 'Ben zo terug' fluister ik en druk een kus op zijn lippen. Ik leg hem neer en zoek naar wat takken bij de bosrand. Dan sprint ik terug en steek een tak in de lava die vlam vat. De hitte brand op mijn gezicht maar dat kan me niks schelen. Ik leg ze bijde ingang van de grot en kijk toe hoe het vlam vat.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:33 ]


    ~

    Jayson

    Als ik de rook van het vuur ruik kruip ik langzaam omhoog, hoewel mijn lichaam zwak is lukt het mij aardig snel om bij het vuur te komen. De kunai die ik over had duw ik er in waarna die warm genoeg geworden is op mijn huid duw om de wonden te dichten. De pijn voelde ik al niet meer, hoewel het verse littekens zouden worden. Als alle wonden helemaal dicht zijn grijns ik even lichtjes waarna ik weer neer val.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Jayson die zijn wonden dicht maakt met een hete kunai. 'G..gaat het?' Vraag ik zacht en help hem weer op de slaapzak. Met een droge doek en een beetje water maak ik zijn gezich schoon en zijn schouders. 'Als je je kleren aan wil moet je het zeggen hoor' zeg ik zacht en rits de slaapzak half dicht. Ik ga bij hem zitten en streel een beetje door zijn haren. Hoewel hij me net nog wilde vermoorden en zei dat ie helemaa niks om me gaf bleef ik toch bij hem.


    ~

    [Blijft Harvey leven?]

    Jayson

    Ik grijns even 'Ja het gaat al weer' en laat mijn ogen dicht vallen, hoewel ik dr pijn wilde doen wist ik al waarom, de bloedlust die ik had was weer omhoog gekomen, nu dat ik helemaal uitgeput ben merk ik dat die weggezakt is, alle bloedlust die ik had is helemaal weg... voor nu.
    Ik help mijzelf iets omhoog waardoor ik met mijn rug tegen de muur leun en kijk Amelia even aan 'Gaat het met jouw?' vraag ik aan dr, ik hou mijn ogen dicht hoewel ik dr graag aan wilde kijken.

    Amelia Rivers - District 3

    'Het gaat wel' zeg ik zacht en doe de slaapzak beter rond zijn lichaam. ik breek een halve rundvleesreep af en geef die aan hem. 'Eet wat' zeg ik rustig en peuzel rustig mijn eigen stukje op. Ik neem het laatste water uit mijn fles en sta op. 'Even vullen.' Ik vul hem bij het meertje en maak mijn gezicht schoon. Dan loop ik weer terug en ga naast hem zitten. 'Ik geef echt heel veel om je Jayson' zeg ik zacht en durf hem niet aan te kijken.


    ~

    Jayson

    Ik voel met mijn hand waar het eten was wat ze wilde aangeven en pak het dan aan 'Dankje' zeg ik waarna ik het in mijn mond stop, als de slaapzak weer iets over mij heen gedaan word duw ik hem weer naar beneden, ik had het al warm genoeg.
    Ik knik wanneer ze over het vullen van de waterfles heeft en wacht tot ze terug is, ik glimlach even dan 'Amelia, ik weet dat je om mij geeft, dat wist ik al toen we hier net aankwamen. Maar ik heb geen controlle over mijzelf, sinds we in de arena zijn gekomen heb ik daar nooit controlle over gehad' zeg ik, hoewel mijn ogen nog steeds dicht zaten hoorde ik alles perfect.

    Amelia Rivers - District 3

    'Ik weet dat je er niks aan kunt doen' zeg ik en bekijk zijn bovenlijf. 'Ik weet ook dat je dingen zegt terwijl je ze niet meent.' Ik leg mijn hoofd tegen de muur en trek mijn benen op. 'Je huilde toen je van me weg liep zo straks' fluister ik en kijk hem weer aan. 'Een deel in je is anders Jayson, dat deel is lief en aardig zoals je bent en zoals je zo straks was toen we aan het zwemmen waren.'


    ~

    Jayson

    Hoewel ik wist dat ze de waarheid sprak wilde ik dr geen pijn doen 'Die andere ik is verleden tijd, die is dood gegaan na het laatste gevecht' zeg ik, ik opende mijn ogen maar merkte dat mijn zicht een stuk minder was, het bloed verlies heeft waarschijnlijk zijn tol geeist en mijn zicht weggenomen.
    Ik zucht even waarna ik mijn ogen weer sluit 'Amelia, je moet nu rekening houden met dat ik niet meer ben zoals ik was, ik ben een killer en geen lover' ik doe mijn hoofd richting haar.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en blijf hem aan kijken. Ik was waarschijnlijk verliefd op hem en hij kon dat niet op mij zijn. Ik slik de brok in mijn keel weg. 'Zou je ooit weer beter kunnen worden
    als iemand heel veel om je geeft?' Vraag ik en pak zijn hand. 'Want ik zal er alles aan doen Jayson.' Een eenzame traan loopt over mijn wang en valt op onze handen.


    ~

    Jayson

    Ik glimlach even maar schud dan mijn hoofd 'Nee, de oude ik is verdwenen. Ik ben geen lover, ik ben een killer en dat zal ik altijd blijven' zeg ik waarna ik mijn hand terug trek. Hoewel ik wist dat Amelia mij leuk vond kon ik het niet hebben, in dit spel is er geen keus om iemand leuk of niet leuk te vinden. Het is een spel van leven of dood en niet om verliefd te worden, dat kan er gewoon niet bij zitten.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik trek mijn benen verder op en doe heel erg mijn best mijn tranen binnen te houden. Jayson kwetste me op dit moment heel erg. 'Als we hier samen weg komen dan?' Ik kijk hem niet aan en mijn stem beeft. Van alles in de hele wereld wilde ik het liefste hem. Hoe hij me had gekust en alles gewoon.


    ~