• heey
    ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, hij heet bliksemschicht!
    het gaat over yune, ze woont samen met haar moeder, stiefvader, en misschien nog iemand maar diegene mogen jullie dan ook bedenken! haar vriendin roos is een jaar geleden overleden, en nu probeert ze weer vrienden temaken, maar dat gaat nog best moeilijk. ze gaat om met de verkeerde mensen, ze gebruikt druks, neemt sexs voor gelde en denkt dat ze tedik is. als ze dan iemand ontmoet gaat alles een stuk makkelijker, maar het leven gaat niet vanzelf dus er gebeuren weer dingen die je niemand toe wenst!!
    ik heb echt rollen nodig en ik hoop dat een van jullie me dat wil geven! als je wilt moet je dit effe invullen:
    naam:
    leeftijd:
    waar kent hij/zij yune van:
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren:
    extra informatie over die gene:
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    heel erg bedankt!!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:51 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Naam: Didie Mackenzie Jacobs
    Leeftijd: 9
    Waar kent hij/zij Yune van: Ze is haar stiefzusje
    Wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Haar moeder is overleden en haar vader kreeg een nieuwe vriendin, dat was Yune's moeder. Sindsdien zegt Didie geen enkel woord meer.
    Extra informatie over die gene: Ze zegt dus niets.
    Uiterlijk:


    Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:19 ]


    The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

    Naam: Johnny gimp
    Leeftijd: 17
    Waar kent hij/zij Yune van:
    Hij staat altijd buiten het schoolplein te roken en begint Yune te versieren, want hij ziet dat ze onzeker is,
    Extra informatie over die gene: Hij is een drugsdealer en dwingt Yune dat ook te doen na een relatie met haar.
    Uiterlijk: zwart haar, lang, blauwe ogen en tatoes


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'

    naam: skip
    leeftijd: 18
    waar kent hij/zij yune van: nieuwe vriendin ????
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: heeft op straat gewoont en heeft nu een huisje en een baan in de muziekmwinkel??
    extra informatie over die gene:ze heeft niet veel vertrouwen in mensen en doet alles wat god verboden heeft
    uitlerlijk:http://riaherod.deviantart.com/art/Skater-Girl-Chara-28314325

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:52 ]


    I'm just myself whether you like it or not

    naam: Virginia Allison .... (achternaam mag jij bedenken ;)..Ook wel Ginny genoemd)
    leeftijd: 16
    waar kent hij/zij yune van: Ze is Yune's zus
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Ginny is ooit zwanger geworden van haar toenmalige vriendje. Ze heeft het kind laten weghalen maar heeft zich erg geschaamd. Ze is blij dat het nu slecht gaat met Yune zodat zijzelf weer het perfecte en goede kind is en ze hoopt dat haar fouten zo worden vergeten.
    extra informatie over die gene: Ze ergert zich in alles aan Yune en probeert haar altijd te kleineren, beledigen of te vernederen.
    uitlerlijk: http://imgon.net/pm-GB87.html (ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen :$)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:54 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    naam: Edei Marie Castairs.
    leeftijd: 16 jaar oud.
    waar kent hij/zij yune van: Ze is een oude vriendin van Roos, maar niemand weet dat.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Edei gaat Yune vertellen dat hoe ze nu leeft dat dat niet is hoe Roos het zou heeft willen hebben.
    extra informatie over die gene: Edei geeft de gave om met geesten te praten.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):



    Hope you like it.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:31 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    lli4000 schreef:
    heey
    ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, hij heet bliksemschicht!
    het gaat over yune, ze woont samen met haar moeder, stiefvader, en misschien nog iemand maar diegene mogen jullie dan ook bedenken! haar vriendin roos is een jaar geleden overleden, en nu probeert ze weer vrienden temaken, maar dat gaat nog best moeilijk. ze gaat om met de verkeerde mensen, ze gebruikt druks, neemt sexs voor gelde en denkt dat ze tedik is. als ze dan iemand ontmoet gaat alles een stuk makkelijker, maar het leven gaat niet vanzelf dus er gebeuren weer dingen die je niemand toe wenst!!
    ik heb echt rollen nodig en ik hoop dat een van jullie me dat wil geven! als je wilt moet je dit effe invullen:
    naam:
    leeftijd:
    waar kent hij/zij yune van:
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren:
    extra informatie over die gene:
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    heel erg bedankt!!


    Fi$h fi$H Fi$erdy fi$er Fi$h

    naam: Ayla Patterson
    leeftijd: 18
    waar kent hij/zij yune van: Ayla is een hoer, net zoals Yune dus later in het verhaal wordt. En zij en Yune nemen samen vaak klanten en opdrachten aan, en slepen elkaar er doorheen.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Ze wilt niet veel kwijt over haar verleden, alleen dat ze met alcoholisten opgroeiden.
    extra informatie over die gene: Ze maakt niet snel vrienden, zeker niet met klanten. Als ze niet naar een adresje gaat, zit ze in haar flatje te lezen of muziek te schrijven. En ze heeft een beste vriend, die haar nog steeds probeert van het slechte pad af te halen, met Yune.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    naam: Callum Vaughan
    leeftijd: 19
    waar kent hij/zij yune van: Van vroeger, ze zaten bij elkaar in de klas op de basisschool en hij was Roos' vriendje.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Callum was het ex-vriendje van Roos en heeft het ook heel zwaar met haar dood. Hij mocht Yune niet echt en zij mocht hem eigenlijk ook niet, maar hij probeert haar wel te helpen; voor Roos.
    extra informatie over die gene: Callum durft niet iedereen zomaar te vertrouwen, want zijn vader is alcoholist en slaat zijn moeder heel vaak, dus hij heeft niet echt veel vertrouwen meer in de mensheid. Hij is op zich wel aardig als je hem beter leert kennen, maar aan het begin is hij afstandelijk en kil. Dat is ook de reden waarom mensen hem niet mogen, of juist wel. Hij is mysterieus.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    Naam: Max (sorry, ben heel slecht in het bedenken van achternamen...)
    Leeftijd: 17
    Waar kent hij Yune van: Hij woont dus in hetzelfde huis, maar in een appart gedeelte. Haar ouders hadden een kamer over, dat ze besloten te verhuren. Uiteindelijk wordt hij verhuurt door Max. Hij komt er dus niet meteen in.
    Wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren:Als haar ouder met het idee (om een kamer te verhuren) komen, is Yune er erg op tegen. Ze vindt het idee dat iemand haar leven 'binnen dringt' helemaal niks. Ze is dus ook niet zo aardig tegen Max, waardoor hij haar ook niet zo mag. Uiteindelijk komt hij acher haar 'problemen' en probeert hij haar te helpen
    Extra informatie over die gene: erg zwijgzaam en op de achtergrond, maar komt wel voor zijn vrienden op. Is erg berschermend
    Uitlerlijk:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:06 ]


    Homework can't kill you, but why take a chance?

    Ik neem ook een abbo op je verhaal^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:02 ]


    Homework can't kill you, but why take a chance?

    naam: Thomas Hart
    leeftijd: 19
    waar kent hij/zij yune van: Het is de goeie vriend van Yune en Ayla, die hun probeert van het slechte pad te halen. Hij gebruikt geen drugs, en is er wanneer ze hem nodig hebben.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Hij is in het verhaal hopeloos verliefd geweest, en belde daarom voor een afspraakje met een hoer. Kwam zo in contact met Yune en Ayla. Raakte bevriend, en is hun steun en toeverlaat.
    extra informatie over die gene: Hij is een goede atleet, doet veel wedstrijden en heeft kansen om prof te worden. Daarom heel gespierd, hij is
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    Pfffff .., ff denken hoor!

    Naam: Rachel Cole
    leeftijd: 17
    Waar kent hij/zij Yune van: Ze wonen in het zelfde huis
    Wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Geen idee
    extra informatie over die gene: Zesde zintuig, stil, mysterieus
    Uiterlijk:



    Dit heeft niets met je story te maken, maar ik kwam hem tegen en hij is zo schattig!



    Schattig he!? (*o*)

    P.s. Misschien moet ik dit dort dingen serieuzer gaan maken :X

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:19 ]


    Life is full of fake people

    Hij is zo schattig!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:18 ]


    Life is full of fake people

    ja idd!! je bent echt gek he! leuk gek!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    naam: Bonnie Everson
    leeftijd: 16
    waar kent hij/zij yune van: Yune ziet haar vaak op straat. Op de een of andere manier duikt Bonnie steeds op op momenten dat je het niet verwacht. Meestal zit ze dan gewoon ergens op straat een of ander goedje te roken waarvan niemand weet wat het is.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Bonnie heeft zolang ze zich kan herinneren op straat geleefd. Maar haar herinneringen gaan niet zo diep meer door alle drugs en zooi die ze heeft gebruikt. Ze heeft vaak last van hallucinaties. Één keer in zo'n hallucinatie komt ze op Yune af en verteld haar dat ze moet opassen. Dat het gevaar op de loer ligt in een overwachte hoek (en meer van dat soort vaagheid) Dan loopt ze mompelend in zichzelf weg
    extra informatie over die gene: Ze rookt dus vaag spul, drinkt veel alcohol, is drugs verslaafd en als ze hallucineert denkt ze dat ze de toekomst kan voorspellen. Niemand gelooft haar dus meer maar soms is het nog waar ook. Ze praat normaal gesproken niet veel met mensen.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!): http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=X&gbv=2&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=IhBV1NJ5kOI0XM:&imgrefurl=http://www.narcononalberta.com/DrugAddiction.html&docid=H1mYdGEKX5K4tM&imgurl=http://www.narcononalberta.com/Narconon/DrugAbuse/drug-rehab-addiction-retreats1.jpg&w=411&h=292&ei=Vm_pT4LSCofd8AOb6LjUDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=274&vpy=151&dur=35&hovh=189&hovw=266&tx=100&ty=86&sig=113144313210205387435&page=1&tbnh=136&tbnw=184&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:0,i:71

    (k had weer inspiratie ^^)


    To live is to fight ~ Shinku