• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, doe maar iets. ik vind alles prima. Daar schijnt de zon, hier regent het af en toe echt keihard :)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol ja echt hé, net hier in Alkmaar bij mijn opa onweerde het net.]

    Danny

    Ik kom in mijn zwemshort bij het strand aan. Ik zie Isabella en Austin bij het water. "Austin!" Schreeuw ik zo goed als en ren erheen. "Heet, heet heet!" Roep ik als ik op het zand sta, ik ren door naar het water.
    "Aaaaahm verkoeling." Zeg ik en kijk Isabella lachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik glimlach en kijk eraan. 'mooizo,en ik ga je ermee helpen'zeg ik en loop daarna naar der toe. Ik til erop en draai een rondje terwijl ik haar boven mijn hoofd hou. 'You can do it!' zeg ik blij en laat haar daarna zakken. 'Nu zwemmen!'roep ik en duik het water in. Daarna hoor ik Danny mijn naam roepen en ik glimlach naar hem. 'Heey!'roep ik en ga daarna weer onderwater.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:16 ]

    Isabella Jennifer Jones

    'Yes! Ik kan het!' Dan draai ik me om naar iemand die de hele tijd heet roept. Danny kijkt me lachend aan. 'Ja, dat was mij ook al opgevallen,' grijnsde ik naar hem. Ik kijk naar Austin die iets verder in het water staat en glimlach naar hem. Hopelijk begrijpt hij dat niemand het mag weten.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Na een paar keer doorbladeren heb ik het blad wel uit, ik zucht en ga onderuit liggen en val uiteindelijk weer in slaap.

    Danny

    Ik grinnik naar Isabelle en duik achter Austin aan.
    "Wedstrijdje? Eerst een eindje het water in, en dan doen wie het eerst op het land is?" Ik kijk hem aan.
    Daar heb ik zo een zin in namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ja is goed'zeg ik tegen Danny en zwem en stuk veder het water in. Ik draai me om en wacht tot Danny er ook is.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach om het voorstel van Danny.
    'Ja, ik ben wel de scheidsrechter.' Ik zet een stap naar achter, waardoor ik uit het water ben. Ik heb namelijk niet zo'n zin om te zwemmen. Dan blijven mijn kleren weer aan mijn rug plakken. 'Weet je wat. Ik ga mijn bikini halen en dan gaan jullie lekker wedstrijdjes zwemmen,' grijns ik. Ik draai me om en ren terug naar de camping.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Yo, tot zo!" Roep ik Isabella na.
    Ik zwem achter Austin aan verder het water in.
    "Oké, eh bij drie?" Ik kijk hem uitdagend aan.
    "DRIE!" Roep ik lachend en zwem vooruit, de tegenstorming is best sterk, dat is hinderlijk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik ren de camping op en pak mijn koffer. Zo te zien is Jasmine ook al bezig geweest. Ik sjouw mijn koffer de tent in en trek vlug mijn bikini aan. Snel ren ik de tent weer uit en ren het strand op. Ik zie Danny en Austin druk zwemmen. Lachend kijk ik ze aan.
    'Ben ik weer!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik zie dat de jongens ook al liggen te slapen. 'Hey, jongens wat gaan we eigenlijk vanavond eten' roep ik extra hard zodat ze wakker worden.

    Austin
    Ik kijk opzij en zie Danny naast me zwemmen. Ik ga sneller zwemmen en zie Isabella eer bij het strand staan.'Ben ik weer!'roept ze en ik zwem nog wat sneller en kijk naar Danny.

    Ian Silvas

    Slaperig knipper ik met mijn ogen. 'Weet ik veel wat we gaan eten. Moet je me daarvoor wakker maken? Dat hebben de ouders van Alice vast wel verzonnen.' Ik ga zitten en rek me uit. Ik kijk Jasmine aan en begin te grijnzen. Ik pak haar op en loop naar het zwembad. Eigen schuld. Moet je mij maar niet wakker maken...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jayson lag niet te slapen maar oke xD]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach en zie dat Austin sneller begint te zwemmen. Ik laat me in het zand vallen en kijk naar de jongens. 'Zo zo. Hebben we wat te bewijzen?' Ik lach en kijk om naar het terrasje. Sommige zijn daar nog steeds, maar de meeste gaan nu hun eigen gangetje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne