• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nee, jayson dat kan ik morgen niet doen, dat snap jij waarschijnlijk als jongen niet, maar dat boeit me niet, maar als jij er zo toch weer uit gaat zet me dan maar weer aan de kant' vraag ik hem.

    Jayson
    'Ach jah,meiden zijn gewoon onbegrijpelijk'zeg ik lachend en loop naar de kant toe. 'Nou kijk is'zeg ik lachend als ik voor de kant ben en wacht tot ze van mijn rug afstapt. 'Zie je dat ik te vertrouwen ben en je niet laat vallen'grinnik ik.

    Mikan

    Ik leg mijn hoofd achterover in het water en kijk naar de weinige wolkjes, de vogels die voorbij vliegen en de zon.
    Op een rustig ritme verkoeld het water van de zee mijn lichaam.
    Misschien dat ik zo terug naar de camping ga ofzo.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    jasmine

    'Je weet het maar nooit met jou he' zeg ik grijnzend,en trek mijn broekje, hempje en slippers weer aan, pak mijn badlaken, en tijdschrift op en loop naar de uitgang van het zwembad. 'Ik ga naar de tent' roep ik naar hem.

    Jayson
    Ik knik en klim zelf ook het water uit. Ik pak mijn zonnebril van de stoel en kijk even naar Ian. Daarna ga ik liggen en kijk wat om me heen. Ik verveelde me nu wel even..

    jasmine

    Ik loop rustig naar de tent toe en glimlach naar jongens die voorbijkomen, eenmaal bij de tent hang ik mijn badlaken aan een waslijntje, en pak een luchtbed voor in het water en begin het om te blaasen.

    [Ben er weer ,er was Glee en na glee ging ik weer naar huis, daarom duurde het zo lang ;) Nog iets gebeurd?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TrueKlainer schreef:
    [Ben er weer ,er was Glee en na glee ging ik weer naar huis, daarom duurde het zo lang ;) Nog iets gebeurd?]


    nee niks bijzonders iedereen is gewoon aan het zwemmen

    [En niet meer iets tegen Dan of zo?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nee,volgens mij niet]

    jasmine

    Ik ben eindelijk klaar met het opblazen van het luchtbed, ik leg hem neer op het grasveld in het zonnetje, ik trek mijn hempje en broekje weer uit en ga liggen zonnen op het veld.

    Danny

    Ik hoorde Isabella nog iets zeggen maar ik had geen zin om te luisteren.
    Ik loop een eindje bij haar vandaan het water uit en loop naar Austin.
    "Ze werd ineens boos omdat ik iets zei." Zeg ik als ik naast hem neerplof.
    "Een grapje word niet meer gewaardeerd volgens mij." Zucht ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kijk even naar Danny en haal mijn schouders op. 'Meiden kunnen er niet tegen als je ze zwaar noemt'zeg ik maar om de echte reden niet te vertellen. Ik liet me even achterover vallen in het strand en hielt mijn hoofd schuin zodat ik nog naar Danny kon kijken.

    Mikan

    Ik wandel terug naar de camping. Onderweg stop ik bij de wc-huisjes die overigens niet heel erg hygienisch waren...
    En ik loop naar de tent (die overigens nog een zielig hoopje stokken en zeilen waren :( ) en ik rommel wat in mijn spullen voordat de spullen voor het opzetten uitzocht.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Danny

    "Het was een grapje!" Zeg ik dan.
    "Ik zei het lachend!" Ik sla met mijn handen in het zand.
    "Jezus hé." Zeg ik en kijk Austin aan en sta op.
    "Ik ga terug naar de camping oké, ik ga de tent opzetten." Zeg ik en loop weg richting de camping.
    Daar aangekomen zie ik Jayson en Jasmine.
    Ik loop gelijk door naar de tent die voor mij en Austin bedoeld is en begin met hem, proberen, op te zetten. Dan zie ik Mikan.
    "Hoi." Zeg ik tegen haar. "Ook nog opzetten?" Vraag ik met een lachje.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.