• Stel jij zou naar Hogwarts/Zweinstein gaan, welk huisdier zou jij dan nemen én waarom. Je vind het natuurlijk het leukste dier, als je dat kiest maar waarom vind jij dat nou het leukste dier? Je mag als leerling een kat, pad, rat of uil bezitten. Op Pottermore kan je deze kiezen, behalve de rat.

    Op Pottermore zijn de volgende huisdieren waaruit je eventueel kan kiezen:

    Uilen:
    Barn Owl
    Brown Owl
    Screech Owl
    Tawny Owl
    Snowy owl (niet op Pottermore)

    Katten:
    Black Cat
    Ginger Cat
    Siamese Cat
    White Cat
    Tabby Cat

    Padden:
    Common Toad
    Crested Toad
    Harlequin Toad
    Western Green Toad
    Natterjack Toad

    Uilen zijn te koop bij Eeylops Owl Emporium en andere dieren bij The Magical Menagerie.

    Ik heb ook Pottermore en ik heb een Barn Owl :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Black cat. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ginger cat, al zou een uil ook best handig zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil een pad, want padden pownen. (En Neville heeft er eentje *kwijl*)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik vind het een beetje raar dat je geen Snowy Owl of ratten kunt kopen op Pottermore. Ik heb overigens een Barn Owl erop, zat te twijfelen tussen een uil of kat.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 14:45 ]

    Ik zou een fret willen, in Harry Potter 7.2 zie je dat Albus een fret heeft (cat). Ik zou die in het echte leven ook graag willen ;p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb een tawny Owl.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik zou een Ginger Cat of een Tabby Cat nemen (:


    Destroy what destroys you.

    Escritura schreef:
    Black cat. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Black cat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou waarschijnlijk uiteindelijk een uil kiezen omdat dat gewoon erg praktisch is en het mooie dieren zijn, maar ik neig ook wel naar een pad. Niemand wil zo'n dier, dus juist daarom lijkt het me wel leuk. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Screech Owl of snowy owl
    en als het kon een draakjexD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Snowy Owl, omdat ik uilen echt prachtige beesten vind en ik dit de mooiste van de uilen vind.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    pff ik wil een gorilla!!
    nahww en anders maar zo'n sneeuw uil .. =(

    =)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    MoonRaven schreef:
    Screech Owl of snowy owl
    en als het kon een draakjexD



    Helemaal mee eens xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."