• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scott Jefferson

    'Sorry,' zei ze zacht. Ik keek haar licht verwarrend aan. 'Het voelde fijn en ikhoud heel erg van fijne knuffels,' zei ze blozend. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Ze wende haar blik jammer genoeg af. 'Maar ehm. Als je er wel aan kan wennen, mag je wel vaker naar me toe komen voor een knuffel hoor,' zei ze. Ik zag dat ze nog steeds bloosde. Ik lachte zachtjes. 'Die aanbod neem ik graag aan,' zei ik zachtjes. Ik merkte dat mijn wangen ook begon te kleuren. Ik keek omlaag naar mijn knieën. Ik zat nog steeds op mijn knieën. 'Ik wil er heel graag aan wennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Die aanbod neem ik graag aan, Ik wil er heel graag aan wennen" zegt Scott en hij bloost ook een beetje. Ik giechel even en krab weer eventjes op mijn hoofd. "je maakt me helemaal verlegen joh" zeg ik zacht. Ik schuif iets dichter naar Scott toe. "je bent lief" zeg ik dan. Ik bijt even nerveus op mijn lip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze giechelde en krabde aan haar hoofd. 'Je maakt me helemaal verlegen joh,' zei ze zachtjes en weer bloosde ik. Ze schoot iets dichter naar mij toe. 'Je bent lief,' zei ze. Ik voelde mijn wangen meer kleuren. 'D-dank je,' stotterde ik zachtjes. Ik kwam met mijn hoofd iets dichter bij haar. Het voelde fijn bij haar. Ik glimlachte lichtjes. 'Jij bent ook lief. Heel lief. Liever dan ik van een mens verwacht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Scott komt met zijn hoofd iets dichter naar de mijne. Ik slik even en mijn hart begint sneller te kloppen. Of het nou van angst is, of van Scott dat weet ik even op dit moment niet zeker. "jij bent ook lief. Heel lief. Liever dan ik van een mens verwacht" zegt Scott. Ik kijk hem aan en voel weer dat ik begin te blozen. "Dankje" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze bloosde weer. Het was schattig. Meneer Delacruz heb ik nooit zien blozen. 'Dank je,' fluisterde ze. Ik voelde me beroerd dat ik aan hem dacht. Eventjes hield ik mijn voorhoofd tegen die van haar, maar al gauw ging ik weer terug. We waren dicht bij elkaar. Misschien te dicht? Ik slikte en keek verlegen omlaag. 'Sorry dat ik dat deed,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Hij legd heel even zijn voorhoofd tegen die van mij maar haalt het heel snel alweer weg. "Sorry dat ik dat deed" zegt hij zachtjes als hij verlegen omlaag kijkt. "Dat geeft niks" fluister ik. Ik pak zijn handen even in de mijne. "Het maakt niet uit" zeg ik zachtjes terwijl ik naar onze handen kijk."toch?'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Dat geeft niks,' fluisterde ze. Ze pakte mijn handen beet. Ik keek ernaar. 'Het maakt niet uit, toch?' vroeg ze zachtjes. Ik vouwde mijn vingers om haar handen. Ik keek Lana aan en schudde lichtjes mijn hoofd. Ik bloosde. 'Ik vind het niet erg,' zei ik zachtjes. 'Het is apart, maar ik wil er aan wennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana skylina parker
