• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Rory Flanagan:

    ''Ik heb Rachel iets ergs aangedaan terwijl ze zwanger van me is, Santana ligt in het ziekenhuis, ik zit in de problemen thuis..'' zegt hij.
    ''Wat heb je dan gedaan wat zo erg is tegen Rachel en watvoor problemen? Wat is er met Santana??'' vraag ik door elkaar.


    Music is my life

    Finn

    'Wow, Rory. Het is ochtend, één vraag tegelijk graag.' zei ik lachend waarna ik even gaapte en mijn hand voor mijn mond sloeg. 'Ik begin wel bij het begin,' zei ik waarna ik even rond keek of er iemand in de buurt was en daarna ging ik wat dichterbij Rory staan. Hij was een goede vriend van me geworden, dus ik vertrouwde hem dit wel toe. 'Santana en ik hadden teveel gedronken en zijn toen vreemd gegaan.' fluisterde ik zachtjes naar hem waarna ik mijn ogen neer sloeg. 'Rachel had ons gezien en ging weg. Kurt en Blaine kwamen daarna naar ons toe, en Kurt had Santana meegenomen en Blaine heeft met mijn gepraat.' vertel ik aan hem. 'Santana had blijkbaar pijnstillers genomen die heel zwaar aansloegen op haar longen en zo raakte ze in coma.' vertelde ik verder. 'Ik had er vreselijk veel spijt van, wat ik Rachel had aangedaan. Ik bedoel, ik hou van haar en uiteindelijk heeft ze me het gelukkig vergeven. Toen ik later thuis kwam was ik in slaap gevallen op de bank, maar was ik de troep vergeten op te ruimen. Mijn moeder en Burt dachten daarom dat ik knock out was vanwege de drank. Dus kortom, mijn leven is een puinhoop.' zei ik neutraal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Een paar uren, maar ik heb me wel vermaakt.' grinnik hij waarna hij me lief aan kijkt en mijn warrige haar een beetje goed strijk. 'Heb je wel lekker geslapen?' vraagt hij lief aan me. Ik glimlach zwak en knik zachtjes. 'Ja, ik heb wel lekker geslapen, ben nog steeds moe' zeg ik zuchtend. 'Gelukkig veel minder dan eerst' zeg ik blij. Ik knipper even met mijn ogen en glimlach lief naar hem. 'Ik word gewoon zo moe van het ziekenhuis' zeg ik mompelend en kijk naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ja, ik ook.' zei ik zuchtend waarna ik mijn mouwen omsloeg omdat ze een beetje aan de grote kant waren en Blaine weer aan keek. 'We zitten elke dag in het ziekenhuis, het is gewoon vreselijk vermoeiend. Maar het komt goed met jou, Blaine.' zei ik lief tegen hem waarna ik voorzichtig een kus op zijn lippen drukte. 'Je hebt iets zeldzaams, iets wat weinig mensen hebben. Het heeft met je spieren te maken.' vertelde ik rustig aan hem. Alles wat de dokter over Blaine verteld had, stond in mijn geheugen gegraveerd. 'Als je beweegt, stoten je spieren een soort stof af waardoor je misselijk wordt. Je wordt twee keer zo snel moe dan bijvoorbeeld ik en het is onbekend of het blijvend is. Je krijgt medicijnen die de klachten wat verminderen en ze zeiden dat ze over een paar uur iets meer zouden weten.' vertelde ik aan hem waarna ik zachtjes in zijn hand kneep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rory Flanagan:

    Ik luister aandachtig naar zijn verhaal en slik even.
    ''Jij en Santana kunnen elkaar niet uitstaan'' zeg ik opmerkend.
    Ik kijk Finn aan met een vragende blik in mijn ogen.


    Music is my life

    Finn

    'Je bent opmerkzaam vandaag, Rory.' zei ik lachend waarnaar ik even nadacht aan de hele situatie. 'Maar dat valt wel mee, ik heb nooit gezegd dat ik haar niet kan uitstaan, haar houding is soms een beetje té..' ik dacht even na over het juiste woord terwijl ik mijn kluisje dicht sloeg. 'Nouja, je weet wel.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rory Flanagan:

    Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan,
    'Ik weet niet wat dat met haar is. Ze is wel aardig tegen Brittany' zeg ik.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik aan Brittany denk.


    Music is my life

    Finn

    'Tuurlijk is ze aardig tegen Brittany. Zij is één van haar beste vriendinnen samen met Quinn.' verklaarde ik waarnaar ik Rory onderzoekend aan keek. Hij werd op één of andere manier vrolijk als we het over Brittany hadden. 'En trouwens, wie zou ooit gemeen tegen Brittany kunnen doen? Dat is alsof je tegen een onschuldige kitten aan trapt.' zei ik grijnzend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brittany

    Ik loop in de gang en ben opzoek naar Santana.
    Tegen de kluisjes zie ik Finn en Rory praten.
    'Heej, jongens hebben jullie Santana soms gezien? Ik kan haar nergens vinden. Ze was ook al niet op onze afspraak om samen naar school te lopen. Ik maak me echt zorgen.' zeg ik een beetje ongerust.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:06 ]


    I believe in a *Magical World*

    Quinn

    Langzaam ontwaakte ik uit een levendige droom, maar hield mijn ogen nog eventjes gesloten.
    Ik voelde een aangename warmte van het laken en glimlachte onbewust even.
    Pas wanneer ik een oogje opentrok, werd mijn glimlach wat breder wanneer ik Damon opmerkte.
    Voorzichtig kroop ik wat dichter bij hem en sloot mijn ogen weer even, maar deze keer niet om te slapen, maar om te ontspannen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rory Flanagan:

    Ik knik en wil nog wat zeggen maar dan schrik ik van de bekende stem.
    ''B-brittany!'' zeg ik verrast.
    Finn en ik hadden het net over haar.
    En nu staan ze voor me.
    ''Brittany, ik moet je iets vertellen.'' zeg ik.
    Ik leg mijn hand op haar arm en kijk haar aan.
    ''Santana ligt in het ziekenhuis'' zeg ik rustig tegen haar.
    Bang om haar te laten schrikken.


    Music is my life

    Damon

    Ik voel iets tegen me aan, en slaperig open ik mijn ogen.
    Ik grijns licht wannneer ik Quinn zie, 'morning beautifull.' lach ik..


    El Diablo.

    Brittany

    'Wat? Dat kan toch niet en hoe is het dan gebeurd? en heeft iemand het zien gebeuren ofzo?'
    Ik voel dat ik op knappen sta en voel al traantjes lopen over mijn wangen.
    Ik kan het gewoon niet meer houden en begin hevig te huilen en laat me in de armen van Rory zakken.
    Hij wrijft over mijn rug om me te kalmeren wat ook helpt. Diep van binnen ben ik hem heel dankbaar.


    I believe in a *Magical World*

    Quinn

    "Hmm sorry," Mompelde ik glimlachend en opende mijn ogen weer. "Ik wilde je niet wakker maken."
    Ik wreef even slaperig in mijn ogen en keek hem aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik bekeek de situatie tussen Rory en Brittany en hield me een beetje op de achtergrond. Ik kreeg zo'n ongemakkelijk gevoel in mijn maag op één of andere manier. 'Ze heeft verkeerde pijnstillers genomen en ze kreeg last van haar longen, alleen Kurt was erbij.' vertelde ik aan Rory en Brittany. Ik besloot om de verdere details maar achter wegen te laten voordat Brittany helemaal zou flippen. 'Ze is al wel weer wakker..' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.