• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zal dit weekend en volgende week tot vrijdag óf Zaterdag niet online zijn vanwege crematie van mijn oma en engeland week met school ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lana Skylina Parker
    "Wil je niet eerst droge kleren aantrekken?" Vraagt Scott. Ik kijk even naar me kleren. "Het droogt wel" is mijn antwoord. Ik heb geen zin om weer naar de slaapzaal te gaan en weer terug. "Het zonnetje schijnt dusja" ik glimlach even. "Komt wel goed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Het droogt wel,' zei ze als antwoord. Ik keek haar eventjes aan. Werd ze dan niet ziek? 'Het zonnetje schijnt dusja,' zei ze en ze glimlachte eventjes. Daar had ze gelijk in, maar toch.. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Komt wel goed.'
    Ik knikte lichtjes. Zachtjes kneep ik in haar hand en glimlachte een klein beetje. 'Krijg je het dan niet koud?' vroeg ik voor de zekerheid. Ik schoof weer iets dichterbij en deed aarzelend mijn arm om haar middel heen. 'Straks word je ziek..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Krijg je het niet koud?" Ik voel zijn arm om mijn middel. "Straks word je ziek" het klonk lief en ik kijk Scott even aan. "Met dit weer denk ik niet. Anders kruip ik wel tegen je aan want je bent warm" zeg ik. Waar zijn arm om mijn middel ligt brand het een beetje. Niet op een nare manier. Ik glimlach maar toch voel ik me schuldig tegenover Jake.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Met dit weer denk ik niet. Anders kruip ik wel tegen je aan want je bent warm,' zei ze terwijl zij mij aankeek. Ik merkte dat ik begon te blozen en ik keek eventjes weg. 'Van mij mag je,' zei ik zachtjes. 'I-ik heb daar geen problemen mee.'
    Ik had dat ook niet. Haar durfde ik wel dicht tegen mij aan te houden. Ze was lief en wist een klein beetje wat ik had meegemaakt. Ik glimlachte onbewust.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Van mij mag je. I-ik heb daar geen problemen mee' zegt Scott zachtjes. Ik glimlach weer Schuif dan zachtjes tegen Scott aan. Hij straalt echt warmte uit. Het is een goeie jongen. Maar dat dacht ik aan het begin ook over Jake. Ik kijk voor me uit, Naar het water van het zwembad en even naar de wolken. Het spijt me Jake, het spijt me echt. Maar jij bent niet hier, En ik ben eenzaam omdat ik je mis. Word alsjeblieft niet boos


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik merkte dat ze tegen mij aan schoof. Mijn wangen werden nog rooier dan dat ze al waren. Glimlachend en verlegen keek ik haar eventjes aan. 'Word je zo echt niet ziek?' vroeg ik bezorgd. Zachtjes veegde ik haar haren achter haar oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Word je zo echt niet ziek?" Ik schiet in de lach. "Scott" zeg ik grinnikend. "Het is bijna 30 graden" zeg ik geamuseerd. "Ik word niet ziek omdat ik even nat ben geworden gekkie" ik geef hem een zacht duwtje met mijn schouder en kijk hem dan geamuseerd aan.Waarom bloost hij zo erg? ik snap het niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze schoot in de lach. Waarom? 'Scott,' zei ze grinnikend. Ik keek haar verward aan. 'Het is bijna 30 graden. Ik word niet ziek omdat ik even nat ben geworden gekkie,' zei ze. Ze gaf mij een zag duwtje en keek mij aan. Mijn wangen waren nog steeds rood. Verlegen keek ik omlaag. 'Het kon toch?' mompelde ik zachtjes onzeker. Ik keek haar heel eventjes aan. 'Ik wil niet dat je ziek word. Ik vind het juist net zo gezellig met jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik glimlach even naar Scott. Breng mijn hand omhoog en schuif wat plukjes haar aan de kant. "Ik vind het lief" zeg ik. "En ik vind het ook gezellig met jou hoor Scott" zeg ik zacht. Ik kijk Scott aan, de eerste keer dat ik weer iemand recht in zijn ogen durf te kijken. Ik ben nog steeds aan het glimlachen al weet ik niet waarom.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik begon me af te vragen of mijn rooie wangen ooit weg gingen. Ik had nog nooit zo erg gebloosd. Een tijdje bleven we zo naar elkaar kijken. Op de één of ander manier kon ik mijn blik maar niet af wenden. Ze had iets. Voordat het idee ook maar in mijn hoofd kwam, gaf ik haar wang een klein vluchtig kusje. Geschrokken keek ik haar aan. Mijn arm haalde ik bij haar weg en ik keek omlaag. 'S-sorry,' zei ik vlug. 'I-i-ik doe het niet weer. Sorry!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Plotseling geeft Scott me een kusje op mijn wang, waar ik best wel van schrik. "S-sorry! I-i-ik doe het niet weer, sorry!" zegt Scott. Nog licht overdonderd raak ik zachtjes mijn wang aan met mijn vingertoppen. Het is net een flashback, Jake deed ook zo. Maar je was toch gelukkig met Jake. Ik pak Scott zijn hand. "Het geeft Niks Scott" zeg ik glimlachend. Ik trek zachtjes aan zijn hand. "Echt niet" Als bewijs geef ik hem ook snel een kusje op zijn wang. "Niks aan de hand, je hoeft niet telkens sorry te zeggen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Mijn hand werd weer gepakt door Lana. 'Het geeft niks Scott,' zei ze. Ik keek haar voorzichtjes aan en zag dat ze glimlachte. Zachtjes werd er aan getrokken. 'Echt niet,' zei ze en vervolgens gaf ze een snelle kusje op mijn wang. Ik knipperde paar keer met mijn ogen. 'Niks aan de hand, je hoeft niet telkens sorry te zeggen,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan. Ik wist eventjes niks te zeggen. 'S-s..' Ik maakte het niet af. Ik keek omlaag, maar al gauw keek ik Lana weer aan en weer omlaag. Ik beet zachtjes op mijn lip en kneep onbewust zachtjes in haar hand. 'Het voelde fijn,' zei ik op eens. Ik keek Lana aan. Dit keer bleef ik kijken. 'Gek hea?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Ik voel een zacht kneepje in mijn hand en kijk weer op. "Het voelde fijn, gek hea?" vraagt Scott. Ik glimlach. Aan de ene kant was het gek, maar aan de andere kant ook weer niet. Vreemd genoeg, ik voel me erg fijn bij Scott. Hij is totaal anders dan Jake denk ik, maar toch doet hij me aan Jake denken, omdat Jake zo deed aan het begin, alsof hij de onschuldigste man ter wereld was. "Nee dat is niet gek" antwoord ik,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Nee dat is niet gek,' antwoordde ze. Ik keek haar verward aan. Niet gek? Waarom was dat niet gek? Voor mijn gevoel was het wel gek. Ik vond het nooit fijn voelen. Alleen bij mijn moeder, maar Lana is mijn moeder niet. 'Is dat niet gek?' vroeg ik verbaasd. Nadenkend keek ik naar voren en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you