    Hij vouwt zijn vingers om mijn hand. "Het is apart maar ik wil er aan wennen" zegt Scott. Ik glimlach. "Het is fijn he, als er een keer iemand aardig en lief voor je is" zeg ik zacht als ik een zachht kneepje in zijn hand waarna ik even met mijn duim erover streel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Het is fijn he, als er een keer iemand aardig en lief voor je is,' zei ze zachtjes met een glimlach. Ik voelde een zacht kneepje in mijn hand en haar duim voelde ik over mijn hand gaan. Ik knikte lichtjes blozend. 'H-heel fijn,' zei ik zachtjes. Ik ging weer met mijn voorhoofd tegen die van haar aan en sloot even mijn ogen. 'Nog nooit is dit gebeurd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "H-heel fijn" stamelt Scott. Hij legd zijn voorhoofd weer tegen de mijne en sluit zijn ogen. "Nog nooit is dit gebeurt" ik glimlach. Bij hem niet. Ik heb aan het begin met Jake vaak zo gezeten. Alleen was ik degene met gesloten ogen en zat ik op zijn schoot. Ik ben trots dat ik eindelijk iemand zon gevoel kan geven. "Het is iets goeds" fluister ik. Ik breng zijn hand die nog steeds in de mijne ligt wat omhoog en leg mijn wang ertegenaan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Het is iets goeds,' fluisterde ze. Ik knikte lichtjes. Ik schrok toen ik haar wang tegen mijn hand aan voelde. Zo zacht en verrassend. Mijn adem ging een tikkeltje sneller. Mijn hand hield ik daar waar zij hem had neer gelegd. 'Zo anders,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Zo anders" fluisterd Scott. Even sluit ik mijn ogen een paar tellen. Direct zie ik Jake voor me. Die gemene grijns hoe hij me gezicht aanraakte om het goed te maken om vervolgens zijn hand weer om mijn keel te leggen. Alsof ik mezelf verbrand open ik mijn ogen en laat de hand los ondertussen schuif ik een end naar achter, vergetend dat we aan het zwembad zaten en ik val zo in het water. Terwijl ik onderwater ben leg ik mijn handen in mijn haren en knijp mijn ogen dicht om mezelf weer tot orde te roepen. Ik zwem terug naar het oppervlak. "Sorry!" Zeg ik snel als ik bovenwater kom. "Sorry" rillend klim ik weer op de kant. "Dat was niet mijn bedoeling" ik pak snel zijn hand weer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Mijn hand werd los gelaten en ik voelde Lana weggaan. Ik wou wat zeggen, maar ik hoorde een plons. Mijn ogen schoten open en ik keek verschrikt naar het water. 'Lana!' riep ik. 'Sorry!' zei Lana gauw toen ze weer bovenwater was. Ze klom de kant weer op. 'Dat was niet mijn bedoeling,' zei ze en ze pakte mijn hand snel weer. Ik keek haar verschrikt aan. 'L-lana?'
    Lichtjes trillend en met een grote aarzeling, veegde ik voorzichtjes wat natte plukjes haar uit haar gezicht met mijn vrije hand. Ik wou mijn armen om haar heen doen en haar tegen mij aan drukken, maar ik durfde niet. Ze was van mij weggekropen, al was het niet haar bedoeling.. Zei ze. 'H-het spijt me,' zei ik zachtjes. 'H-het spijt me a-als.. Als ik iets verkeerd heb gedaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana skylina parker
    "H-het spijt me, h-het spijt me a-als ik iets verkeerd heb gedaan" zegt Scott nadat hij wat natte plukjes haar uit mijn gezicht geveegd heb. "Je hebt niks verkeerd gedaan" zeg ik hoofdschuddent. Ik glimlach zwakjes naar hem. "Je hebt niks verkeerds gedaan" zeg ik wat overtuigender dit keer. "Was weeer zon raar hersenspinsel van me" ik schuif weer wat dichter naar hem toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Je hebt niks verkeerd gedaan,' zei ze hoofdschuddend. Ze glimlachte ietsjes naar me. Verward keek ik haar aan. 'Je hebt niks verkeerds gedaan,' zei ze weer. Het klonk overtuigender dan net. 'Was weer zon raar hersenspinsel van me.'
    Ik keek haar nog steeds lichtjes verward aan. Ze schoof weer wat dichter naar mij toe. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Ook ik schoof wat dichter bij haar. Het voelde fijn. Haar natte kleren vielen mij weer op. 'Wil je eerst droge kleren?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you