• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lana Skylina Parker
    "Maar dan staat er voor jou een geluksjaar te wachten, je bent bijna twintig" zegt Scott. "Was het maar zo" mompel ik. Ik zucht even. "Ik ben nooit echt een geluksvogel geweest dus waarom zou dat opeens veranderen?" vraag ik zachtjes..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'k ben nooit echt een geluksvogel geweest dus waarom zou dat opeens veranderen?' vroeg ze zachtjes. Ik keek haar weer eventjes aan. 'Omdat twintig je geluksgetal is,' zei ik met een kleine glimlachje. 'Iedereen heeft wel eens geluk en dat van jou komt eraan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Twintig is niet mijn geluks getal. Twintig is mijn lievelings getal" grinnik ik. Ik haal mijn schouders weer even op. "we zullen zien" mompel ik. Ik poke hem. "maar jij moet eerder geluk krijgen als ik hoor" zeg ik. "Dat verdien jij meer" Ik glimlach weer eventjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik lachte geschrokken om haar vinger die in mijn zij was. 'Lievelings.. Geluk.. Bijna hetzelfde. Het is voor een reden je lievelingsgetal. Meestal is het om het geluk,' zei ik met een glimlachje. 'Maar het geluk geef ik aan jou. Meisjes gaan voor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mike
    ik had de rugtas open geritst.
    Er zaten nieuwe kleren in en een zwembroekt.
    Ook een nieuwe diamanten oorbel die ik gelijk wel in deed.
    Ik zat na mijn kast te hebben in geruimd een beetje eenzaam op mijn bed, ik miste de agenten eigenlijk wel een beetje. Ook de politie honden en paarden waren gezelig...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [zal zometeen ff reageren als ik wat weet]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [haha, is goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Maar ik geef mijn geluk aan jou. Meisjes gaan voor" zegt Scott en ik glimlach even. "Dankje maar ik had hem al eerder aan jou gegeven dus jij moet hem eerder gebruiken" Ik steek even mijn tong uit en grinnik er dan zelf om. "Ik ben nog eventjes gelukkig geweest met hem en jij niet dus jij verdient het meer dan ik Scott" zeg ik glimlachend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Ik ben nog eventjes gelukkig geweest met hem en jij niet dus jij verdient het meer dan ik Scott,' zei ze. Ik glimlachte. Ik ging op mijn knieën zitten en draaide mijzelf toe naar Lana. 'Ik heb er mee leren leven weinig geluk,' zei ik zachtjes. 'Ik ben niets anders gewend, bovendien mijn geluk heb ik gehad. Ik heb weten te ontsnappen, maar jij. Jij hebt vaker geluk gehad. Jij bent het gewend. Voor jou is het lastiger om zonder geluk te zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Ik heb al heel lang geen geluk meer dus ik kan echt wel zonder" antwoord ik. "Neem het maar van me aan oke? Dat zou ik fijn vinden" zeg ik. Ik glimlach vriendelijk naar Scott. Ik besef plotseling hoe eenzaam ik me de afgelopen maanden heb gevoelt. Alleen doordat ik me even een paar tellen op me gemak liet voelen bij deze jongen. Ik wend mijn blik af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Haar glimlach deed mij glimlachen. Ik snapte niet waarom ze haar gezicht afwendde. Had ik wat verkeerds gedaan. Ik bleef naar Lana kijken. 'Ik deel mijn geluk dan met jou,' zei ik met een klein lachje. 'Dan hebben we beiden wat. Is dat ook goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Ik deel mijn geluk met jou, dan hebben we beiden wat is dat gied?" Vraagt Scott met een lachje. Ik grinnik even en kijk Scott weer aan. "Jij geeft Ook nooit op he?" Vraag ik. "Oke dat is goed" zeg ik dan uiteindelijk. "Beide een beetje geluk maar dan moet jij het grotere helft krijgen." Ik haal mijn wenkbrouwen even op en grijns een klein beetje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    'Beide een beetje geluk maar dan moet jij het grotere helft krijgen,' zei ze. Ze haalde haar wenkbrauw eventjes op en ik zak een kleine grijns. Ik schudde zachtjes mijn hoofd met een lach. 'Dan is het niet de helft,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Ieder de helft. Anders gaat de deal niet door, dan krijg jij alle geluk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Dan is het niet de helft, Ieder de helft anders gaat de deal niet door dan krijg jij alle geluk" zegt Scott. Ik kan er niks aan doen, probeer het ook even in te houden maar schiet dan toch uiteindelijk in de lach. "oke, oke jij wint ieder de helft" zeg ik nog een beetje na lachend. "je weet dat dat chantage is he?" ik kijk Scott geamuseerd aan en ik stoot hem zachtjes aan met mijn elleboog. "Maar vooruit dan. Ieder de helft"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik keek haar aan. Ze lachte. 'Oke, oke jij wint ieder de helft,' zei ze nog na lachend. Een lachje kwam op mijn gezicht. 'Je weet dat dat chantage is he?' vroeg ze. Zachtjes stootte ze mij aan met haar elleboog. Ik keek even naar haar elleboog en knikte toen lichtjes. 'Maar vooruit dan. Ieder de helft.'
    Ik keek haar aan en glimlachte weer. 'Met deze chantage kan je toch nog wel mee leven?' vroeg ik met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you