• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {zou jij nog een stukje doen dat je of met Isabella loopt of neerlegt, want dan wordt ik weer wakker}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik schik even op als er iemand tegen me aanrolt en zie dan dat het Jasmine is. De vorige keer dat ik haar wakker maakte werd ze een beetje boos dus laat ik er nu maar gewoon liggen.

    Danny

    Ik open mijn ogen als ik voetstappen hoor. Ik kijk op en zie Austin met Isabella in zijn armen lopen. Waarom zijn zij zo vaak samen...
    "Hey." Zeg ik tegen hem. Ik zie dat Isabella slaapt. Ik rol met mijn ogen. "Ze slaap niet bij ons hé?" Zeg ik en kijk Austin aan. Ik hoop het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik schud lachend mijn hoofd als antwoord op Danny en loop naar de tent van Isabella. Ik leg haar in voorzichtig in de tent,in de hoop dat ze der niet wakker van word. Daarna stap ik de tent weer uit.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:46 ]

    jasmine

    Ik schrik wakker als ik tegen iets aanbots, ik open mijn ogen en het blijkt jayson te zijn. 'ow, sorry het was niet mijn bedoeling om tegen je aan te rollen' zeg ik veronschuldigend en pak mijn broekje en hempje en trek het weer aan, het begint al weer een klein beetje af te koelen

    Isabella Jennifer Jones

    Verward knipper ik met mijn ogen. Was ik in Austin zijn armen in slaap gevallen? Ik zucht en kijk om me heen. Al snel Kom ik tot de ontdekking dat ik in mijn tent lig. Ik pak mijn mobiel en kijk naar de gemiste oproepen. Mijn vader, mijn moeder en mij zus. Vlug sms ik ze dat het goed gaat en laat me Dan weer op mijn bed vallen. Het was veel te heet in de tent. Ik pak mijn handdoek en loop ermee naar buiten. Eigenlijk had ik geen zin om te slapen. Dat zou ik vanavond wel doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even naar Jasmine en haal mijn schouders op. Ik vond het niet erg ofzo hoor'glimlach ik. Ik kijk even naar Austin die Isabella in de tent ligt,als het niet iets wordt tussen die twee weet ik het ook niet meer...

    Danny

    "En, was het gezellig. Zo te zien zwemt ze dus wel." Zeg ik dan, ik ga rechtop zitten en kijk Austin aan.
    "Zin om nog iets te doen?" Vraag ik dan aan hem.
    "Rondwandelen of zo?" Ik kijk hem weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kijk verbaast op als Isabella de tent weer uitkomt maar haal daarna mij schouders op en ga naast Danny zitten.'Ja was gezellig'zeg ik glimlachend. 'Ja tuurlijk,wat wil je doen?'vraag ik en sta weer op.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:54 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik leg mijn handdoek neer en ga er op liggen. De grond is een stuk harder, maar dat moet dan maar.
    Ik kijk naar de strak blauwe lucht. Het was al wat aan het afkoelen. Ik kijk naar Jasmine en Jayson.
    'Wat hebben jullie de hele dag gedaan?' ik kijk ze vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'hi isabella, vertel ons eens hoe zit het tussen jou en austin' vraag ik nieuwsgierig, als ik ergens dol op ben is het wel bemoeien met de liefde tussen anderen.

    Isabella Jennifer Jones[/b

    Ik kijk Jasmine lachend aan. Dat herken ik nog van vroeger.
    'Gewoon. Vrienden,' lach ik. Al wist ik niet zeker of ik niet meer voor hem voelde. Bij Jasmine zou ik nooit alles hebben verteld en ik vond Austin knap. Daar kon ik ook niet omheen. Ik keel even kort over mijn schouder. Maar wat moest hij met een meisje als mij? 'En hoe was jullie dag?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik haal mijn schouders op en sta ook op.
    "Zal ik trakteren op een ijsje? Alleen wij twee." Zeg ik dan en kijk even naar de rest, dan kijk ik Austin weer aan.
    Hij heeft best mooie og- Wacht, wat!? Ik schudt snel mijn hoofd.
    "Goed, kom je?" Ik trek hem al mee richting het strand waar ik een ijskar zag staan.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 23:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    { je hebt de verkeerde naam erboven gezet:) haha}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Dat is nou is een goed voorstel'zeg ik lachend en loop achter Danny aan naar de ijscokar op het strand.