• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Damon

    '2e' grijnsde ik, en vis een 2e ui mijn zak.
    Ik ren de badkamer in, en de het lachend op slot..


    El Diablo.

    (Ik ben er weer! ^^ Heb mijn vriendin net weggebracht naar de bus, dus ik kan weer gewoon verder reageren. (: )

    Blaine Anderson:

    Ik probeerde goed te luisteren wat hij zegt en laat alle informatie tot me doordringen, uiteindelijk knik ik en zuchte. 'Ik hoop dat het tijdelijk is en dat ik het niet blijvend heb' zeg ik schor en kijk hem aan. 'Ik hoop dat ze meer informatie kunnen krijgen wat ik heb' zeg ik dan zuchtend. Waarom moet ik het hebben, ik ben kotsbeu om in het ziekenhuis te liggen. Met mijn vrije hand ging ik door mijn haar en staar voor me uit.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:56 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Nee!" Riep ik en bonste lachend op de deur. "Doe open Smythe!"
    Aangezien hij nog steeds niet open deed, verstopte ik me op een goed plekje waar hij me nooit zou vinden en wachtte geduldig af tot ik wraak kon nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Ik hoop het ook, Blaine.' zei ik terwijl ik iets harder kneep in zijn hand. 'Maar Blaine, ik beloof je. Je gaat helemaal beter worden.' zei ik vastberaden. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd en keek hem aan. 'En ik zal er altijd voor je zijn en jou nooit in de steek laten.' zei ik teder tegen hem.

    [Was het leuk?? (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en doe snel mijn haar in model.
    Pestend spuit ik nog wat rond met de haarlak, en grijns..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem tranen in mijn ogen aan en glimlachte lief naar hem. 'Kurt, ik kan niet zonder je' met die woorden trek ik hem op bed, zodat hij half op me ligt en ik druk heb teder tegen me aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en druk mijn lippen op de zijne.

    (Ja, echt wel! :D We hebben twee dagen non-stop anime zitten kijken en de hele tijd gepraat! XD Het was echt leuk en gezellig. Ik had haar al een maand niet meer gezien of gesproken, dus we hadden echt veel te vertellen tegen elkaar. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Toen ik de geur van haarlak rook, rolde ik lachend met mijn ogen maar bleef op mijn schuilplaats zitten zonder een kik te geven.
    Als hij de badkamer uit zou komen, zou hij nog wel merken dat ik mijn zin kreeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik waarnaar ik met mijn hand door zijn warrige krullen ging en hem verliefd aan keek. Daarna liet ik mijn hoofd op zijn borst rusten en hoorde ik zachtjes zijn hartslag. Ik sloot mijn ogen en glimlachte. 'Wij kunnen echt alles aan, zolang we maar samen zijn.' zei ik naar waarheid. Kijk maar eens naar wat Blaine en ik allemaal hebben meegemaakt. Samen hebben we het allemaal doorstaan. 'En we zullen ook altijd samen blijven.' fluisterde ik net hard genoeg voor Blaine om het te horen. Ik opende mijn ogen weer en genoot even van dit moment, ondanks dat het weer in het ziekenhuis was.

    [Mooi dat jullie het naar jullie zien hadden! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik sprayde er snel nog iets in waardoor het amper uit model kon raken, en opende deur. Grijnzend leunde ik tegen de deur..


    El Diablo.

    Quinn

    Zodra ik de deur wat hoorde kraken, kwam ik tevoorschijn, duwde hem weer in de badkamer en sloot ons beide op terwijl ik de sleutel in mijn achterzak stak.
    "Ik wil wraak," Lachte ik en opende de douchecabine om vervolgens de douchekop los te maken.
    Ik richtte het op hem en keek hem grijnzend aan terwijl ik de kraan wat open draaide zodat er een straal water uit de douchekop kwam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Ow fuck' lach ik, en stap naar achter.
    'Not my beautifull hair' jammer ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Altijd, Kurt' zeg ik fluisterend en kijk hem verliefd aan. Ik druk mijn lippen op de zijne en zoen hem harsttochtelijk, waarnaar ik hem weer aankijk. 'Ik zal altijd aan je zijde blijven' zeg ik zachtjes en streel zijn wang. Plots kreeg ik een plan. 'Als ik beter ben en alles gaat goed. Dan gaan wij tweeën weg, alleen wij samen. Ergens naar een warm land' zeg ik gemeend en blij.

    (Aah, dankje! En hoe is het met jou? (: )

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek lachend toe hoe hij werd geraakt door de straal water en sloot de kraan na een tijdje weer terwijl ik de douchekop lachend tegen me aan drukte.
    "Ik win," Lachte ik triomfantelijk en keek hem aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en schud mijn haar uit.
    'Ik pak je nog wel terug.' grinnik ik, en zet de douchekoop weer vast in de douche..


    El Diablo.

    Kurt

    Er ontstond een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht toen hij dat zei. Ik begon er wild op los te fantaseren. Blaine en ik samen op een parelwit strand, Zwemmend samen in de ijsblauwe zee. S'avonds liggend op het strand naar de prachtige sterrenhemel kijken met hem. 'Ja,' zei ik dolgelukkig. 'Ja, dat gaan we doen!' zei ik een beetje té enthousiast waarnaar ik mijn lippen op zijn kaak plaatste en daar vol liefde een kus drukte.

    [Met mij gaat het ook goed. ^^ Heb heerlijk genoten van het weer, want het was op zich best wel lekker weer. :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.