• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik knikte lichtjes. 'Ik ben serieus. Hun lopen te kloten met ons brein en gevoelen, wij met hun plafond,' zei ik en moest daarna eventjes zachtjes lachen. 'Hadden ze maar moeten zeggen dat het niet mocht. Welke kleuren stift heb je allemaal?'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 0:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Eh-" Ik kijk naar Ivan.
    Moeten we dit wel doen?
    "Rood, groen, geel, blauw, zwart, oranje, bruin." Zeg ik de kleuren die ik heb.
    "O, en paars." Mompel ik er achteraan.
    "Is het wel een goed idee?" Ik kijk Ivan twijfelachtig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga naar bed bye bye]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wacht nog een reactie en dang a ik xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Nee, maar wat dan nog?' vroeg ik en keek eventjes naar Flynn. 'We zeggen dan gewoon dat het voor een therapie bedoeld was?' Ik haalde mijn schouders weer op en liep verder. Mijn arm lag nog steeds om zijn schouders, waardoor ik hem weer mee nam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    Hij trok me weer mee.
    Ik houd hier eigenlijk niet zo van, maar misschien word hij boos.
    Ik doe wel gewoon mee. Even slikte ik.
    "Oke- In mijn koffer liggen de stif- stiften." Zeg ik en open de zaaldeur.
    Ik durf de arm van Ivan niet van mijn schouder te halen, straks doet hij me wat.
    Nee, zo is hij niet, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik haalde mijn arm van zijn schouders af. Zijn houden en de manier van praten werd anders. In plaats van naar zijn koffer te lopen, liep ik naar mijn eigen bed en liet mijzelf daar op vallen. 'Als je iets niet wilt, dan moet je dat gewoon zeggen oké?' zei ik. Ik leunde op mijn onderarmen en keek naar Flynn. 'Ik ben Gregory niet. Ik zal jou niet aan doen wat hij bij jou deed.'

    [Gregory, zo heette die kerel toch? Vergeet telkens de naam xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja Gregory of Greg kies maar xd]

    Flynn Sasha McClaire

    Ik kijk naar Ivan.
    "Nee, ik vind het leuk." zeg ik en tover een glimlach op mijn gezicht.
    Ik loop naar mijn koffer toe en pak er een aantal stiften uit.
    Ik loop naar Ivan toe en geef ze aan hem.
    Dan ga ik naast hem op het bed zitten en kijk ik naar het plafond.
    "Wat zullen we erop tekenen?" Vraag ik toch twijfel achtig.
    Gregory zei ook altijd dat hij me niets zou doen, dat hij van me hield en me nooit pijn zou doen.
    Ivan is Gregory niet, dat zegt hij zelf. Ik ril even, wat moet ik denken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik keek vragend naar Flynn en schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Niks,' zei ik en ging op mijn rug liggen. De stiften gaf ik weer terug. 'Ik zie hoe jij reageer. Je wilt het niet en bovendien, denkbeeldig er iets op tekenen is leuker. Je kan het zo weer weg halen en op nieuw beginnen, met stift kan je het niet zo makkelijk meer weghalen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, ik ga naar bed, ben echt vet moe. Ik reageer wel weer wanneer ik tijd hab. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flynn Sasha McClaire

    "Niks" Zegt Ivan en ik kreeg de stiften weer terug.
    "Ik zie hoe jij reageer. Je wilt het niet en bovendien, denkbeeldig er iets op tekenen is leuker. Je kan het zo weer weg halen en op nieuw beginnen, met stift kan je het niet zo makkelijk meer weghalen."
    Ik kijk naar de stiften in mijn hand en kijk dan naar Ivan en knik even.
    "Oké." Zeg ik en loop naar mijn koffer en leg de stiften er weer in, dan stuit ik op mijn schetsboek.
    "Wil je me schetsen zien?" Vraag ik dan en kijk naar Ivan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Oké,' zei hij en ik zag hem terug lopen naar zijn koffers. 'wil je me schetsen zien?' vroeg hij opeens en keek mij toen aan. Ik trok een wenkbrauw ietsjes op en haalde tenslotte mijn schouders ietsjes op. 'Is goed, laat maar zien,' zei ik met een glimlachje en ging recht op zitten.

    [ff douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Is goed, laat maar zien." Zegt Ivan en gaat recht zitten.
    Ik pak mijn schetsblok en loop naar Ivan toe, ik ga naast hem zitten en leg het block op zijn schoot, dan open ik hem. Meteen is een schets van een vechtende duivel en engel te zien, en het gevecht lijkt te winnen door de duivel.
    "Hier heb je geen uitleg voor nodig lijkt me?" Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik keek toe hoe hij naar me toe liep, naast me ging zitten, zijn tekenblok op mijn schoot legde en hem opensloeg. Ik zag een schets. Een duivel en een engel die aan het vechten waren, alleen de gevecht leek te winnen door de duivel. 'Hier heb jij geen uitleg voor nodig lijkt me?' zei hij zacht. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Jij hebt gewonnen, blijf daar aan vast houden,' zei ik zachtjes. Eventjes liet ik mijn vingers over de tekening gaan. 'Je bent een prachtige engel,' zei ik heel zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Jij hebt gewonnen, blijf daar maar aan vast houden." Hoor ik IVan zacht zeggen.
    Ik zie hem met zijn vingers over de schets gaan. Ik hoorde hem iets heel zacht zeggen maar verstond het niet.
    Ik sla het blad om, daar is een sterrenhemel met één vallende ster erop en de volle maan er groot achter gemaakt.
    "Ik zat een keer buiten en toen zag ik dit, behalve de vallende ster, die heb ik er zelf in gemaakt." Leg ik uit en kijk naar de tekening.
    Een van de weinige keren dat ik buiten kwam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.