• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *mijn topics*

    - mijn topics-


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Hoi Jasmine. Wat was jij al die tijd aan het doen?' Ik kijk haar aan. Ze is een tijdschrift aan het lezen. 'Wat lees je voor een tijdschrift?' Ik begin me in te smeren met de zonnebrand en kijk naar het zwembad. Het is er niet echt druk. Waarschijnlijk is iedereen naar het strand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik was heerlijk aan het slapen, maar toen kwam vervelende jayson mij wakker maken, en ik lees een modeblad' zeg ik lachend en lees verder.

    Isabella Jennifer Jones

    Waarom deed ik het? Ik had eigenlijk geen idee. Ja, soms voelde ik me dik, maar dat was niet de hoofd oorzaak geweest.
    'Er is heel veel met me gebeurd de afgelopen twee jaar. Is het goed als ik je alles uitleg op het strand?' Ik zie mijn tosti aankomen en slaak een diepe zucht. Oké dan. Daar gaan we...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Slapen. Ik denk dat ik dat ook maar even ga doen.' Ik stop met insmeren en sluit mjn ogen. 'O nee. Ik krijg nog een ijsje.' Ik grinnik en ga weer rechtop zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik loop naar de ijscoman en bestel drie ijsjes. Ik loop terug naar de andere en geef ze het ijsje. Zelf lik ik aan het ijsje en ga op een stoel zitten.

    [Abo] (baby)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Austin
    'Is goed'mompel ik en steek zelf het laatste stukje van mijn pizza in mijn mond. 'Eet dan de helft van je tosti op,ik wil je niet dwingen veel te eten,niet in één keer'zeg ik als ze moeilijk naar de tosti kijkt.

    jasmine

    Jayson geeft me mijn ijsje, ik pak het aan. 'Dankjewel, je hebt er niks mee gedaan he' zeg ik lachend en neem er een lik van.

    Ian Silvas

    Ik pak het ijsje en neem een likje.
    'Dank je.' Ik ga recht op zitten. 'Dus heb jij haar weer wakker gemaakt? Jayson toch, je moet wel leren dat meiden zoals Jasmine hun slaap nodig hebben!' Ik grijns en neem nog een likje. Het ijsje smaakt goed in deze hitte.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Autin aan en glimlach. 'Je dwingt me ook niet. Ik... Ik wil het zelf. Het ligt nogal ingewikkeld. Ik wil wel eten, maar mijn lichaam zeg maar niet. Of andersom. Er is in iedergeval een helft die wilt eten en het andere niet. Ik weet niet. Volgens mij zit het gewoon tussen mijn oren.' Dapper neem ik een hap. Ik slik het moeizaam door. Dit moet zo snel mogelijk over zijn. Ik neem nog een hap. Elke hap gaat moeizamer. Ik ben best trots als ik een helft op heb. Ik zucht en pak de volgende helft op. Ik bijt op mijn lip en breng de tosti langzaam naar mijn mond. Wat doe ik echt? Gewoon blijven eten!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk Jasmine even nep-beledigt aan. 'Wat een vertrouwen weer'mompel ik en lik zelf nog wat aan mijn ijsje. Daarna kijk ik lachend naar Ian. 'Ach,haar slaap krijgt ze vanavond wel'zeg ik lachend. 'Dan moet jij maar bij der gaan liggen anders is ze alleen'voeg ik er grijnzend aan toe,aangezien iedereen zegt dat Isabella vannacht bij Austin beland.

    Austin
    ik glimlach tevreden als ze de ene hap naar de andere neemt. 'Goedzo' lach ik en kijk er even aan. 'Maar je moet er nu ook nog bij lachen'zeg ik lachend en geef der een knipoog.

    jasmine

    'Hoho, ik laat helemaal geen jongens vanavond in mijn tentje slapen, en als ian bij mij zou slapen, dan zou jij helemaal alleen zijn jayson en dat vind jij natuurlijk ook niet zo fijn' zeg ik lachend.