• Iedereen hier thuis zit weer aan de buis gekluisterd want het is weer Boer zoekt Vrouw tijd!
    Ik heb al vanaf aflevering 1 de klik met dit programma niet gevonden. Ik kan dan ook niet begrijp dat mensen hier massaal naar kijken. Het zou wel iets te maken hebben met plaatsvervangende ongemakkelijkheid enz..

    Zijn hier nog mensen te vinden die dit programma ook niks vinden of ben ik echt de enige levende ziel hier op aarde die dit dus helemaal niks vind?
    Om nog even te illustreren hoe vervelend ik dit programma vind, ik zit op het moment met mijn boek Huurrecht voor mijn neus. Dat vind ik ook echt een vervelend vak, maar het wint toch nog van Boer zoekt Vrouw.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:43 ]


    'Nobody said it was easy

    Eigenlijk heb ik nooit overwogen om het te kijken. Ik kreeg niet de indruk van alle dramatische voorstukjes dat het daadwerkelijk iets aan mijn leven toe zou kunnen voegen... :') Succes nog met Huurrecht!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Waarom ga je dan niet ergens anders zitten en iets lezen wat je leuk vindt? Van de andere kant, je krijgt tenminste iets geleerd. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Waarom ga je dan niet ergens anders zitten en iets lezen wat je leuk vindt? Van de andere kant, je krijgt tenminste iets geleerd. :Y)

    Ik ben niet de persoon om op mijn kamer te zitten in mijn uppie als ik thuis ben. ='D Dus ik zit er voor spek en bonen bij.


    'Nobody said it was easy

    Ik heb er nog nooit naar gekeken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat programma ook maar niets!
    Voor de rest kijken we het thuis - gelukkig - niet. (:

    Succes met overleven!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    Ik vind dat programma ook maar niets!
    Voor de rest kijken we het thuis - gelukkig - niet. (:

    Succes met overleven!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    haha ik vind het hilarisch, omdat het gewoon zo veel gekke momenten oplevert en ik het stiekem wel leuk vind als mensen hun ware liefde vinden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben sowieso niet van de reality TV en zeker niet als het om daten gaat...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Debbaut schreef:
    Ik heb er nog nooit naar gekeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik lach me altijd rot als ik het kijk :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vind 't programma ook helemaal niks, maar dat komt deels natuurlijk ook omdat ik Yvon Jaspers niet mag xd


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    I feel you! Net ook verplicht met mijn moeder en d'r vriend (stiefvader) mee moeten kijken, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.