• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik grinnik zacht en streel zijn wang. 'Ja, de liefste' zeg ik grijnzend en druk hem dicht tegen me aan. 'Ik hou van je, Kurt. Je bent mijn ware liefde, mijn droomprins' zeg ik teder en kijk hem verliefd aan. Ik hield zoveel van hem, ik wou hem nooit meer kwijt en ik wou niemand meer. Hij maakt me gelukkig en compleet.

    (Heey! ^^ Lekker geslapen? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zoende hem hartstochtelijk op zijn mond en streelde tegelijkertijd zijn wang, vervolgens keek ik hem aan met een verliefde blik in mijn ogen. 'Blaine,' bracht ik uit, maar verder kwam ik niet omdat ik sprakeloos ben. 'Je maakt me altijd sprakeloos.' glimlachte ik verlegen waarnaar ik mijn lippen weer liefdevol op de zijne drukte.

    [Heerlijk ^^ en jij?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoord zijn zoen en kijk hem dan glimlachend aan. 'Elke lieve woord wat ik tegen je zeg. Meen ik uit de diepste van mijn hart' zeg ik verliefd. 'Elke dag hou ik van je een stukje meer, maar volgens mij kan dat niet meer, omdat mijn liefde voor jou al zo ver is. Dat ik alleen maar aan jou moet denken en aan je zijde wil staan' zeg ik vervolgens. 'En ik hou gewoon van dat je sprakeloos bent' zeg ik lachend en druk mijn lippen op de zijne.

    (Mooizo! Ook lekker geslapen! (: Gelukkig heb ik nu vakantie!! :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine,' zei ik blozend waarnaar ik mijn ogen neersloeg en een beetje nerveus met mijn strikje speelde en hem weer aan keek. 'Je bent de aller liefste, weet je dat?' vroeg ik teder aan hem waarnaar ik een kus drukte op zijn voorhoofd en hem lief aan bleef kijken.

    [Echt lekker he?? :3. Ik moet vanmiddag trouwens naar de tandarts en s' avonds heb ik een diploma uitreiking van mijn zus. Ik ben voor beide zaken zenuwachtig, haha. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dat weet ik' zeg ik plagend, waarnaar ik begin te lachen. Ik kijk hem diep aan en zoen hem liefdevol. Zachtjes streel ik zijn nek en wang. Ik sla de dekens wat strakker om ons heen en geniet van dit moment. Ik bekijk hem vervolgens en automatisch glimlach ik.

    (Ja! Dan kan ik nu gewoon lekker uitrusten en mijn dingentjes gaan doen! :3 Oke, is goed, dan weet ik dat. Voor de tandarts hoef je niet zenuwachtig te zijn hoor. als je al van je zelf weet, dat je goed hebt gepoets enzo. Hoef je niet zenuwachtig te zijn. Aah, gefeliciteerdt met je zus! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik ga even eten! ^^ Kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik sloot mijn ogen en bleef tegen hem aan liggen. Ik vond het fijn om tegen hem aan te liggen, het gaf me een veilig gevoel en het gevoel dat ik geliefd werd. Ik ben zo gelukkig met hem. En nu maar hopen dat de dokters snel komen met meer informatie en hopelijk goed nieuws.. Ik wilde namelijk dat Blaine beter werd, dat was het aller belangrijkste.

    [Haha, ik heb echt nooit gaatjes of zo, maar ik ben toch altijd zenuwachtig. Geen idee waarom XD en smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk naar Kurt, die zijn ogen heeft gesloten en ik doe hetzelfde. Ik was gelukkig niet meer zo moe meer. Alleen we misselijk. Duizelig was gelukkig ook weg. Ik zuchte zachtjes en doe mijn ogen weer open. Ik wou weg uit het ziekenhuis, het was zo somber en je kon altijd wel negatief nieuws verwachten.

    (Ik ben er weer! ^^ En dankje. :3 Nouja, het komt wel goed. :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik opende mijn ogen weer omdat ik Blaine zachtjes hoorde zuchten en wreef zachtjes over zijn wang. 'Het komt wel goed, Blaine. Ik ben bij je.' zei ik lief tegen hem. Ik zag aan hem dat hij het vreselijk vond om in het ziekenhuis te zijn. Ik hoopte zo dat we eens een keer goed nieuws kregen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte zachtjes en keek naar buiten. Mijn greep om Kurt werd sterker, dat hij dichter tegen me aankomt. Zijn warmte en zijn lichaam was een kalmeringsmiddelen. Ik legde mijn wang op hoofd en sloot even mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte en voelde zijn wang tegen mijn hoofd. Ik keek even rond en sloot daarna mijn ogen om van dit moment te genieten. Ook al kon ik gemakkelijk zeggen dat Blaine op was van de zenuwen. Ik wilde gewoon dat het niet zo lang duurde voordat de dokters weer terug kwamen. Hoe langer het duurde, hoe erger de zenuwen altijd werden. Zelf begon ik ook nerveus te worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter:

    Ik overlegde met mijn collega's over blaine en de andere mensen die het hadden. Ik knikte begrijpelijk en loop naar Blaine's kamer. We wisten nu gelukkig meer informatie. Ik klopte aan bij de deur en liep naar binnen, waar ik Kurt en Blaine samen zag liggen. Pubers. Ik pakte een stoel en ging naast Blaine's bed zitten en keek de jongens vriendelijk aan. 'We hebben gelukkig meer informatie voor jullie' zeg ik vriendelijk.

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat de dokter binnen kwam en naast mijn bed ging zitten. 'We hebben gelukkig meer informatie voor jullie' zegt hij vriendelijk. Ik zuchte opgelucht en kijk naar Kurt en dan naar de dokter en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Leannan schreef:
    Quinn

    "Slijmbad?" Herhaalde ik en voelde mijn ogen wat groter worden. "Je maakt een grapje, toch?"
    Ik probeerde me los te wurmen uit zijn greep, wat absoluut niet lukte.
    "Zet me neer." Lachte ik en sloeg mijn hand voor mijn gezicht. "Ik geef je er een week lang massages voor!"
    Snel greep ik hem weer stevig beet zodat ik hem, als het nodig zou zijn, mee kon trekken.


    [Ik ben rond 17u20 wel thuis.]


    Damon

    Ik grinnik, 'is goed voor je huid.' lach ik.
    Ik open de deur van de grote badkamer, en zoek het deurtje van het slijmbad..


    El Diablo.

    Kurt

    Blaine zuchtte van opluchting, net als ik. Ik keek hem even aan en glimlachte geruststellend, waarnaar ik weer naar de dokter keek. Ik hoopte dat hij goed nieuws had, misschien hadden iets zodat Blaine kon genezen.. Ik hoopte dat zo erg. Ik keek de dokter afwachtend aan en pakte Blaines hand en kneep er in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik moet naar de tandarts, ik reageer wel als ik terug ben. Het zou niet heel erg lang duren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.