• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik grijns en houd Jasmine stevig vast. 'Jayson spaart je wel, maar of ik dat doe? Ik bedoel... Ziet het water er niet heerlijk uit. Ik heb wel zin in een duik. Jij niet?' Ik kijk haar lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik loop terug naar de kant.
    "Het was een grapje hoor." Zeg ik licht boos.
    "Kan je daar niet tegen?" Vraag ik dan en kijk haar aan.
    "Mag een grapje nieteens meer?" Ik rol met mijn ogen en ga terug de zee in, ik verdwijn onder water en kom een aantal meter verder weer boven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik staar strak voor me uit. Het liefst kots ik nu die hele tosti uit. Tranen willen stromen, maar ik houd ze in. Ik heb geen zin meer om te lachen. Ik kijk Danny aan. Hij kon het niet weten. Hij weet het niet. Ik zucht. 'Sorry voor mijn reactie Dan.' Ik plof neer en graaf met mijn voeten een kuil. Het water stroomt er in. Ik blijf er strak naartoe staren en zucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Okee}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Neee, helemaaal niet, jayson help me dan, jij bent wel altijd zo lief' schreeuw ik naar hem.

    Ian Silvas

    Ik grijns en kijk om naar Jayson. 'Nee joh blijf maar zitten.' Ik kijk naar Jasmine en zucht.
    'Wat als ik het wel doe?' Ik wilde haar erin gooien, maar ik wilde niet dat ze kwaad werd en dat zou ze denk ik wel worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nou, als je me nu het water in gooid word ik echt boos, dan loopt me make-up helemaal uit, en dan praat ik deze hele vakantie niet meer tegen je hoor' zeg ik tegen hem.

    Ian Silvas

    Ik zucht en zet haar neer.
    'Dat is geen leuk vooruit zicht,' mompel ik. Ik spring in het water. Expres een bommetje, zodat ze wel druppels over zich heen krijgt. Ik grijns en laat me op mijn rug drijven. Ik zucht en laat me onderdompelen. Heerlijk vakantie!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nou,ben ik toch nog een beetje nat he, ik weet niet of ik nu nog wel met jou wil praten' zeg ik plagend en ga weer op mijn bedje liggen.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Dat was niet de afspraak!' ik kijk haar nep boos aan, maar glimlach dan. 'Jayson Kom je ook zwemmen?' Ik glimlach en duik onder. Heerlijk dit zwembad. Een vakantie. Daar was ik echt aan toe!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ik ben weg}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {ik ben weg}


    oke doei x

    [Kon ik 2 mensen helpen was ik weg xD]

    jasmine

    'Zullen we straks maar weer terug gaan naar de tenten, want hier verveel ik me ook, en bij de tent kan ik dan ook nog even mijn koffers verder uitpakken' glimlach ik naar jayson en ian.