• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Whoo, ik ben al bang," Lachte ik hem uit en keek naar hem op. "Laat me weten wanneer ik moet vluchten."
    Glimlachend reikte ik hem een handdoek aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, en droog snel mijn haar af.
    'Misschien' grinnik ik, en doe snel mijn haar weer in model.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik begin te lachen en dolgelukkig te glimlachen. Ik streel zijn wang teder en kijk hem lief aan. 'Dat zullen we zeker doen, Kurt. Jij en ik, wij samen' zeg ik gemeend en druk mijn lippen zacht op de zijne. Ik kijk hem weer aan en bekijk zijn gezichtje, ik kon altijd naar hem kijken, hij was zo mooi.

    (Mooizo! ^^ Inderdaad, het was op zich lekker weer, alleen ik vond het benauwd. -.- Ik liep net buiten en het was nog steeds een beetje benauwd.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Lachend sloeg ik mijn armen om hem heen en keek naar hem op.
    "Je gaat niets doen, ik ben te lief." Grinnikte ik. "Toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Misschien' grinnik ik, en zet mijn haar verder in model.
    Geen plukjes uitsteken in elk geval..


    El Diablo.

    Kurt

    Hij bekeek mij een tijdje en ik voelde mijn wangen lichtjes roze kleuren. Ik liet mijn hoofd weer op zijn borst rusten en ik glimlachte. Waar had ik zo'n vriend zoals Blaine aan te danken? Ik had nooit gedacht dat ik zo iemand zoals hem zou vinden. Ik had al aardig veel blauwtjes gelopen, dus ik geloofde daar niet meer in. Eerst was ik head over heels op Finn ,en daarna had ik nog een kleine crush op Sam. Wat bezielde mij eigenlijk? Toch heb ik nooit gevoeld voor hen, wat ik nu voor Blaine voelde.. Echt ware liefde.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik gaapte weer. Ik baalde als een stekker dat ik ziek was, waarom ik weer. Ik wreef zachtjes over zijn hoofd en plaatste nog een kus op zijn voorhoofd. Weer een misselijk golfde door me heen. Ik werd ook weer duizelig, ik sloot mijn ogen en open hen weer. 'Is er nog iets gebeurd in de tussentijd, toen ik sliep?' vraag ik slaperig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Wel heb je ooit," Lachte ik en deed alsof ik verontwaardigd was. "Je zou dus wraak nemen op mij?"
    Ik liet hem los en porde hem in zijn buik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Oh ja,' zei ik knikkend. 'Sebastian belde om te zeggen dat Santana is bij gekomen.' zei ik glimlachend. Ik was zo opgelucht dat ze was bijgekomen. Het maakte de situatie een stuk meer verdraagzaam. 'Verder heb ik alleen jou bekeken en de vogue gelezen.' zei ik tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en til haar gemakkelijk op.
    'Tuurlijk niet' grinnik ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik slaakte een klein, lachend gilletje wanneer hij me optilde en sloeg mijn arm rond zijn nek zodat ik toch een houvast had.
    "Nu heb je me vast," Lachte ik en keek hem aan. "Wat nu?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en loop haar kamer ook uit.
    'Heb je een zwembad?' vraag ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "Nee," Grijnsde ik triomfantelijk en was blij dat ik daar al gespaard van bleef. "Jammer hé?"
    Ik keek hem uitdagend aan en drukte een klein kusje op zijn wang.
    "Wat nu?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Mhm, dan moet ik je maar kidnappen naar mijn huis.' grijns ik, en loop naar mijn auto.
    'Of je moet me zien te stoppen' grinnik ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik heb mijn pyjama aan!" Lachte ik en leunde met mijn hoofd in mijn nek. "Dat is niet eerlijk."
    Ik kon niet stoppen met lachen en wiebelde even met mijn benen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.