• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Jup' grijns ik.
    'Goed hé?' grinnik. ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik probeerde me serieus te houden en trok een wenkbrauw op, waardoor ik toch moest lachen.
    "Nu sta ik hier, in mijn pyjama." Merkte ik grijnzend op. "Wat nu?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet dat je bij mij blijft, Kurt' zeg ik lief maar vermoeid. 'Alleen ik vind het vervelend, dat ik elke keer moet slapen en dat jij dan moet wachten tot dat ik weer wakker ben' zeg ik jammerend. 'Ik weet dat jij het niet erg vindt, dan ga je toch naar mij kijken, maar ik vind het ook een beetje jammer voor jou' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Geen idee.' grijns ik.
    'Je kan altijd mijn soccer shirt dragen.' grijns ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Is goed," Lachte ik en keek hem even aan. "Maar dan moet je me nog altijd even naar huis brengen omdat ik alleen deze short heb."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, en loop naar mijn kamer.
    'Even zoeken, Real Madrid of Portugal?' grijns ik, het was een wonder dat ze me nog niet had herkend..


    El Diablo.

    Quinn

    "Weet ik veel," Riep ik vanuit het badkamertje. "Kies maar."
    Voorzichtig boog ik voorover om het slijmbad te bekijken en trok mijn neus op.


    [Ik ga even eten :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik keek hem streng aan en wreef zijn warrige krullen een beetje uit zijn gezicht. 'Blaine, het aller belangrijkste voor mij is dat jij beter wordt.' zei ik gemeend waarnaar ik hem doordringend aan keek. 'Als je moe bent, moet je echt slapen, Blaine. Ik geef om je en ik wil gewoon dat je gezond bent.' zei ik naar waarheid. 'Ik hou echt van je, Blaine. En ik vind het echt niet vervelend dat je zoveel slaapt.' zei ik.

    [Ik moet gaan naar de diploma uitreiking van mijn zus. Als ik terug kom, dan word dat denk ik laat in de avond. Want het is niet bekend hoe laat het afgelopen is. Maar als je wilt, KaoruKun, dan kun je gewoon reageren en dan reageer ik zo snel mogelijk weer terug.]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik lach, en vis het Real Madrid shirt uit de kast.
    Ik loop weer naar Quinn.
    'Jammer dat het seizoen pas over een paar weken weer begint' grijns ik.
    'La liga staat het eerst op de planning.'


    El Diablo.

    Quinn

    Ik nam zijn shirt aan en fronste even.
    "La wat?" Vroeg ik keek hem net aan alsof hij een andere taal sprak. "Sorry, ik ken niets van voetbal."
    Ik kleedde me rustig om in zijn shirt en glimlachte omdat het veel te breed voor me was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'La liga, Spaans toernooi voor alle Spaanse clubs' grijns ik.
    'Herken je me niet?' lach ik..


    El Diablo.

    [Damon word straks nog de 2e Cristiano XD]


    El Diablo.

    Quinn

    Ik keek hem onbegrijpelijk aan en fronste even.
    "Voel je je wel lekker?" Vroeg ik en keek hem aan. "Natuurlijk herken ik je, jij bent Damon."
    Ik vond dit gesprek een vreemde wending krijgen en vroeg me af wat er aan de hand was.



    [En we gaan Quinn lekker blond laten doen :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en vis snel een Ipad van het tafeltje.
    Ik typ in google Real MAdrid, en geef de Ipad.
    'Kijk eens wie de aanvaller en captain is' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Oke' zeg ik zachtjes, waarnaar ik goed ga liggen en Kurt half op me laat liggen. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan, waarnaar ik gaap. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik vermoeid en geef hem een kus op zijn voorhoofd, waarnaar ik mijn ogen sluit en in slaap val.


    One Who Travels A Higher Path.