• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Ga ik niet zeggen, dan is het niet leuk meer' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan..


    El Diablo.

    Quinn

    "Zeg het me," Zei ik zacht en trok lachend een pruillipje. "Ik wil namelijk niet dat ik me hier een ongeluk ga schrikken."
    Ik keek hem aan en glimlachte smekend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    De dokter stelde me nog een vraag, maar voordat ik antwoord kon geven ging mijn bedoel af. 'Excuseer,' zei ik zacht. Op de display zag ik Sebastian staan en keek ik de dokter even aan. 'Het spijt me, ik moet deze heel even nemen.' verontschuldigde ik mezelf waarna ik opnam. 'Sebastian,' mijn stem klonk heel erg nerveus. Dit kon beter maar goed nieuws zijn, want veel slecht nieuws kon ik op dit moment niet meer verdragen. 'I-is er nieuws?' vroeg ik stotterend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Nope' grinnik ik.
    'Zal je toch beter je best voor moeten doen' grijns ik.


    El Diablo.

    Sebastian

    'Ze is wakker' zeg ik, en grijns onbewust.
    Ik ga aan het bed zitten..


    El Diablo.

    [Vergeten abo te nemen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik zo opgelucht was. 'Thank god,' zei ik waarna ik zachtjes lucht uitblies. Dat was tenminste goed nieuws, ik was zo opgelucht. Nu nog maar hopen dat Blaine ongedeerd was.. 'Ik wil graag komen, maar..-' Ik twijfelde even, moest ik dit aan Sebastian vertellen? Natuurlijk, hij hield mij toch op de hoogte van Santana? 'Blaine moet onderzocht worden, het is onbekend wat hij heeft maar hij zit niet goed in zijn vel de laatste tijd. Daarom ben ik nu bij hem, we komen langs zodra dat kan.' zei ik geruststellend tegen hem. 'Geef haar maar een knuffel van mij, als dat mogelijk is, en zeg dat wij zo snel mogelijk naar haar toe komen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Oh, gaan we chanteren?" Lachte ik en porde hem zacht. "Maar goed, wat wil je? Ik wil het echt weten wanneer het te erg wordt."
    Ik trok mijn wenkbrauw op en nam een slok van mijn drinken voordat ik het weer op tafel zette.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Ik kijk rond, en zie Sebastian.
    'Ben jij er ook weer Little Bitchlet?' grijns ik.

    Sebastian

    Ik knik, 'is goed' zeg ik.
    Dan hang ik op, en grijns naar Santana.
    'Tuurlijk' lach ik..


    El Diablo.

    Damon

    'Een knuffel?' grinnik ik.
    Wat? Ik heb al weken geen knuffel gehad...


    El Diablo.

    Quinn

    "Works for me," Lachte ik en ging dichter zitten om hem te knuffelen. "Vertel het me nu."
    Ik had hem nog steeds niet los gelaten en keek glimlachend op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Nog een halfuur ongeveer' grijns ik.
    'En now, im happier' grijns ik.


    El Diablo.

    Finn

    Ik had Rachel afgezet bij haar moeder, ze had gezegd dat ze daar een tijdje zou blijven zodat ze er een tijdje tussenuit was. Ik keek naar buiten en tikte even op het stuur. Ineens flitste Santana in me op, het was een fout om het met haar te doen, maar toch lag ze in coma.. Ik kon op zijn minst vragen hoe het met haar ging. Ik pakte mijn telefoon en sms'te Sebastian. 'Sebas! Hoe gaat het met Santana?' Dat was het enige wat ik verzond, en vervolgens zuchtte ik. Waar was ik toch mee bezig geweest de laatste tijd?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dankje," Glimlachte ik. "Ik zit best comfortabel nu."
    Ik draaide mijn hoofd weer naar het scherm en keek verder naar de film, waarvan we door het praten een klein stukje hadden gemist.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik legde maar een arm om haar rug, en keek naar het scherm.
    Ik nam weer een slok cola..

    Sebastian

    Goed, ze is wakker.. Ze noemde me weer Little Bitchlet dus het moet goed zijn verstuurde ik lachend.


    El Diablo.