• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135965

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 1:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik keek bedenkelijk.
    'Wat ik wil dat je doet?' Ik stond nu met mijn buik naar hem toe. 'Schrijf maar een lied voor me,' grijns ik. Ik wist ook wel dat het onmogelijk was. 'Nee, grapje. Weet ik veel? Zolang je maar niets raars doet,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik keek even verbaast naar Ian. 'We maakte jou niet belachelijk,ik maakte eigenlijk eerder mezelf belachelijk'zeg ik en mompel op het laatst. Daarna ga ik weer in het gras liggen.

    jasmine

    'awh jayson dat is zielig waarom moet je dat nou weer doen' ik sta op en lop de jongens tent in, ik kniel neer naast het luchtbed waar ian op ligt, en leg mijn hand op zijn arm. 'Ian, het was niet mij idee om jou wakker te maken hoot' zeg ik tegen hem.

    [Wow,kan jij gedachte lezen? Dat wou ik hem laten doen]
    Austin
    'Is goed'zeg ik als ze zegt dat ik een liedje moest schijven. 'Voor jou wel hoor'zeg ik met een glimlach. 'En ik weet natuurlijk niet wat jij raar vindt'zeg ik lachend.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Austin verbaasd aan als hij zegt dat hij wel een liedje wilt schrijven. 'Wil je dat serieus doen?' Ik kijk hem verbaasd aan, maar glimlach dan. 'Is dat niet veel werk? En je moet er maar achter komen wat ik raar vind,' grijns ik weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik zucht even en sluit mijn ogen. Nou grapjes zou ik maar niet meer maken... Ik leg mijn handen weer onder mijn hoofd en val daarna langzaam inslaap.

    Ian Silvas

    'Is niet erg. Ik ga hier wel slapen,' mompel ik. Ik draai me op mijn andere zij en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'tuurlijk wil ik dat voor je doen'zeg ik. 'Tja wel een beetje veel'voeg ik eraan toe maar haal dan mijn schouders op. 'Het is dat het voor jou is'glimlach ik en grinnik als ze zegt dat ik er maar achter moet komen wat ze raar vindt 'Weet je dat wel zeker? want dan ga ik dingen uitproberen hoor,om te kijken of je ze raar vindt'

    Isabella Jennifer Jones

    'Je doet maar. Waarschijnlijk zet je dan jezelf voor schud,' lach ik. Ik kijk hem aan. 'Je hoeft het niet te doen hoor. Ik bedoel... Het is vakantie, dan hoef je niet een lied voor mij te gaan schrijven.' Ik grinnik en kijk langs hem heen naar de zee. Het begint op het strand weer wat rustiger te worden. Hoe laat zou het zijn? Misschien moesten we zo maar naar de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'Voor jou wil ik het wel doen'zeg ik glimlachend en kijk er daarna even lachend aan. 'Nee,laat ik dat dan maar niet doen'zeg ik als ze zegt dat ik mezelf dan waarschijnlijk voorschud zet.

    [Oke,nu moet ik dus even een niet zo bekent liedje op youtube zoeken want ik ga niet echt een nummer schrijven xD]

    {we kunnen ook gewoon doen dat hij begint te zingen, maar je de tekst niet hoort}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm beter idee ^^]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grijns. 'Ik had het wel leuk gevonden als je dat ging uitvogelen,' lach ik. 'Ik vertel het niet door hoor,' voeg ik er aan toe. Ik glimlach naar hem en voel hoe nu echt de vermoeidheid toe slaat. Ik heb zin om te slapen. Ik kijk naar Austin. Hij heeft me nog steeds vast. 'Zullen we terug naar de camping. Ik ben doodmoe,' glimlach ik naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik loop de tent weer uit naar buiten en zie dat nu ook jayson in slaap is gevsllen, ik ga op hem zitten en doe mijn hand voor zijn mond. 'Awh wat cute' zeg ik lachend.