• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Laatste reactie van Scott;
    -Reactie van Ivan komt er zo aan-]

    Scott Jefferson

    Ik bleef een beetje staren naar Lana. 'Bij jou weten ze dan een deeltje of ze kunnen het in ieder geval raden,' zei ik zachtjes. 'Bij mij kunnen ze het niet raden.' Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Ze willen horen dat het goed gaat, maar ze geloven het niet. Toch willen ze alleen dat horen.' Ik ging met mijn beide handen door mijn haren en liet ze daar eventjes. 'Ik wil zeggen dat het goed gaat, dat er niks mis is met mij. Dan zijn hun blij, alleen iets blokkeert dat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik werd meegetrokken door Flynn naar het gebouw. Waarom had hij geknipoogd naar mij? Ik trok mijn arm los en keek naar Flynn. 'Waarom deed je dat?' vroeg ik aan hem. 'Ik bedoel de knipoog.. en mij zo snel aanraken.' Beetje verward was ik.

    [Ik laat gewoon een beetje drama opkomen bij Ivan..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    "Knipoog? O, gewoon, ik bedoelde er niets mee. En je 'aanraken' was niet zo bedoeld, maar het gaat regenen." Leg ik uit.
    "En ik loop hier in mijn zwembroek, het is nogal koud." Zeg ik droogjes.
    Ik glimlach even naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, ja, laat hem spacen xd nee grapje!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mweh.. moet wel een logische verklaring hebben en zijn verleden is een beetje dom]

    Ivan McCall

    'Maar dan hoefde je mij er nog voor mee te trekken,' zei ik schouderophalend. Ik liep verder naar het gebouw toe. 'Ik was heus wel meegegaan, waarom zou ik in de regen blijven?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    Ik kijk naar hem en ga naast hem lopen.
    "Ik wilde alleen maar aardig doen." Zeg ik zacht.
    Dat moet ik altijd doen, aardig voor anderen zijn, anders krijg ik op mijn kop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Verveel meeeeeeeh D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Laat die begeleider dan met iemand praten haha?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik weet niks :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ga dan iets verzinnen voor de vampieren rpg XD]

    Ivan McCall

    Hij praatte zacht, werd hij bang? Ik keek eventjes naar Flynn. 'Voor aardig zijn hoef je mensen niet aldoor aan te raken,' legde ik vriendelijk uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn

    Ik kijk naar Ivan.
    "Wel," Zeg ik even zacht als net en ik kijk naar de grond.
    "Om ze te helpen, en te doen wat ze zeggen." Ik blijf naar de grond kijken.
    Mijn handen houd ik op mijn rug in elkaar gevouwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gedaan xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Je hoeft ze niet aldoor aan te raken om te helpen,' zei ik en ik keek naar Flynn. 'Helpen kan meestal ook met alleen maar woorden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you