• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flynn Sasha McClaire

    "Wat hij jou aan deed, dat doe ik niet. Geen daden, maar woorden."
    Ik kijk op naar Ivan.
    "Maar straks dan- Je hebt gelijk, je bent niet als hem." Zeg ik zacht en kijk weer weg.
    Ik wrijf met mijn handen over mijn armen en kijk Ivan even aan.
    Dan kijk ik weer weg. "Ik wil naar binnen." Zeg ik dan en kijk hem even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@Alladin, ik denk het misschien wel? ;d moet je eventjes aan TrueKlainer vragen]

    Ivan McCall

    'Maar straks dan- Je hebt gelijk, je bent niet als hem,' zei hij en eventjes glimlachte ik, al keek hij weg en wreef hij over zijn arm. 'Ik wil naar binnen,' zei hij en keek mij toen eventjes aan. Ik knikte lichtjes. 'Dan ga je lekker naar binnen, wil je dat ik mee ga of?...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @TrueKlainer

    Alladin schreef:
    [mag ik nog een jongen aanmaken, zoja word ik dan niet genegeerd?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flynn Sasha McClaire

    "Dan ga je lekker naar binnen, wil je dat ik mee ga of?..."
    Ik kijk naar Ivan.
    "Maakt niet uit, kies maar." Zeg ik zacht en draai wat heen en weer terwijl ik mijn voeten laat staan.
    Ik kijk even naar Ivan. "Misschien kunnen we binnen iets doen?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [We zitten momenteel vol, sorry.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Bij de jongens zijn er nog maar 4 ipv 5?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivan McCall

    'Maakt niet uit, kies maar,' zei hij zacht. Hij draaide wat heen en weer, maar hij bleef stil staan met zijn voeten. 'Misschien kunnen we binnen iets doen?' vroeg hij aan mij. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Je wilt niet alleen zijn?' vroeg ik en ging naast hem staan. 'Kom, dan gaan we iets zoeken,' zei ik terwijl ik begin te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Moet Mike er nog bij zetten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flynn Sasha McClaire

    "Je wilt niet alleen zijn?" Vraagt Ivan en gaat naast me staan.
    Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    "Kom, dan gaan we iets zoeken." Zegt hij en begint te lopen.
    Ik loop langzaam achter hem aan. "Ik kan gewoon niet vergeten wat er allemaal met met gedaan is. Wat hij gedaan heeft." Zeg ik tegen Ivan. "Ik wil het gewoon zo graag vergeten, maar telkens word ik eraan herinnerd. Telkens als ik de littekens zie, ze voel." Ik slik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik stopte eventjes met lopen en draaide mijzelf om naar Flynn toe. 'Zie de littekens niet als iets slechts,' zei ik, waarna ik Flynn eventjes bekeek. Hij zag er niet verkeerd uit, in tegendeel. 'Je hebt het overleeft en doorstaan. Zie ze als een overwinnings iets.'


    [Ik probeer zo goed mogelijk te reageren, maar voel me niet helemaal Yeehh..
    Daarom verwerk ik jouw reacties er ook niet meer in..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb ik oko neit echt zin in xd]

    Flynn Sasha McClaire

    Ik kijk naar Ivan en knikte even.
    "Dat kan ik doen, maar alsnog heb ik ze." Zeg ik en kijk weer naar de grond.
    "Ik kan ze denken als overwinning, maar het liefst heb ik ze niét." Zeg ik zacht en bijt even op mijn lip.
    Dan kijk ik op.
    "Oké, wat zullen we doen?" Vraag ik, geprobeerd, vrolijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    'Ik weet dat je ze liever niet heb gehad,' zei ik zachtjes. Het kon mij nu weinig schelen en deed mijn arm om zijn schouders heen en nam hem mee verder naar binnen. 'Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat we hier allemaal kunnen doen..' Ondertussen keek ik een beetje om mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    Ik negeerde de arm om mijn schouder en laat me mee trekken.
    "Misschien kunnen we vormpjes op het plafond bekijken." zeg ik met een klein lachje.
    Ik haal min schouders op. "Of echte vormpjes maken." Zeg ik dan met een kleine grinnik en schud mijn hoofd. "Zullen ze niet blij mee zijn."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ivan McCall

    Ik lachte zachtjes. 'Ik vind het een goed idee! Ik heb nergens zien staan dat het niet mag,' zei ik met een lachje en nam Flynn gelijk mee naar de slaapzaal. 'Alleen.. Heb jij iets om die vormpjes mee te maken?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Je maakt een grapje, toch?" Ik kijk Ivan aan.
    "Maar ik heb wel een stift?" Zeg ik vragend en kijk hem aan.
    Hij maakt een grapje, je gaat toch neit echt op andermans plafond tekenen?
    "Ben je serieus?" Vraag ik voor de zekerheid.
    Ik wil geen troubles, straks dan...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.