• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flynn

    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet, je meot doen wat je gezegd word. Je mag niet praten, maar moet handelingen verichten. Anders word hij boos." Zeg ik en kijk om me heen.
    "Geen woorden maar daden, zei hij altijd." Ik vouw mijn armen voor me over elkaar. Ik kijk naar de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lana Skylina Parker
    "Als het niet goed met je gaat, dan moet je ook niet zeggen dat het goed met je gaat" zeg ik. "Dan moet je zeggen dat het níét goed met je gaat, En als ze vragen waarom, gewoon antwoorden dat het prive is" ik kijk even naar Scott. "Maar ik snap dat het lastig voor je is.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heb iig bij vampieren RPG gereageerd ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, ik wacht nu op Nikki ;P. Aangezien ik voor de jouwe al had gereageerd]

    Ivan McCall

    Ik keek Flynn onderzoekend aan. Had hij het nou over -naam vergeten-? Ik ging voor hem staan en legde mijn handen op zijn schouders. 'Geen daden Flynn,' zei ik zachtjes. 'Het is over. Je hoeft geen daden meer te doen. Woorden. Woorden zijn goed.'

    Scott Jefferson

    Haar antwoorden. Ze leken allemaal zo simpel, waarom kwam ik daar niet op. Ik haalde mijn handen uit mijn halen en liet die naast mij liggen. Ondertussen was het gaan sputteren. Was het haar nog niet opgevallen? Ik bleef zitten. Ik vond het wel fijn. Vond zij het ook fijn? 'Waarom kwam ik daar niet op?' vroeg ik hard op af. 'Mag ik vragen hoe oud jij ben?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gregory]

    Flynn

    Ik blijf naar de grond kijken.
    "Maar, als ik iets verkeerd zeg dan krijg ik er vanlangs." Zeg ik en blijf naar beneden kijken. Ik staar naar Ivans schoenen, omdat dat het enigste is waar ik op kan focussen.
    "Ik wil niet nogmeer." Zeg ik en zet een stap achteruit omdat ik wat bang woor.

    [Haalde me persoontjes door elkaar, Danny is van een andere RPG xD]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké, en volgens mij praat Ivan met Flynn, niet met Danny xd]

    Ivan McCall

    Ik hield zijn schouders beet toen hij een stap naar achteren deed. 'Flynn,' zei ik. 'Flynn. Kijk mij eens aan?' vroeg ik rustig. Ik probeerde zo vriendelijk mogelijk te laten klinken. Ik liet zijn schouders los. Ik merkte dat dat niet zo goed overkwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "waarom kwam ik daar niet op?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders even op. "Ik weet het niet, het maakt ook niet zo veel uit" zeg ik zacht. "mag ik vragen hoe oud jij bent?" vraagt Scott. "Negentien" antwoord ik. "En jij" Ik kijk Scott met een glimlach aan. Hij straalde zo iets vertrouwds uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Flynn

    Ik schrok toen hij mijn bijda schouders vastpakte, al snel liet hij los.
    Ik kijk hem voorzichtig aan.
    Bang voor de reactie. Ik vind Ivan heel aardig maar nu toch een beetje eng.
    Ik bijt op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scott Jefferson

    'Negentien en jij?' Ik keek haar eventjes aan. Zo veel jonger was ze dus niet. 'Ik?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. Natuurlijk ik. Wie anders? 'Ik ben twintig,' zei ik zachtjes. Ik keek weer naar het water. Ik vond het nog steeds onnozel. Twintig. Dat betekent dat je al volwassen hoort te zijn, toch? Ik zuchtte.

    Ivan McCall

    Hij beet op zijn lip. Hij leek.. Bang. Ik bleef hem eventjes aankijken. 'Wat hij jou aan deed, dat doe ik niet,' zei ik vriendelijk. 'Geen daden, maar woorden,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ga douchen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben om half 10 douchen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Ik?" vraagt Scott en ik grinnik even. "Ik ben twintig" antwoord hij. "Twintig" herhaal ik. "Dat is een mooie leeftijd" zeg ik knikkend. Ik zucht even. Jake die was veel ouder dan hem en mij geweest. Ik kijk Scott glimlachend aan. "Had ik al gezegt dat je lief bent?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Mooi leeftijd? Ik keek eventjes naar voren. Mooi leeftijd? Verward keek ik hem aan. 'Had ik al gezegt dat je lief bent?' vroeg ze. Ik knipperde een paar keer en merkte dat ik lichtjes rood werd. 'Ehh. Ehh.. D-dat kan best,' stammelde ik. Ik keek weer gauw naar voren. 'Waarom is twintig een mooie leeftijd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lana Skylina Parker
    "Waarom is twintig een mooie leeftijd?" Vraagt Scott. "Dat is tenminste een rond getal" antwoord ik schouderophalend. "En twintig is mijn lievelingsgetal" voeg ik er aan toe en grinnik even. "Altijd al zo geweest sorry" ik bloos een beetje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scott Jefferson

    Ik glimlachte een beetje en keek weer naar Lana. Ze bloosde lichtjes. Het zag er lief uit. 'Daar hoef je geen sorry voor te zeggen,' zei ik met het zelfde beetje glimlach. 'Maar dan staat er voor jou een geluksjaar te wachten. Je bent bijna twintig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you