• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het echt zo raar dat Korra in haar vorig leven Aang was.

    Ik vind het ook wel raar dat Tenzin eigenlijk voor zijn eigen vader moet zorgen en haar dingen moet leren.



    Steve Terada , dit is gewoon te stoer ;3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vond Avatar altijd echt geweldig. En Korra is nog geweldiger... Alleen ik heb een strange feeling dat het afgelopen is... Is het zeker dat er nog meer afleveringen komen? Het zijn er anders maar zo weinig, vergelijken met The Legend of Aang...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik vond Avatar altijd echt geweldig. En Korra is nog geweldiger... Alleen ik heb een strange feeling dat het afgelopen is... Is het zeker dat er nog meer afleveringen komen? Het zijn er anders maar zo weinig, vergelijken met The Legend of Aang...


    Er zijn tot nu toe 12 afleveringen uitgezonden, nickelodeon heeft bevestigd dat er 24 á 26 afleveringen zijn, maar er kan een uitbreiding komen, maar goed je kunt ook gelijk hebben.

    Korra schreef:
    Ik vind het echt zo raar dat Korra in haar vorig leven Aang was.

    Ik vind het ook wel raar dat Tenzin eigenlijk voor zijn eigen vader moet zorgen en haar dingen moet leren.


    Dat klinkt best raar ;P
    Hoe wil je voor iemand zorgen als diegene er niet meer is..
    Mja, er is verder niet veel mensen die Korra luchtsturing kon leren haha ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pebble schreef:
    Ik vond Avatar altijd echt geweldig. En Korra is nog geweldiger... Alleen ik heb een strange feeling dat het afgelopen is... Is het zeker dat er nog meer afleveringen komen? Het zijn er anders maar zo weinig, vergelijken met The Legend of Aang...


    BOek 2 komt ook nog en die heeft er geloof ik 14 ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond lok echt geweldig :'D
    Ik von het alleen wat minder dat Korra zelfmoord probeerde te plegen op het eind :l


    I'm not short D: I just live in a big world

    raburichan schreef:
    Ik vond lok echt geweldig :'D
    Ik von het alleen wat minder dat Korra zelfmoord probeerde te plegen op het eind :l


    Lol, dat deed ze niet echt vond ik? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    raburichan schreef:
    Ik vond lok echt geweldig :'D
    Ik von het alleen wat minder dat Korra zelfmoord probeerde te plegen op het eind :l


    .. Wat?
    Welke aflevering heb jij gezien, die ik gemist heb? Ze zat gewoon zichzelf in verdriet te verzwelgen en uit te kijken over de wereld. She didn't try to kill herself.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga er vandaag maar eens aan beginnen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yoda schreef:
    (...)

    .. Wat?
    Welke aflevering heb jij gezien, die ik gemist heb? Ze zat gewoon zichzelf in verdriet te verzwelgen en uit te kijken over de wereld. She didn't try to kill herself.
    Zo zat ik ook. Het was toch echt iemand anders Die zelfmoord pleegde.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:08 ]


    Shoganai i ne~

    raburichan schreef:
    Ik vond lok echt geweldig :'D
    Ik von het alleen wat minder dat Korra zelfmoord probeerde te plegen op het eind :l

    Ik vraag me af of je de aflevering op het einde gesnapt heb -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja lol, Korra zou zoiets trouwens toch nooit doen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De laatste afleveringen waren zoooooo epic. Ik ben echt blij dat ik ze achter elkaar heb gekeken. Ik kan echt niet wachten tot het weer begint.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    De laatste afleveringen waren zoooooo epic. Ik ben echt blij dat ik ze achter elkaar heb gekeken. Ik kan echt niet wachten tot het weer begint.


    Haha, ja hè? ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.