• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lana Skylina Parker
    Ik schud mijn hoofd. "Nee het tegenovergestelde" zeg ik. "Het is juist goed als je je een keer fijn voelt bij een meisje, ander dan je moeder" zeg ik met een glimlach. "is een teken dat het goed gaat" Ik kijk hem even aan, wend dan verlegen mijn blik af en kijk hem dan weer met een glimlachje aan. "Soms is het beter, niet over alles zo erg na te denken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Haar woorden.. Had ze gelijk? Ik keek haar bedenkelijk aan. 'Niet zo erg nadenken?' vroeg ik hard op af. Ik keek eventjes naar onze handen. 'M-maar je moet toch juist nadenken?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Maar het gaat dus goed tussen ons?' Ik keek Lana weer aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Niet altijd zo erg nadenken. Meestal wel maar soms niet" antwoord ik "Maar het gaat dus goed tussen ons?" vraagt Scott. Ik glimlach. "Ja waarom niet?" vraag ik geamuseerd. "Maak je toch eens niet zo veel zorgen de heletijd gekkie, durf een beetje te leven" zeg ik zacht. Ik kan het niet laten en streel weer langs zijn haar,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Maak je toch eens niet zo veel zorgen de heletijd gekkie, durf een beetje te leven,' zei ze zachtjes. Verbaasd keek ik haar aan. Ik glimlachte een beetje toen ze langs mijn haar streelde. Ik kon het niet ontkennen dat het goed voelde. Toch keek ik haar eventjes later vragend aan. 'Hoe wil ik dat doen?' vroeg ik lichtelijk beschamend. 'Ik heb vijf jaar langs niks meer gezien dan de binnenkant van een huis.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Hoe wil ik dat doen? Ik heb vijf jaar lang niks meer gezien dan de binnenkant van een huis" zegt Scott. Oef...dat had ik níet verwacht. "Gewoon, niet bang zijn voor de gewone dingen of gevoelens. Laat het over je heen komen en ervaar het. Daar leer je van. Als je dat niet doen blijf je zoals nu. Anders kom je er nietmeer van af denk ik. Al heb ik geen recht van spreken. Ik praaat tegen niemand..." ik grinnik even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Gewoon, niet bang zijn voor de gewone dingen of gevoelens. Laat het over je heen komen en ervaar het. Daar leer je van. Als je dat niet doen blijf je zoals nu. Anders kom je er nietmeer van af denk ik. Al heb ik geen recht van spreken. Ik praat tegen niemand...' zei ze en ze grinnikte even. Bedenkelijk keek ik naar het water. 'Wil je me ermee helpen?' vroeg ik terwijl ik nog steeds naar het water keek. 'Ik wil er namelijk wel vanaf, denk ik. Ik wil niet meer bang zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ga slapie doen, morgen weer vroeg werken. ik zal morgenochtend nog wel ff reageren onderweg naar werk.]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Succes met werken ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [i will need that
    moet om hallf 8 beginnen en kennie slapen xD]]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dat is rot XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina parker
    "wil je me helpen? ik wil er wel vanaf denk ik, ik wil niet meer bang zijn" zegt Scott terwijl hij naar het water kijkt. Ik zwijg even. "hoe moet ik dat doen dan Scott?" vraag ik. "Ik wil het wel...maar.." ik krab even op mijn achterhoofd. "oké, ik zal het proberen goed?" ik glimlach even naar hem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Hoe moet ik dat doen Scott? Ik wil het wel... maar..' Ik keek haar heel eventjes aan en zag hoe ze krabde aan haar achterhoofd. 'Oké, ik zal het proberen goed?' vroeg ze en ze glimlachte eventjes. Een glimlach verscheen ook op mijn gezicht. Ik knikte en gaf haar uit opwelling een knuffel. 'Dank je,' zei ik met een glimlach. 'Proberen is voor mij al goed genoeg.' Eventjes bleef ik zo zitten voordat ik weer gewoon ging zitten. 'Ik ben benieuwd,' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben ik dan weer! :) Ik plaats wel even stukje met mijn persoontjes ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O btw Engeland was super leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mag ik nog een jongen aanmaken, zoja word ik dan niet genegeerd?]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel