• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zucht even en kijk hem achterna,hij wordt echt snel boos. Ik keek even naar Isabella en ging naast haar zitten.

    Jayson
    'Ik ga ook naar de tent!'roep ik naar Ian en loop naar de tent. Ik zie dat Jasmine voor haar tent ligt en ik grinnik even. Ik loop naar mijn eigen tent en zoek even in mijn spullen. ik pak mijn ipod en zet die aan. Ondertussen kijk ik veder in mijn spullen opzoek naar iets wat ik kan doen.Ik zucht even en pak daarna maar gewoon mijn mobiel. Ik ga buiten in het gras liggen en kijk wat op mijn mobiel terwijl ik luister naar de muziek. Heey mam,ben al een tijd op de camping,het is echt heel gezellig. Doe iedereen de groetjes aan de rest stuur ik naam mijn moeder.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk naar Austin en glimlach.
    'Hij weet het niet, maar toch voel ik me zeg maar aangesproken.' Ik sta op en strek mijn hand uit voor Austin zodat ik hem overeind trek. 'Zin om te zwemmen,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik zwem nog even door en loop dan het zwembad uit. Ik pak mijn handdoek van het bed en doe mijn slippers aan. Ik wierp een blik op mijn horloge. Half vier. Ik loop richting de tenten en kijk om me heen. Er was genoeg te doen op de camping. Ik laat me in het gras vallen naast onze tent.
    'Jayson ik ben er!' Ik kijk naar Danny die met de tent bezig was. Het lukte hem niet echt goed. 'Moet ik helpen,' roep ik naar hem. Geen idee waarom ik mijn hulp aanbood.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Moet ik helpen," Hoor ik achter me, ik kijk om. Ian.
    "Als je dat wil graag." Zeg ik en sta te sukkelen met de tent omhoog te houden.
    Vanaf nu ga ik aardiger doen tegen iedereen, voro zover het lukt.
    Ik kijk Ian aan en glimlach even lichtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Hmm dacht ik net rustig hier op het veld te liggen, komt de rest ook weer, heb ik honing aan mijn kont ofzo, denk ik gefrustreed en sta op en loop naar ian en jayson. 'Dus, konden jullie niet nog ietsie pietsie langer bij het zwembad blijven' zeg ik lachend.

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Je wilt ons zeker weg hebben,' lach ik naar Jasmine. Dan loop ik naar de tent van Austin en Danny en begin te helpen. Ik doe precies het zelfde als Jayson deed. Zo ver ik dat nog kan herinneren. Ik zucht en bekijk alles. Dan snap ik het en zet de tent snel in elkaar. Grijnzend kijk ik Danny aan.
    'Alsjeblieft. Waar zijn Austin en Isabella?' Ik kijk hem vriendelijk aan. Die twee zijn wel vaak met zijn tweeën. Straks belanden ze echt nog bij elkaar in de tent...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk toe hoe Ian de tent met gemak in elkaar zet, hij kijkt me grijnzend aan. Ik trek mijn lip even op.
    "Alsjeblieft. Waar zijn Austin en Isabella?" Vraagt hij dan.
    "Op het strand." Zeg ik dan en kijk nogsteeds verwonderd naar de tent. "Leg me es uit hoe je dat nu deed." Zeg ik en kijk Ian dan aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'Hoe ik dat deed? Geen idee, ik deed maar wat. Gewoon hetzelfde als Jayson. Alleen gekeken.' Ik glimlach en loop terug naar mijn eigen tent. Ik ga de tent in.
    'Hoi Jayson.' Ik pak mijn mobiel en loop weer de tent uit. Ik ga tegen een boom aanzitten en begin muziek te luisteren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ach het was gewoon een grapje dus je moet je er niks van aantrekken'zeg ik tegen Isabella en loop daarna iets het water in. 'Kom dan'zeg ik lachend en wacht tot ze er ook is.

    Jayson
    'Hoi'zeg ik terug tegen Ian en kijk daarna naar Jasmine. 'Vindt je het niet gezellig als ik bij je kom liggen?'vraag ik lachend en ga expres nog wat dichter naar de toe.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach en spring op zijn rug. 'Weet ik,' lach ik tegen Austin. Ik kijk over het water. Ik steek mijn hand in het water en spetter het op Austin. Ik lach en vergeet de opmerking van Danny. Ach... Dat was Danny maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Okeeey..." Zeg ik dan en pak mijn koffer en sleep dei de tent in, als ik hem open zie ik pas hoe erg het door elkaar ligt.
    Ik ga zitten en pak uit, leg mijn luchtbed klaar en klim uit de tent.
    "Heeft iemand een pomp?" Vraag ik dan en kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Nee, dat vind ik niet gezellig, ik vind jou maar een engerd, ik moet maar oppassen als jij bij mij in de buurt ligt' zeg ik grijnzend en zet mijn zonnenbril weer op.

    Austin
    Isabella springt op mijn rug en spettert wat water op me. Ik loop grijnzend veder het water in en laat me daarna vallen. Ik kom lachend weer boven en kijk lachend naar Isabella.'Je bent veel leuker als je lacht'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:38 ]