• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte opgelucht, daar was ik blij om dat Santana wakker was. 'Gelukkig, dat ze wakker is. Ik zei toch dat we positief moesten denken' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'En hoe bevielt het om me zien te slapen?' vraag ik lachend en streel hem zachtjes over zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Niet mijn probleem' grijns ik.
    Ik open de auto, en stap gemakkelijk in.
    Ik zet Quinn op de passagiersstoel en sluit grijnzend de deuren..


    El Diablo.

    Quinn

    "Waarom doe je mij dit aan?" Lachte ik en sloeg mijn benen over elkaar. "Ga je dit echt doen?"
    Ik keek hem lachend aan en trok mijn beide wenkbrauwen op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Inderdaad' grijns ik.
    'Of je moet me over zien te halen.' lach ik.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik probeerde een giechel te onderdrukken en ik keek hem aan. 'Het beviel me hartstikke goed. Je bent zo lief als je slaapt. Ik kan er wel uren naar kijken.' zei ik met een dromerige blik in mijn ogen. 'En dat heb ik trouwens ook gedaan.' zei ik lachend waarnaar ik hem een kusje gaf op zijn wang.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga slapen! (: Ik reageer morgenochtend verder! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Wat wil je?" Vroeg ik lachend en keek hem aan. "Misschien kunnen we een deal sluiten."
    Ik draaide me met mijn bovenlichaam wat naar hem toe en trok glimlachend een wenkbrauw op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Dat mag jij verzinnen' lach ik.
    Ik rij verder en grijns...


    El Diablo.

    Quinn

    "Waag het niet!" Lachte ik en werd steeds nerveuzer wanneer we steeds verder verwijdert waren van mijn huis. "Ik ga je iets aandoen."
    Omdat ik redelijk zenuwachtig werd, begon ik te lachen.
    "Zeg me dan iets waar ik me op kan baseren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Moet leuk zijn' grijns ik.
    Ik stop voor mijn huis, en til Quinn weer gemakkelijk uit de auto..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik trakteer je bij breadsticks? Ik zal lief zijn? Ik betaal je? Ik koop je een puppy?" Ratelde ik lachend achter elkaar en klemde me stevig aan hem vast zodat ik het vreselijke lot echt niet zou moeten ondergaan. "Wat moet je familie nu wel niet denken? Gooi je altijd mensen in hun pyjama het zwembad in?"


    [Ik ga slapen, reageer morgenvroeg wel.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Neuh.' grinnik ik.
    'Maar wie zegt dat ik je in het zwembad ga gooien? We hebben ook een slijmbad, vraag niet waarom' grijns ik, en loop richting de badkamer..


    El Diablo.

    Quinn

    "Slijmbad?" Herhaalde ik en voelde mijn ogen wat groter worden. "Je maakt een grapje, toch?"
    Ik probeerde me los te wurmen uit zijn greep, wat absoluut niet lukte.
    "Zet me neer." Lachte ik en sloeg mijn hand voor mijn gezicht. "Ik geef je er een week lang massages voor!"
    Snel greep ik hem weer stevig beet zodat ik hem, als het nodig zou zijn, mee kon trekken.


    [Ik ben rond 17u20 wel thuis.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik lach en kijk hem lief aan. 'Jij bent lief, als je slaapt' zeg ik gemeend en plaats mijn lippen op de zijne. 'Je bent geweldig' zeg ik fluisterend en geef kusjes over zijn gehele gezicht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek hem glimlachend aan na zijn kusjes en sloeg mijn armen om zijn lichaam en knuffelde hem stevig. 'Ben ik ook lief als ik wakker ben?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht. Blaine is echt een schatje, hij weet er altijd voor te zorgen dat ik als het ware smelt voor hem. Ik hou onvoorwaardelijk veel van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.