• omg heb echt het gevoel dat ik loekoe aan het worden ben ,

    afgelopen zaterdag avond ik was helemaal alleen thuis en zo begint in een keer een lampenkap te draaien en ik kreeg een heel raar gevoel.
    vannacht toen ik in bed lag , had ik het gevoel dat er iemand in mijn kamer stond weer kreeg ik een raar gevoel en dit keer ook erge hartkloppingen .

    een vriendin van mij denkt dat ik gek wordt , ik weet echt niet wat ik hier mee moet.
    ik geloof wel in geesten en mijn vriend zegt dat ik moet gaan bidden omdat dit helpt .

    maar iedere keer wordt ik er bang van , heeft iemands advies ?

    Wtf, haha.
    Sorry, ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren.


    Your make-up is terrible

    Het is je verbeelding en ik kan je met alle zekerheid zeggen dat bidden niet helpt. -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Het is je verbeelding en ik kan je met alle zekerheid zeggen dat bidden niet helpt. -.-


    Als het je verbeelding is en je gelooft in God kan het best helpen, hehe.


    Your make-up is terrible

    Geen horror films meer kijken of iets wat daar op lijkt. Waarschijnlijk praat je jezelf gewoon allerlei dingen aan en als je eenmaal denkt iets te zien of te horen, raak je alleen nog maar meer opgefokt. De eerst volgende keer dat je bang bent, moet je muziek aanzetten of iets doen wat je leuk vindt. En het er vooral niet over hebben met mensen die in geesten geloven of zo. Die maken je vaak alleen maar ongeruster dan je al bent.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    dankjewel voor het advies





    Capricious schreef:
    Geen horror films meer kijken of iets wat daar op lijkt. Waarschijnlijk praat je jezelf gewoon allerlei dingen aan en als je eenmaal denkt iets te zien of te horen, raak je alleen nog maar meer opgefokt. De eerst volgende keer dat je bang bent, moet je muziek aanzetten of iets doen wat je leuk vindt. En het er vooral niet over hebben met mensen die in geesten geloven of zo. Die maken je vaak alleen maar ongeruster dan je al bent.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als het je verbeelding is en je gelooft in God kan het best helpen, hehe.


    Daar heb je wel een punt ja, zo had ik het nog niet bekeken xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Euh, oké.
    Dat is volgens mij toch echt wel je verbeelding.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Capricious schreef:
    Geen horror films meer kijken of iets wat daar op lijkt. Waarschijnlijk praat je jezelf gewoon allerlei dingen aan en als je eenmaal denkt iets te zien of te horen, raak je alleen nog maar meer opgefokt. De eerst volgende keer dat je bang bent, moet je muziek aanzetten of iets doen wat je leuk vindt. En het er vooral niet over hebben met mensen die in geesten geloven of zo. Die maken je vaak alleen maar ongeruster dan je al bent.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Euh ... eng, maar soms verbeeld ik me ook wel is van die dingen als ik alleen thuis ben, het heel stil is en donker is fzo. Zoek afleiding in iets, dat helpt wel, voor mij dan toch.


    16 - 09 - '17

    Gewoon hard roepen "Ga weg," gaan ze wel weg. Als tip gehad eens xd hielp wel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.