• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Niet echt,' zei hij. Hij pakte de schetsblok en borg die op in zijn koffer. Hij ging op zijn eigen bed zitten. 'Soms doen mensen dingen, die ze liever niet hadden gedaan,' zei hij terwijl hij naar voren bleef staren. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Zoals die tekening? of bedoel iets anders?' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Mag ik er bij komen zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol wilde Sasha McFlynn schrijven xD

    Flynn Sasha McClaire

    "Zoals die tekening? Of bedoel je iets anders?"
    Ik knikte op beide. "Onder andere de tekening, maar ook meer dingen."
    "Mag ik er bij komen zitten?" Vraagt Ivan dan.
    Ik knik. "Ja hoor, mag." Ik maakte mijn blik los uit het naar niets staren en kijk even naar Ivan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nou ik wou al paar keer in het begin McFlynn zeggen en McClaire.. Ik had zo iets van; Hoe de god kom ik daar nu weer op?]

    Ivan McCall

    'Ja hoor, mag,' zei hij. Ik glimlachte eventjes en stond toen op. 'Maar over welke dingen had je het nog meer dan?' vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik naar hem toe liep. Ik ging naast hem zitten en keek eventjes om mij heen. Lijkt zo gek opeens.. De kamer ziet er vanaf hier heel anders uit. Ik lachte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol]

    Flynn Sasha McClaire

    "Maar over welke dingen had je het nog meer dan?" Vraagt Ivan nadat hij naast me is komen zitten.
    "Veel dingen. Toen ik Gregory ontmoette was dat in een café, je kent het wel. Je bent beide een beetje aangeschoten en gek. Maar bij ons klikte er écht iets. Nou de rest kun je wel bedenken. Het ging een paar maanden goed, toen hij ineens begon te slaan en meer." Ik kijk Ivan even aan. "Dat bedoelde ik. Was ik marn ooit in die aangeschoten bui op hem afgestapt."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Beetje lui om de reacties erin te verwerken]

    Ivan McCall

    Ik schudde met mijn hoofd. 'Zo moet je niet denken,' zei ik en ik keek Flynn aan. 'Misschien was je dan wel op een ander moment op hem afgestapt.. Je weet het niet en het beste is om er niet meer over na te denken. De "wat als" vragen zijn moordend.' Eventjes deed ik mijn arm om zijn schouders en drukte hem voor een moment tegen mij aan. 'Het gaat om nu, niet om vroeger. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is niet anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you