• Ik heb altijd al veel gedroomd. Maar sinds een tijd zijn het meestal enge dromen. En sinds 2 dagen heb ik ook dat ik dan net voor dat ik wakker wordt hartkloppingen - het bonkt dan heel erg- (een jaar geleden had ik ook last van hartkloppingen, maar niet snachts) Het is een heel naar gevoel. En ook die dromen zijn niet fijn, omdat ik er soms ook wakker van lig.. Ik weet niet wat ik er tegen meot doen. Wie weet raad? x

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 10:59 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als het echt je hart is, zou ik maar eens een arts gaan opzoeken.


    I am an idiot, I move.

    Misschien zit je onbewust iets dwars, heb je stress of zie je ergens heel erg tegenop? Daar krijg je vaak enge dromen van...
    En dat van je hart zou ik misschien toch even na laten kijken.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Alakay schreef:
    Als het echt je hart is, zou ik maar eens een arts gaan opzoeken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Je hebt ook dingen als ; night terror. Dit is een syndroom waarbij iemand erg veel nachtmerries kan hebben ten gevolge van een lange blootstelling aan stress of andere problemen / oorzaken die deze nachtmerries veroorzaken. En zo heb je nog wel wat slaap 'ziektes' geloof ik. Ik zou het er eens met je ouders over hebben en naar een huisarts gaan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Je hebt ook dingen als ; night terror. Dit is een syndroom waarbij iemand erg veel nachtmerries kan hebben ten gevolge van een lange blootstelling aan stress of andere problemen / oorzaken die deze nachtmerries veroorzaken. En zo heb je nog wel wat slaap 'ziektes' geloof ik. Ik zou het er eens met je ouders over hebben en naar een huisarts gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik zal naar de huisarts gaan als ik jouw was, die weet het wel (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alakay schreef:
    Als het echt je hart is, zou ik maar eens een arts gaan opzoeken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Alakay schreef:
    Als het echt je hart is, zou ik maar eens een arts gaan opzoeken.


    26 - 02 - '16