• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik wil antwoorden maar Ian antwoord al voor me. Daarna staat hij op en tilt Jasmine richting het zwembad. ik grinnik even,ik denk niet dat Ian haar ook gaat sparen zoals ik vanochtend deed.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:31 ]

    Danny

    Austin zwemt nu half voor me. Ik rem af en pak zijn been vast.
    Ik grijns en voel de grond, ik zet me af op de grond en ben bijna bij de kant.
    "Kom op Austin, sneller!" Grijns ik en sta op, en pleur op me bek. "Fucker!" Roep ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik begin hard te lachen als ik zie dat Danny op zijn bek valt. 'Eigenschuld!' Ik sta lachend op en loop aarzelend richting het water. Het lijkt nu wel iets kouder dan net... Nog steeds niet koud, maar toch...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grijns als Danny valt en kan het niet laten keihard. 'KARMAA!'te roepen. ik loop gauw het strand op en loop naar Isabella. 'Knuffel?'vraag ik grijnzend. Ik ben helemaal nat dus als ze ja zegt kan ik ook weer even lachen.

    Danny

    "Verdomme!" Roep ik als Austin als eerst op land is. Ik lach en kijk naar hem.
    "Niet doen hoor Isa." Grinnik ik naar haar.
    "Hij is nat."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Austin aan en trek mijn wenkbrauw op. Vlug zet ik een stap achteruit. 'Dat dacht je toch niet serieus? Je bent zeiknat! Dan kan ik er beter helemaal induiken! En als je me dat flikt he jongen...' Ik kijk hem waarschuwend aan en zet voor de zekerheid nog een stap achteruit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even en hou mijn handen omhoog. 'Ik doe als niks meer'zeg ik lachend en ga zitten.

    Danny

    Ik lach. "Ik had haar op getild." Grijns ik.
    "O o wat ben ik toch weer erg." zeg ik en ik plik naast Austin neer.
    Ik voel me echt een stuk vrolijker, ik blijf het zeggen.
    "Wat hebben jullie net gegeten?" Vraag ik en kij kde twee aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Grinnikend plof ik ook neer en begin figuurtjes te tekenen in het mulle zand.
    'Zo Danny... Je hebt dus verloren en je speelde nog vals ook en als je mij optilt en in het water gooit krijg je het zwaar te voorduren,' grijns ik. Het zand aan het water is gelukkig een stuk koeler.
    'Austin een pizza en ik een tosti. Ik had niet echt honger.' Ik ben echt goed geworden in het verbergen van mijn geheimen, nou ja... Behalve bij Austin dan. Hij doet iets met me. Ik glimlach en sta op en loop een klein beetje het water in. Met mijn kont ga ik op het zand zitten, maar mijn benen laat ik het water raken. Ik zet mijn handen achter me en sluit mijn ogen. Dat wordt vroeg slapen vanavond.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Okée, was het lekker?" Vraag ik. Geruisloos sta ik op.
    Dan krijg ik het te voorduren? Nou en.
    Ik kijk Austin grijnzend aan en loop naar Isabella toe.
    Ik lach van binnen, met een vluche beweging til ik Isabella op en ren het water in. "Duik of plons?" Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ff eten]

    Isabella Jennifer Jones

    'Ja het was lekker en geen van beidde!' Ik zet het op een gillen. 'Danny alsjeblieft... Niet twee keer op één dag! Alsjeblieft,' jammer ik tegen hem. Ik kijk hem smekend aan en werp dan een blik op Austin. Die zit gewoon nog op zijn plek. 'Austin help,' smeek ik hem. 'Danny alsjeblieft!' Ik kijk naar het water onder me en beweeg wat met mijn benen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik voel hoe ian me optild. 'Nee, ian zet me neer, ik zou je noooooit meer wakker maken' roep ik.

    Danny

    "Oef, je word me wel wat zwaar door met je benen te bewegen." Grijns ik naar Isabella.
    "Nee hoor Austin, blijf maar zitten!" Roep ik naar hem. Ik kijk Isabella dan aan. "Hmm, ik vind het toch wel zielig om je los te laten, zullen we samen gaan?" Grijnzend kijk ik haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    'Ik zwaar?' Ik kijk hem geschrokken aan. Viel die tosti zo snel? 'Zet me nu neer.' Mijn vrolijke humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik keek hem woedend aan. 'We gaan niet samen, je gaat maar alleen.' Ik kijk naar het water en dan weer naar Danny. Zei hij nou echt dat ik zwaar werd?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne