• Hi!
    Ik ben opzoek naar een cover voor mijn nieuwe verhaal. Hij hoeft niet heel druk te zijn, zo lang hij maar mysterieus en niet te druk is.
    Als voorbeeld heb ik enkele foto's, zodat je een indruk kunt krijgen van wat er zoal op zou moeten. Het is de bedoeling dat hij niet al te druk word. Dus een beetje kalmte en mysterie zouden het moeten doen =).

    ×Zoiets voor op de achtergrond/over het geheel heen
    ×Zoiets om een beetje rechts te verwerken
    ×Als je liever zoiets verwerkt dan een persoon
    ×Deze ergens in het midden, als het kan. (een ander plaatje van de speld zou ook goed zijn.)
    ×Deze voor als er nog opvulling nodig is of iets dergelijks net als deze

    Je hoeft écht niet alle foto's te gebruiken. Het is meer zodat je ongeveer weet wat er het beste op zou kunnen. Je kunt dus ook gewoon je eigen combinatie maken. Als tekst zou Hide and Seek (de titel) er op mogen. Bedankt alvast =).


    I meant to love you



    Link

    What do you think?
    Kan evt. nog dingen veranderen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:23 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik probeer het.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I'm trying ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Klikjee


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je weet toch dat de titel Hide and Seek is, he?

    Ik ben even aan het experimenteren hoor, bijna klaar. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Origineel zonder titel/speld



    Titel 1



    Titel 2

    Ik kan nog van alles aanpassen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hij deed nogal vaag met de tekst maar hier is ie


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh, dankjuliewel! Ik wil jullie sowieso bedanken voor het maken - ze zien er allemaal heel leuk uit! (:
    Uiteindelijk vind ik de versie van Escritura toch wel de mooiste, hihi.
    Zou je alleen de speld kunnen verwerken rechtsboven en dan een beetje vervaagd? De tekst hoeft niet - ik vind hem sprekend genoeg zonder =).


    I meant to love you

    Convincing schreef:
    Oh, dankjuliewel! Ik wil jullie sowieso bedanken voor het maken - ze zien er allemaal heel leuk uit! (:
    Uiteindelijk vind ik de versie van Escritura toch wel de mooiste, hihi.
    Zou je alleen de speld kunnen verwerken rechtsboven en dan een beetje vervaagd? De tekst hoeft niet - ik vind hem sprekend genoeg zonder =).


    dus de eerste cover + speld alleen dan vervaagd. ^^ no problem, komt er aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Exactly! Alvast bedankt, hihi =).


    I meant to love you

    Escritura schreef:



    Oewh! Hij is perfect zo. Héél erg bedankt =).


    I meant to love you

    Dus er zijn geen covers meer nodig ?


    Credendo Vides

    Nee, eigenlijk niet. Het verhaal staat al online =).[/12]


    I meant to love you