• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ach ik zal af en toe wel me gekke momentje hebben'zeg ik lachend. 'Zullen we terug naar de camping. Ik ben doodmoe,'Zegt ze en ik knik. 'Maar als je zo moe ent moet je niet gaan lopen hoor'zeg ik lachend en til haar zo op dat ze in mijn armen ligt en ik met één hand haar rug ondersteun en de andere onder haar knieën heb. 'Zo nu ben je een prinsjes.'grap ik en begin met lopen.

    Danny

    Met een opgepompt luchtbed kom ik terug.
    Ik leg hem in de tent en stap er weer uit. Godjes wat is het stil nu.
    "Iemand die wil praten?" Vraag ik aan de lucht. Ik ga voor de tent in het gras liggen en vouw mijn handen/armen onder mijn hoofd en kijk naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jayson merkt niks en slaapt lekker veder ^^]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn warme schouder en sluit mijn ogen.
    'Mmm ik lig wel lekker,' glimlach ik. Doordat ik mijn ogen sluit voel ik hoe de slaap meester van me wordt. Ik gaap en mompel iets dat nergens op lijkt. Dan val ik in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb zin om iets te doen. Austin en Isabella vinden elkaar blijkbaar leuk, gheghe Danny Austin. ›;D Aw dat word een afknapper xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Jammer dat hij doorslaapt, ik stap van hem af en ga weer op mijn eigen bedje liggen zonnen, qaar blijven austin en isabella eigenlijk vraag ik mezelf af, als ze nou echt bij austin gaat liggen, zal ik dan vanavond tich maar tussen de jongens inkruipen denk ik in mezelf

    Austin
    Ze valt inslaap en ik glimlach even. Ze ziet er echt schattig uit als ze slaapt. Ik loop rustig door naar de camping terwijl ik naar haar bleef kijken en af en toe keek waar ik liep.

    [Huh,hoe bedoel je Danny Austin?xD]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:36 ]

    Jayson
    Na een tijdje open ik mijn ogen weer en ga rechtop zitten. Ik kijk even naar de andere en kijk daarna weer rustig voor me uit. Ik zie dat ik inmiddels al iets bruiner ben geworden.

    {ja dat snapte ik ook niet}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Danny likes Austin xd.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oww,hij is dus homo^^ funny. Maar dat wordt wel een afknapper jah,want Austin niet xD]

    jasmine

    Ik ben inmiddels een beetje in slaap gedommeld, en rol in mijn slaap van het luchtbed af het gras op.

    [Danny weet zelf ook nog niet dat hij homo is hoor xd moet ie nog achter komen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oww oke,yeah daar zorgt Austin dus voor gehehhe]