• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Ik zat een keer buiten en toen zag ik dit, behalve de vallende ster, die heb ik er zelf in gemaakt,' vertelde hij toen hij de bladzijde had omgeslagen. Het was prachtig! Ik legde mijn vinger eventjes op de vallende ster en beelde mijzelf in hoe het eruit had gezien in het echt. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht. 'Één van de weinige goeie moment?' vroeg ik voorzichtjes aan hem. Eventjes keek ik Flynn aan en glimlachte vriendelijk naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Één van de weinige goeie moment?" Vraagt Ivan en ik kijk naar hem.
    "Misschien wel de enigste." Zeg ik zacht.
    Ik kijk naar de schets. "Het was op een zomeravond, ik was er alleen Gregory was naar de avondwinkel, even iets voor ons halen. Ik had weg kunnen gaan, maar dat kwam niet in me op, toen ging ik maar op het dakterras zitten en ben ik dit gaan maken. Ik mocht nooit naar buiten, maar deze keer deed ik het mar wel, en daar ben ik blij om. Anders had ik dit nooit gehad." Zeg ik en staar naar de schets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Misschien wel de enigste. Het was op een zomeravond, ik was er alleen Gregory was naar de avondwinkel, even iets voor ons halen. Ik had weg kunnen gaan, maar dat kwam niet in me op, toen ging ik maar op het dakterras zitten en ben ik dit gaan maken. Ik mocht nooit naar buiten, maar deze keer deed ik het mar wel, en daar ben ik blij om. Anders had ik dit nooit gehad,' vertelde hij. In stilte keek ik hem aan en had ik naar hem geluisterd, terwijl Flynn naar zijn schets staarde. Ik knikte lichtjes. 'Misschien was het toen wel beter dat je nog bleef,' zei ik zachtjes. 'Sommige dingen kunnen slecht uitpakken als het op de verkeerde tijd is.' Ik was eventjes stil. Misschien kwamen de woorden wel slecht over. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Heb je nog meer schetsen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Misschien was het toen wel beter dat je nog bleef. Sommige dingen kunnen slecht uitpakken als het op de verkeerde tijd is." Het was even stil.
    Ik kijk even naar Ivan. Ja, hij heeft gelijk.
    Hij beet even op zijn lip. "Heb je nog meer schetsen?" Vraagt hij dan.
    Ik knik en sla het blad om. Daar staat een jongen, die ik vor moet stellen, aan een afgrond, niet wetend wat te doen.
    Er staat een tekst onder; 'If you don't know what to do, choose the right thing, but think twice before you make your decision.'
    "Ik weet het, de tekst slaat nergens op." Zeg ik zacht en kijk naar Ivan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Die engelse zin heb ik net zelf even verzonnen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    De bladzijde werd omgeslagen. Er stond een jongen aan een afgrond. De jongen leek veel op Flynn. Ik las de tekst die erbij stond. Geschrokken keek ik hem aan. Was hij echt zo ver? 'Ik weet het, de tekst slaat nergens op,' zei hij zacht en keek mij aan. Ik knipperde een paar keer. 'Als je weer tot zo ver ben roep jij mij, oké?' zei ik tegen hem. Ik wees eventjes naar de tekening. 'Het ging misschien nu wel goed, maar hoe vaker je tot zo ver komt, hoe moeilijker het word om eruit te komen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Als je weer tot zo ver ben roep jij mij, oké?" Zegt hij en wijst naar de tekening.
    Ik haal mijn schouders even op en knik dan licht.
    "Het ging misschien nu wel goed, maar hoe vaker je tot zo ver komt, hoe moeilijker het word om eruit te komen." Zegt hij zacht.
    Ik kijk naar de schets en knik dan zacht.
    Ik sla hem om, meteen trek ik het schetsblok weg en sla hem dicht.
    Het is een schets van mezelf, je ziet alleen mijn bovenlichaam en ik lig vastgebonden op een bed, hoe ik het ooit in mijn hoofd haalde dit te tekenen.
    Ik wist nieteens meer dat ik die had.
    "Het is niks." Zeg ik snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Zachtjes knikte hij. Hij sloeg hem om. Ik kon nog net een vage glimp vangen. Een persoon.. Meer zag ik niet. Flynn trok de schetsboek weg en sloeg die dicht. Verbaasd keek ik hem aan. 'Het is niks,' zei hij snel. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Het is wel wat,' zei ik zachtjes. 'Laat het mij zien, alsjeblieft?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik werd nieuwsgierig naar de tekening.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Het is wel wat. Laat het mij zien, alsjeblieft?" Vraagt Ivan zacht.
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Het is beschamend en erg. Het is iets wat ik nooit hat moeten tekenen." Zeg ik en klem het schetsblok vast.
    Ik schaam me dood dat ik dit ooit heb durven tekenen.
    Ik bijt op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Het is beschamend en erg. Het is iets wat ik nooit hat moeten tekenen,' zei hij en hij klemde de schetsblok vast. Ik zag hem bijten op zijn lip. Ik keek hem aan, maar deed verder weinig. 'Laat hem zien,' zei ik en ik keek even naar zijn schetsblok. 'Het blijft tussen ons. Ik vertel het echt niet verder.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Laat hem zien. Het blijft tussen ons. Ik vertel het echt niet verder."
    Ik bijt weer op mijn lip en geef twijfelend het schetsblok aan Ivan.
    Ik kijk afwachtend naar hem.
    Straks dan sta ik voor schut, of erger. Straks verteld hij het wél door.
    Ik schudde mijn hoofd, nee dat doet hij niet. Dat zei hij net.
    Ik vouw mijn handen in elkaar en kijk ernaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Hij leek te twijfelen, maar toch gaf hij zijn schetsboek aan mij. Ik glimlachte vriendelijk naar hem, deed hem op en bladerde gelijk naar de schets. Het was Flynn, vast gebonden op bed. Alleen zijn bovenlichaam was te zien. Ik staarde er eventjes naar. Hij kon echt geweldig tekenen. 'Mag ik vragen waarom je dit heb getekend?' vroeg ik voorzichtjes aan hem. Ik wou mijn vingers eventjes over de schets halen, maar dat zou er waarschijnlijk raar uit zien. Ik deed het maar niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Mag ik vragen waarom je dit heb getekend?" Vraagt Ivan.
    Ik blijf naar mijn handen kijken.
    "Ik weet het niet. Ik weet niet waarom ik het heb getekend, misschien wilde ik het heel graag om het van me af te zetten?" Zeg ik en slik even.
    Ik bijt op mijn wang en zucht even.
    Ik pluk was aan het laken op het bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Ik weet het niet. Ik weet niet waarom ik het heb getekend, misschien wilde ik het heel graag om het van me af te zetten?' vertelde hij. Ik keek hem eventjes aan. Ik hoorde hem zuchtten en zag dat hij aan het laken was gaan plukken. 'Hielp dat ook een beetje?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ergens durfde ik niet om harder te praten. Hij leek zo gebroken. Ik slikte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Hielp dat ook een beetje?" Hoor ik Ivan zacht vragen.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Niet echt." Ik pak het schetsblok en doe hem dicht, dan sta ik op en berg hem in mijn koffer op, dan ga ik op mijn bed zitten en staar vooruit.
    "Soms doen mensen dingen, die ze liever niet hadden gedaan." Zeg ik en blijf vooruit kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.