• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    raburichan schreef:
    Ik vond lok echt geweldig :'D
    Ik von het alleen wat minder dat Korra zelfmoord probeerde te plegen op het eind :l


    Oeh leuk, spoiler -.-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 23:57 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Seungri schreef:
    (...)

    Oeh leuk, spoiler -.-


    Dat probeerde ze helemaal niet :S Dus niet naar luisteren, zij heeft het gewoon verkeerd begrepen ofzo, want heb geen idee hoe ze erbij komt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat probeerde ze helemaal niet :S Dus niet naar luisteren, zij heeft het gewoon verkeerd begrepen ofzo, want heb geen idee hoe ze erbij komt.

    Hahaha inderdaad.
    En OMG, Kya komt dit seizoen:9~. Ik wil haar zóó graag zien. En volgens mij zijn Bumi en die nieuwe vriend van Bolin echt net Sokka.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Hahaha inderdaad.
    En OMG, Kya komt dit seizoen:9~. Ik wil haar zóó graag zien. En volgens mij zijn Bumi en die nieuwe vriend van Bolin echt net Sokka.


    Haha, moest even hier kijken voor ik wist wie dat was. Ben benieuwd zeg! ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Knight schreef:
    (...)
    Hahaha inderdaad.
    En OMG, Kya komt dit seizoen:9~. Ik wil haar zóó graag zien. En volgens mij zijn Bumi en die nieuwe vriend van Bolin echt net Sokka.


    Je bedoeld die generaal?

    Korra schreef:
    (...)

    Je bedoeld die generaal?

    Die ene die op die boot kwam aan het einde van de Finale en dat Tenzin zei van Now I need to entertain my brother of zo. Géén idee if het een generaal is :').


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Die ene die op die boot kwam aan het einde van de Finale en dat Tenzin zei van Great, Now I have to entertain my brother of zo. Géén idee of het een generaal is :').


    Ooh, dat is Bumi ja. Hij is wel een soort van generaal, volgens mij. :P

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:24 ]

    Korra schreef:
    (...)

    Ooh, dat is Bumi ja. Hij is wel een soort van generaal, volgens mij. :P

    Ja, zou wel kunnen ja. Hij had volgens mij ook net zoiets aan als die Generaal Iroh.

    Kijk hoeee vet;



    Le bigger one.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:28 ]


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ja, zou wel kunnen ja. Hij had volgens mij ook net zoiets aan als die Generaal Iroh.

    Kijk hoeee vet;



    Le bigger one.


    Sokka heeft alleen wat rimpels gekregen, volgens mij. :P

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, moest even hier kijken voor ik wist wie dat was. Ben benieuwd zeg! ;D


    Lol, die afbeelding is best eng, gezien ze de gezichten van de ouders jong hebben genomen. Nu lijkt het net alsof kinderen kinderen hebben gekregen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik was echt niet een ongelofelijke fan van de Last Airbender.. En toen kreeg ik zo'n ander half/ twee jaar geleden te horen dat er een vervolg kwam! voor een half jaar was er niks anders dan een plaatje van haar rug released/vrij gegeven. Na een jaar kwam er een trailer, eerst zou Legend of Korra in de herfst van 2011(!!!) komen, vervolgens werd het tot 3 keer uit gesteld... TOT 14 APRIL 2012.. Ik flipte hem zo, sinds die dag heb ik elke zondag ochtend, 11 weken lang trouw Legend of Korra gekeken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nickolodeon heeft trouwens toe gezegd dat er een seizoen 3 en 4 komt (!!).
    seizoen 2 heeft 14 afleveringen, en op comic con is er al een voorproefje gegeven (te vinden op youtube).


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het duurd trouwens nog een jaar voor dat seizoen 2 uitkomt..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik dacht eerst dat Atla better was dan Lok, maar ik heb in de vakantie een Atla marathon gehouden. Qua verhaallijn is Lok zeker beter, het voelt alleen veel gehaaster, ook is Republic City na 12 afleveringen niet zo heel indrukwekkend meer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb nog niet bekeken maar ik denk dat ik personages als toph en sokka zo ga missen :$


    To live is to fight ~ Shinku