• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lana Skylina Parker
    Met deze chantage kan je toch wel leven?" vraagt Scott met een glimlachje. Ik doe alsof ik nadenk. "Nouuu vooruit maar omdat jij het bent" zeg ik geamuseerd. Ik grinnik weer even en dan valt de stilte weer. Vanuit mijn ooghoeken gluur ik naar Scott. Waarom voel ik me zo op mijn gemak bij hem? Ik heb me heel lang niet meer op me gemak gevoelt bij iemand. Heb één gesprekje en heb het gelijk...is dat niet vreemd?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Nouuu vooruit maar omdat jij het bent,' zei ze en ik glimlachte weer. Ook toen ze grinnikte. De stilte viel weer. Ik ging liggen op mijn rug. Naast me lag het zwembad. Eventjes liet ik mijn hand daarin en bewoog ik het zachtjes. 'Eigenlijk is dit best raar,' zei ik omhoog tegen de wolken. Al had ik het natuurlijk niet tegen de wolken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Eigenlijk is dit best raar" zegt Scott, hij kijkt omhoog naar de wolken en ik volg zijn blik. "wat is raar?" vraag ik na weer eventjes gezwegen te hebben. Ik kijk even naar Scott. Doe dan mijn schoenen en sokken uit.rol mijn broek op tot over mijn knieën en ga dan aan het zwembad zitten en laat mijn voeten er in zakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Wat is raar?' vroeg ze, nadat ze eventjes had gezwegen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op, al wist ik het antwoord wel. 'Dit alles,' zei ik. Ik had haar dingen horen doen, maar niet welke. Ik keek een beetje op, maar zag niet zo heel veel. 'Vind jij dit niet raar dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Vind jij dit niet raar dan?" vraagt Scott. Ik zwijg weer een hele tijd. "Ik weet het niet" zeg ik zacht Waarna ik het weer een hele tijd stil laat. "het is misschien wel een beetje vreemd Dat het eerste gesprek dat ik in maanden voer, leuk is en met een jongen" zeg ik zacht. Ik bijt zacht op me lip en laat het weer een hele tijd stil


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Ik weet het niet,' zei ze zachtjes. Ik haalde mijn hand uit het water en ging leunen op mijn onderarmen. Het was een hele tijd stil. Ging ze nog verder praten? Ik durfde het niet te vragen. 'Het is misschien wel een beetje vreemd Dat het eerste gesprek dat ik in maanden voer, leuk is en met een jongen,' zei ze zachtjes. Ik zag dat ze op haar lip beet en weer een lange stilte viel. Ik ging overeind zitten en bekeek Lana eventjes. 'Ik voel me vereerd dat die gesprek met mij was,' zei ik zachtjes. Moest ik nu ook zo iets zeggen? Ik dacht na. Ik wist wel wat ik kon zeggen, maar dat kon raar overkomen. 'Jij bent het eerste meisje waar ik zo mee praat, na mijn moeder na.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Ik voel me vereerd dat dat gesprek met mij was" zegt Scott zachtjes. Ik kijk op en zie dat Scott inmiddels weer overeind zit. Ik glimlach even zwakjes. "Jij bent het eerste meisje waar ik zo mee praat, op mijn moeder na" zegt Scott. Ik kijk Scott een tijd zwijgend aan. Glimlach dan weer. "Daar voel ik me ook vereerd om" zeg ik zachtjes. Sla mijn armen om elkaar heen. Ik voel me zo eenzaam, ondanks dat het pretttig is met Scott


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze keek mij een tijdje zwijgend aan. Zei ik wat verkeerd? Kwam ik over als een sulletje? Ze glimlachte. Dat was goed, toch? Glimlachen is goed. 'Daar voel ik me ook vereerd om,' zei ze dan zachtjes. Ik glimlachte naar haar, maar die verdween half toen ze haar armen om elkaar heen sloeg. Aarzelend kwam ik ietsjes dichterbij haar. 'Lana?' zei ik zachtjes. 'Wat is er?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Scott schuift dichter naar me toe. "lana?" vraagt hij zachtjes. "wat is er?" vraagt hij dan. Ik kijk hem weer even aan. Krab dan even verward op mijn hoofd. "eh" zeg ik denkend hoe ik dit moet uitleggen. "soms.." begin ik en ik zwijg weer eventjes. "Soms heb ik zo'n momentje" zeg ik zacht. "Dat ik me best wel eenzaam en koud voel" zeg ik zacht. "het is niks persoonlijks en het ligt niet aan jou. Ik heb dat soms wel eens en het komt ook dan een beetje onverwacht" zeg ik zacht terwijl ik weer over mijn armen wrijf


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik luisterde naar wat ze vertelde. Het was apart, maar ik begreep het wel. Ik ken die momenten, maar ik weet niet of zij het heeft om dezelfde redenen. Ik legde mijn hand eventjes op haar schouder die het dichtst bij mij zat. 'Ik begrijp je,' zei ik met een kleine glimlachje. Mijn hand tintelde. Ik schoof mijn hand verder naar andere schouder toe en sloot mijn andere arm ook om haar heen. Eventjes knuffelde ik haar. Het voelde raar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Hij legt zijn hand op mijn schouder. "Ik begrijp je" zegt hij. Zijn hand schuift naar mijn andere schouder. Ik slik even. Wat is hij van plan? Dan plots knuffelt hij me. Dat was wel het laatste wat ik verwacht had. Ik twijfel even, sla mijn armen dan ook om hem heen en knuffel terug. Het was een fijne knuffel, niet zo een als Jake altijd gaf. Misschien aan het begin maar de laatste tijd niet. Ik betrap mezelf er op dat ik een paar tellen mijn ogen gesloten had tijdens de knuffel en voel mijn wangen rood worden


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik voelde haar armen om mij heen en ze knuffelde mij terug. Ik bleef zo zitten. Het voelde fijn. Ik glimlachte. Ik hoopte dat zij het ook niet erg vond. 'Op dit moment ben ik dan toch weer tevreden met de keuze dat ik hier heen ben gegaan,' zei ik zachtjes met hetzelfde glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Op dit moent ben ik dan toch weer tevreden met de keuze dat ik hierheen ben gegaan" zegt Scott. Ik glimlach even en kijk Scott aan. "het is niet zo erg meer als net nee" zeg ik. Ik bloos weer even. "Dankje" zeg ik zachtjes. Ik knuffel Scott weer. Ik houd gewoon van knuffels, kan er niks aan doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ze keek mij even aan met een glimlach. 'Het is niet zo erg meer als net nee,' zei ze. Ik zag haar blozen en een klein glimlachje sierde mijn gezicht. 'Dank je,' zei ze zachtjes en ze knuffelde me weer. Ik lachte zachtjes en knuffelde haar gek genoeg maar al te graag terug. 'Ik kan hier wel aan wennen,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    Scott lacht zachtjes en knuffelt weer terug. "Ik kan hier wel aan wennen" zegt hij. Ik bloos weer. "Sorry" zeg ik zacht. "het voelde fijn en ikhoud heel erg van fijne knuffels" zeg ik blozend. Ik wend verlegen mijn blik af. "Maar ehm. Als je er wel aan kan wennen, mag je wel vaker naar me toe komen voor een knuffel hoor" zeg ik blozend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]