• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:05 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Een kleine "o" kwam uit mijn mond terwijl ik enigszins gefascineerd naar het schermpje keek.
    Pas toen ik opkeek, schaamde ik me best wel.
    "Waarom vertel je me dit?" Wilde ik weten en keek hem aan met een kleine glimlach.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Geen idee.' lach ik.
    'Zodat je mee gaat naar Spanje wanneer het seizoen begint?' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik was verrast door zijn vraag en wist even niet wat uit te brengen.
    "Ok, die had ik niet zien aankomen," Bracht ik er glimlachend uit na enige stilte. "Wanneer begint dat seizoen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    '2 weken' zeg ik.
    'Ik kan ook heel de klas meenemen?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Quinn

    "Dat lijkt me wel wat," Grinnikte ik en verstrengelde mijn vingers tussen de zijne. "Maar ik je niet het gevoel geven dat ik van je profiteer."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Doe je niet' glimlach ik, en druk een kus op haar lippen.
    'Ik kan je een van mijn huizen in spanje laten zien?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Quinn

    "Huizen?" Herhaalde ik en trok lachend een wenkbrauw op. "Hoeveel heb je er dan? Je kan toch maar in één huis tegelijkertijd zijn?"
    Voorzichtig ging ik op de rand van het slijmbad zitten en sloeg mijn benen over elkaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    '4 in Spanje, 5 hier in Amerika, 2 in Frankrijk, 3 in Turkije, 2 in Oostenrijk, 5 in Portugal.' grijns ik.
    'Jij mag kiezen.' lach ik, en klik het fotomapje op de Ipad aan van mijn huizen in Spanje..


    El Diablo.

    Quinn

    Fronsend bekeek ik alles en keek ongemakkelijk op.
    "Dat kan ik toch niet maken?" Zei ik en gaf de Ipad weer terug. "Ik zou me ongemakkelijk voelen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Waarom?' lach ik, en leun tegen de muur.
    Ik tik op mijn Ipad, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Quinn

    "Weet ik niet," Zei ik en haalde mijn schouders een stukje op. "Omdat ik me dan schuldig zou voelen omdat ik dan het gevoel heb dat ik profiteer. Ik durf er ook voor te wedden dat mensen me als geldwolf gaan zien."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KaoruKun schreef:
    Blaine Anderson:

    'Oke' zeg ik zachtjes, waarnaar ik goed ga liggen en Kurt half op me laat liggen. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan, waarnaar ik gaap. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik vermoeid en geef hem een kus op zijn voorhoofd, waarnaar ik mijn ogen sluit en in slaap val.


    Kurt

    Ik lag weer half op hem in zijn armen. Waarnaar hij me een kus op mijn voorhoofd heeft gegeven sluit hij zijn ogen en valt hij snel in slaap. Ik glimlach en streel hem heel zachtjes over zijn wang. Hij is gewoon zo schattig als hij slaapt. Ik sluit mijn ogen uiteindelijk ook maar en begin te dagdromen over alle geweldige dingen die Blaine en ik kunnen doen. Geheel onverwachts val ik met een glimlach in slaap.

    [Ik ben weer terug! Veel vroeger dan ik verwacht had, hihi :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Doen ze niet.' zucht ik.
    'Geloof me.'


    El Diablo.

    Quinn

    "Wel in dat geval," Glimlachte ik al een stukje vrolijker. "Dat ene huis met het hele grote zwembad leek me wel wat."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Deze?' zeg ik, en laat een foto zien.
    Ik grijns..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:18 ]


    El Diablo.