• Okey, zo'n vriend van mij zei zo, 'er is een vet goeie cover van I'm sexy and I know it gemaakt.' , ik dacht dat hij een grapje maakte... maar omg, dit is toch wel echt heel orgineel.

    klik voor het filmpje

    [ sorry, ik heb geen idee hoe je een filmpje in een topic krijgt, lol. ]

    Is al een topic over ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik las het en dacht gelijk dat moet Noah wel zijn, en natuurlijk had ik gelijk :D
    Persoonlijk vind ik zijn cover van Jason Mraz ik weet even de titel niet meer en de Coldplay medley het beste maar hij covert alle liedjes gewoon geweldig


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    nice :D
    en hoe je hier een filmpje krijgt...je hebt hier boven in de balk, naast de Q, zo een videorolletje...als je daarop klikt, komt er ipv url tussen [] youtube te staan...snap je het?



    daar plak je dan de link tussen...

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:20 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Frodo schreef:
    Is al een topic over ^^


    ohw echt?, niet gezien. $

    Swiftie13 schreef:
    Ik las het en dacht gelijk dat moet Noah wel zijn, en natuurlijk had ik gelijk :D
    Persoonlijk vind ik zijn cover van Jason Mraz ik weet even de titel niet meer en de Coldplay medley het beste maar hij covert alle liedjes gewoon geweldig


    oh, dan moet ik die even gaan luisteren :') had alleen deze nog maar geluisterd.